فال حافظ 30 بهمن ماه

فال حافظ 30 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره ۲ حافظ

صلاح کجا کار می کند و من کجا اشتباه می کنم؟

ببینید تفاوت کجاست

دلم به صومعه و دماغه سالوس افتاد

دیر مغان کجا و شراب ناب کجا؟

فروردین ماهی عزیز… تو دل پاکی داری و نیتت همیشه خیرخواهانه. آنها منافقانی هستند که با پرتاب سنگ مانع حرکت شما می شوند. از ریاکاری اطرافیان رنج می برید و به این فکر می کنید که چگونه با افراد فریبکار اطراف خود برخورد کنید. شفای این افراد فقط با دست خدا امکان پذیر است پس به جای ناراحتی سعی کنید در انتخاب دوستان و همراهان خود تجدید نظر کنید. صبر کلید حل همه مشکلات است، با کمی فکر می توانید کار خود را به خوبی انجام دهید. از یأس دور باشید و به لطف خداوند امیدوار باشید. اگرچه ممکن است به دلیل دوری دوستتان (یا هدفتان) بی خواب و بی قرار باشید، برای رسیدن به اهدافتان سخت تلاش کنید زیرا روز ارتباط نزدیک است.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 46 حافظ

گل بر زمین، عاشقان بر کام

سلطان عالم من بنده چنین روزی است

امشب برای این جمعیت شمع می آوری؟

ماه روح دوست در مجلس ما پر است

مه عزیز، انشاالله که بخت با شما یار باشد و قطعا به آرزوی قلبی خود خواهید رسید. اما مراقب باشید و با چشمان باز به راه خود ادامه دهید تا این شادی برای همیشه از آن شما باشد. در ماه‌های بهار مژده‌ای را که سزاوار آن هستید دریافت می‌کنید، زیرا در پیشگاه خداوند مقام والایی دارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 60 حافظ

آن پیک معروف دیار دوست

طلسم زندگی را نوادگان مشکبر دوست آورده اند

امضای جلال و جمال یار را دوست دارد

من عاشق داستان عز و وقار دوست هستم

جون عزیز، شانس شما روشن است. خبرهای بسیار خوبی دریافت خواهید کرد که نویدبخش پیروزی و شادی است. از رقیبان و رقیبان خود نترسید که خداوند دام های آنها را آشکار می کند. دوستان وفادار می توانند پشتیبان قوی برای شما باشند. به جای تکبر و غرور، محترم و متواضع باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره ۱۱۰ حافظ

عشق جوانی بر من افتاد

رازی نهفته در قلب من فاش شده است

دلم از کامنت جوجه پرواز کرد

مراقب کسانی باشید که در دام می افتند

تیر ماهی عزیز… کاری به شما محول شده است که فراتر از توانایی شماست، اما با کمی تلاش و کمک دیگران از پس آن بر می آیید. به یاد داشته باشید که در همه چیز اعتدال را رعایت کنید. صادق باشید و می توانید به هر چیزی که می خواهید برسید. اگر با حیله گری و نیرنگ با دیگران رفتار کنی، خودت به نیرنگ و نیرنگ می افتی و این خیلی بد است و عاقبت خوبی ندارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره 159 حافظ

نقد تصوف کاملاً ناب ​​و ضعیف نیست

آه، شاید خرقه ای شایسته آتش

صوفی ما در آفتاب صبح مست شدی

نگران این باشید که آیا او در عصر خوشحال است یا خیر

مرد ماهی های عزیز… انجام هر کاری سخت است، هیچ کاری را بدیهی نگیرید. صبر، بردباری و تلاش انسان را قادر می سازد تا به هر هدفی که در ذهن دارد دست یابد. هر شکستی برای شما یک پله برای صعود است، پس از شکست نترسید. صداقت و ایمان را در زندگی به خاطر بسپارید و به جای عوام فریبی و تظاهر با مردم صادق باشید. خیلی زود فریب ظواهر مردم را می خورید و این به ضرر شماست. شما باید با تجربه باشید و افراد را به مرور زمان در موقعیت های مختلف آزمایش کنید و سپس به آنها اعتماد کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره ۱۶۶

روز هجران و شب فراق دوستان تمام شد

من این پیش بینی را کردم و اختر گذشت و کار تمام شد

تمام ناز و مهربانی که خزان خلق کرده است

سرانجام در گام های بهار گذشته به پایان رسید

شهریور ماهی عزیز… خیلی زجر کشیدی، اما بدان که روزهای غم و اندوه تو به پایان رسیده و خورشید بخت و اقبال تو به اوج آسمان رسیده است. صبر رمز موفقیت شماست. کسانی که به شما می بالند، اکنون درمانده اند و در برابر شما زانو می زنند. هر چه بیشتر به خدا ایمان داشته باشید، غلبه بر مشکلاتی که با آن روبرو می شوید آسان تر خواهد بود.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره حافظ 222

شما از ذهن خود خسته خواهید شد

سر کار نروید و در نهایت احساس شرمندگی کنید

خداوند کاروانی را که در پی او بودند برکت دهد

بگذار در عیش و نوش بنشیند و نزد اعلیحضرت برود

مهر ماهی عزیز… دور شدن از درگاه الله جز پشیمانی و کسالت برای شما به ارمغان نمی آورد. سپس به لطف او امیدوار باشید و خداوند به شما مال و عزت بدهد. شما به خوبی می دانید که برای رسیدن به هدف خود باید درد را تحمل کنید. با بی دقتی و زدن مشت قطعا نتیجه ای نخواهید گرفت. عمر خود را هدر ندهید و وقت خود را بیهوده تلف نکنید. قضاوت در مورد دیگران بر اساس ظاهر بیرونی چیزی کاملاً اشتباه است، هیچ کس نمی تواند بداند در درون شخص دیگری چه می گذرد یا در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. با امید به خدا و مشورت با دوستان و کمک به بزرگترها به هدفت میرسی. به دنبال دانش و خرد باشید و ناامیدی و ناامیدی را از خود دور کنید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره ۲۳۸

لبخندی از هلال به عید جهانی کشید

هلال عید را باید روی ابروی دوستت دید.

پشت هلال من شکسته است

کمان زخم من ابروی چو واسمه باز شد

آبان ماهی عزیز… با وجود اینکه امروز هیچ چیز آنطور که می خواهید نیست، اما در نهایت شانس وجهه خوب خود را به شما نشان خواهد داد. در راه رسیدن به هدف خود ناامید نشوید، راه های مختلفی را برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود امتحان کنید. دوست برای شما آماده است برای همه نوع وفاداری، او به خاطر شما انواع سرزنش ها و مشکلات را تحمل می کند. خستگی را از خود دور کنید و با او صحبت کنید. دستیابی به چیزی ارزشمند تنها با سخت کوشی امکان پذیر است، پس اگر واقعاً آن چیز ارزشمند را می خواهید، تمام تلاش خود را برای آن به کار بگیرید. به توصیه های اطرافیانتان گوش فرا دهید زیرا آنها شما را دوست دارند و خواهان رفاه شما هستند.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره ۲۶۳ حافظ

بیایید و به ما در شات شعرآبادز بپیوندید

خروش و خروش در زندگی شیخ و شباداز

مرا پیش متصدی کشتی ببر

کسانی که به شما می گویند اشتباه کنید و آن را به آب بیندازید

آذر ماهی عزیز… افکار منفی شما را احاطه کرده اند و تصمیمی که قبلا اشتباه گرفته اید اکنون شما را آزار می دهد. از شک و تردید دست بردارید، ناامیدی و ناامیدی را از خود دور کنید. با مشورت و تامل تصمیم جدیدی بگیرید که زندگی شما را از اینجا به آنجا تغییر دهد. خوب است به هر آنچه در زندگی به دست آورده اید راضی باشید و به دنبال رویاهای دست نیافتنی نباشید. از لحظه لحظه زندگی خود استفاده کنید تا احساس پشیمانی و ناراحتی نکنید. اگر زمان برای شما سخت است، لجبازی نشان می دهید. بی توقع جبران به نیازمندان کمک کن، زیرا از قدیم الایام گفته اند: «نیکی کن و در دجله بینداز/ هر چه خدا در بیابان به تو داد». خداوند مراقب همه چیز است.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل حافظ شماره 302

خبر خوب، نسیم شمالی

زمان اتصال است

داستان عشق قابل گفتن نیست

زبان گفتاری در اینجا خاموش است

دی ماهی عزیز… انتظار به پایان رسید و خبری که مدتها منتظرش بودید دریافت کردید. خوشحال باشید زیرا زمان اتصال بسیار نزدیک است. داستان عشق شروع شده و دوران جدایی به پایان رسیده است. به کمال و زیبایی دست خواهید یافت. فضایی برای نمایش هنر شما وجود ندارد، پس مرد فضا باشید. بهتر است از غرور دست بردارید و با دوستان و خانواده خود مهربان تر باشید. سخنان و کینه های خود را در قلب خود نگه دارید و آنها را بیان کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 387 حافظ

حسرو شیرین دهنان از شاه شمشاد

او قلب همه کسانی را که خط را شکستند شکست

مست رد شد و به من نگاه کرد

گفت: ای چشم و نور همه سخنان شیرین

بهمن ماهی عزیز… یک فرد محترم به شما مراجعه کرده است تا مهربانی و مهربانی را به شما نشان دهد و این به دلیل فصاحت و صفای باطن شماست اما بهتر است توقعات مادی را کنار بگذارید و به اندوخته هایتان بسنده کنید. زندگی مهربانی و عشق از هر چیزی در دنیا ارزشمندتر است. عزت و حیثیت خود را فدای خواسته های خام و ناپخته خود نکنید. دوستان و اطرافیانتان را بهتر بشناسید تا با شکستن حرف هایشان دچار مشکل نشوید. شما نمی توانید راز هر چیزی را که اتفاق می افتد حل کنید، پس دنیا را در آرامش و شادی بگذرانید، غم های بی مورد را پشت سر بگذارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 439 حافظ

دیدم تو زیر دوش خوابت میبره

چون شب هجران به دیدنش آمدی

«گیت» به معنای «همسفر» است.

هی کاج هر چه زودتر از در برو بیرون

اسفند عزیز… دوران دوری ها و غم ها به زودی می گذرد و بالاخره به آرزوی قلبی خود می رسی. مهربان و روشن فکر باشید، با شفقت می توانید بهتر به اهداف خود برسید. اگر شک و ترس را از بین ببرید، موفقیت قطعی است. مراقب گفتار و اعمال خود باشید. کسانی که به شما آسیب می رسانند به خدا بسپارید. خداوند بهترین انتقام گیرنده است.