فال حافظ 7 بهمن ماه

فال حافظ 7 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 53 حافظ

من در گوشه میخانه صومعه ام

نماز قدیم مغان نماز صبح من است

این آهنگ گرم چنگ صبوح نیست

صدای من آه عذرخواهی من است

آوریل عزیز… انگار اشتباهی مرتکب شده اید که در این چند روز آزارتان داده است. نگران نباشید با عذرخواهی همه مشکلات تمام می شود و از این وضعیت خارج خواهید شد. سعي كنيد تنبلي را كنار بگذاريد زيرا هميشه گفته اند عمل از شماست و فراواني از جانب خدا پس برخيز و در راه سعادت قدم بگذار. اگر دلت با خدا باشد، به هر چیزی که می‌خواهی می‌رسی و به قله‌های بلند می‌رسی.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 65 حافظ

چه چیزی زیباتر از لذت، گفتگو، باغ و بهار؟

ساقی کجاست، دلیل انتظار چیست؟

من هر بار که او خوشحال است می شمارم

هیچ کس نمی داند چه باید بکند

ماه عزیز… توقع زیادی از روز نداشته باش و مدام گله و شکایت نکن. تا زمانی که در بوته آزمایش قرار نگیرید، بعضی چیزها برای شما اتفاق می افتد. چرا غصه های دنیا را می خوری؟ همه اینها خواست و تقدیر خداست. از روزهای شاد زندگی خود تا می توانید بهره ببرید و لذت ببرید. این دنیا موقتی است و به سرعت به پایان می رسد.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 81 حافظ

او گفت: «صبح، مرغ‌های یونجه با گل‌های تازه شکوفا شده

در این باغ خیلی ناز نباش فقط به این دلیل که شکوفه دادی

از سمت راست به من نخند

هیچ عاشقی به معشوق سخنان تند نگفت

خورهاد ماهی عزیز… هر فردی در زندگی باید به رفتار دیگران توجه کند و با دقت عمل کند. کلمات غیر ضروری را از گفتار خود حذف کنید و به آنچه می گویید فکر کنید. گفتار صحیح را می توان با آرامش و ادب نشان داد. اجازه نده هیچکس یا همه راز قلبت را بدانند. بهتر است تا حدودی آینده نگر باشیم. با وجود اینکه غم و اندوه زیادی در دل شما وجود دارد، با صبر و رفتار عاقلانه اوضاع حل می شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره 94

زان دوست عزیز ممنون از شکایتت.

اگر به عشق علاقه دارید این داستان را بشنوید

رایگان بود و از هر خدماتی که دریافت کردم سپاسگزار بودم

پروردگارا، بی تفاوت به کسی خدمت نکن

تیر ماهی عزیز… اگر کاری برای جلب رضایت خدا انجام داده ای چرا گله می کنی؟ خداوند به شما پاداش خواهد داد. هدف نزدیک است و برای رسیدن به آن باید صادق و راستگو باشید و به لطف خدا ایمان داشته باشید. علم با دانش خود راه تاریک را روشن می کند، اما راه بسیار طولانی و مقصد بسیار دور است. از سرگردانی، ترس و ناامیدی بپرهیزید، در غیر این صورت گرفتار خواهید شد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره 98

اگر خون شما عاشق دین شما باشد، حلال است.

این همه سالاد ما است، اما شما سالاد مناسبی هستید

علم زلف بلک تو خالق تاریکی هستی

در چهار ماه در ستاره صبح سفید

مرداد عزیز، در زندگی و زندگی کاری خود بسیار موفق خواهید بود. هیچ چیز بدون تلاش نمی تواند موفق باشد. تمام تلاش خود را بکنید تا در کنار رسیدن به هدف، غم و اندوه نیز از زندگی شما رخت بربندد. اگر به شخص یا چیزی بسیار جذب می شوید، باید برای آن چیزهای زیادی فدا کنید و برخی دیگر از خواسته های خود را رها کنید. اگر او را دوست دارید و به او ایمان دارید، در تصمیم گیری هایش در مورد زندگی و آینده اش انعطاف بیشتری نشان دهید و بدانید که او بهترین منافع شما را در دل دارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 150 حافظ

ساقی لیوان را اینگونه پرتاب می کند

همه عرفا همیشه مست هستند

پس دانه خال را زیر چین زلف گذاشت

می تواند یک مرغ کوچک را به دام بیندازد

شهریور ماهی عزیز… بالاخره وقت آن رسیده که به موفقیت برسید. پیروزی خود را از دیگران دریغ نکنید. مراقب اطرافتان باشید، برخی افراد سعی می کنند جلوی پیشرفت شما را بگیرند. تمام تلاش خود را بکنید تا خداوند نقشه های آنها را خنثی کند. بعضی ها نمک می خورند و نمکدان می شکنند، اینها ظاهراً دوست شما هستند اما از آنها دوری کنید، آنها چیزی جز دشمن نیستند. خانواده خود را آرام کنید

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره ۲۳۱ حافظ

گفتم برات متاسفم، گفت باید ناراحت باشی

گفتم بگذار خرس من باشد، گفت اگر آمد

گفتم سنت وفاداری را از مهرورزان بیاموز.

او گفت این شغل در بین افراد خوب کمتر دیده می شود.

مهر ماهی عزیز… تو فکر و آرزو می کنی که عشق کسی را به دست بیاوری و حرف زدن با عزیزت فکر خوشایندی است که اندوهت را کم می کند. گاهی اوقات می خواهید آن را از ذهن خود پاک کنید، اما ممکن نیست. اگر صبور و صادق باشید قطعا به هدفتان خواهید رسید. به خدا توکل کن تا دردت تمام شود. رازداری در روابط شرط مهمی برای به دست آوردن عشق و محبت است، اگر از طرف محبوب خود کینه ای دیدید، آن را برای خود نگه دارید. همانطور که روزهای خوشی به پایان می رسد، غم ها و گرفتاری ها نیز دوام نمی آورد، پس از ناله و ناله دست بردارید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره 243

هر که بوی خوش تو را در باد سبا شنیده باشد

او یک کلمه آشنا از یک دوست آشنا شنید

ای شاه حسن به گدا بنگر

قابیل داستان پادشاه و گدا را شنید

آبان ماهی عزیز… شما فردی هستید که با دیگران رفتار شایسته و شایستگی دارید و انتظار دارید که آنها نیز با شما همینطور رفتار کنند، اما باید بدانید که دلیل این رفتار زیبا، رفتار درست و محترمانه طرف مقابل شما نیست. برعکس، شما برای ارضای وجدان خود نیکی می کنید. نیکی کن و اجر را بدون نگرانی از خلقت به خدا بسپار. با دوستان صمیمی خود صادق باشید. همه سزاوار شنیدن راز قلب شما نیستند، به خصوص آنهایی که به شما حسادت می کنند. هیچ وفاداری در آنها نیست. سخنان بزرگان و دوستان مورد اعتماد را بشنوید و از سختی ها و مصائب روزگار ناامید نشوید. بعد از هر سختی آرامش و وضوح وجود دارد. دعا و توکل به خدا را فراموش نکن.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل حافظ شماره 311

من عاشق ظاهر جوانم هستم

دولت این غم را از خدا خواستم

من عاشق رند و مفسرم و صریح میگم

باید بدانید که من به هنرهای گوناگون آراسته شده ام

آذر ماهی عزیز… عاشق شدن هدیه ای است از طرف خداوند و هنری گرانبها که از هیچکس نمی آید و این هنر به تو سپرده شده است. شک نکنید که اگر از اراده خود استفاده کنید موفق خواهید شد. در مسیر عشق و شفقت صادق تر باشید، از ریا و تردید و دودلی بپرهیزید. خجالت و خجالت بیش از حد شما را از رسیدن به هدف باز می دارد. هیچ موفقیتی بدون تلاش و پشتکار ممکن نیست. کنترل همه چیز را در دست بگیرید و به جایی بروید که می دانید به هدف خود خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل حافظ شماره 318

منو میبینی و هر بار اذیتم میکنی

من تو را می بینم و هر بار بیشتر و بیشتر تو را می خواهم

از من نمیپرسی، نمیدانم به چه فکر میکنی

تو برای شفای من تلاش نمیکنی، تو چیزی جز درد من نمیدانی

دی ماهی عزیز… تو عاشق وفادار و صادقی هستی و در عشقت صادقانه جلو میروی و همه سختی ها را تحمل میکنی اما کمی از سردی معشوق گله میکنی امیدواری مشکل عشقت هرچه زودتر حل شود. تا جایی که ممکن است. دوستان صمیمی خود را فراموش نکنید و در مواقع سخت به کمک آنها بیایید زیرا آنها روزی می توانند ناجی شما باشند. به خانواده خود توجه بیشتری داشته باشید زیرا آنها بهترین دوستان و یاوران شما در صورت بروز حادثه هستند. تا زمانی که دوستان وفاداری دارید از هیچ چیز نترسید و تا رسیدن به هدف ادامه دهید. دشمنان شما به زودی شکست خواهند خورد.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 397 حافظ

درها و سوله های ما را روشن کنید

هوای روحانیت را خوشبو کن

اگر وکیل توصیه کند که عشق جایز نیست

یک لیوان به او بدهید تا بینی اش را خیس کند

بهمن ماهی عزیز… هرکسی در زندگی خود فراز و نشیب هایی دارد. تاب آوری و صبر را از دیگران بیاموزید، راز موفقیت شما در زندگی تحمل مشکلات است. تلاش های شما بی پاداش نخواهد بود. شما پاداش خود را خواهید گرفت، عجله کنید، اکنون زمان مقاومت است. شرم را کنار بگذارید و طبق قراری که گذاشته اید عمل کنید. حاجاتت را از خدا بخواه، اوست که دعای تو را مستجاب می کند و هرگز تو را رها نمی کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

نگاه حافظ شماره 492

سلام رایحه آشنا

بدانید که مردم نور را می بینند

سلام ای نور دل پرهیزگاران

این شمع خلوت پرهیزگاری است

مارس عزیز… شما پر از دیدن دوستان خود هستید و می خواهید از آنها مطلع شوید، به زودی آنها را ملاقات خواهید کرد. دوستان عزیز خود را دوست بدارید و از دوستان و همراهان بد و منحرف دوری کنید تا به شما آسیبی نرسانند. برای جلوگیری از آسیب بیشتر از منافقان دوری کنید. شما توانایی انجام هر کاری را دارید، به توانایی ها و اراده خود اعتماد کنید و از آنها بهره ببرید. امید و توکل به خدا داشته باش سپس برای رسیدن به هدف تلاش کن. واقع بین باشید و رویاهای خود را با واقعیت های زندگی خود مطابقت دهید. وقتی از حکمت اعمال خدا غافل هستید، بهتر است از وضعیت خود گله نکنید.