فال حافظ 7 خرداد ماه

فال حافظ 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 30 حافظ

زلفت هزار دل به تار مو بست

راه هزار راه حل را از چهار طرف مسدود کنید

بگذار عاشقان نسیم را بو کنند

بگذارید برای سود باز شود، بگذارید برای میل بسته شود

فروردین ماهی عزیز… پیش از این فریب ظاهر دوستانت را خورده بودی و اکنون احساس می کنی همه درها به رویت بسته است، اما شک نکن: خداوند دری را به روی حکمت می بندد، اما دری را برای رحمت می گشاید. . برای تحقق رویاهای خود تلاش کنید؛ درست است که هزاران مشکل سر راه شماست، اما ناامید نشوید. محبت خود را بر شیطان قرار ندهید که شما را از راه راست منحرف می کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 120 حافظ

من بتی دارم که سایه گل سنبل است

بهار دارای رگه خونی بنفش است

خط را با گرد و غبار بپوشانید، خورشید می درخشد یا می درخشد

به او حیات ابدی عطا کن زیرا او خیری جاودانی دارد

اردیبهشت ماه عزیز است… در دام عشق افتادی یا بی فکر دست به کار شدی؟ ظواهر شما را فریب داده است. در ابتدا همه چیز ساده و آسان بود، اما از این به بعد مشکلات شما شروع خواهد شد. به هر گل خندان نمی توان اعتماد کرد و قبل از وارد شدن به هر کاری یا رابطه ای باید جنبه های مختلف موضوع را سنجید. با بزرگترهای خود در مورد کارهایی که می خواهید انجام دهید مشورت کنید تا آسیب نبینید. هنگام مشورت با دیگران شک و تردید را در دل خود جای ندهید. به دقت و سرعت عمل بپردازید و زمان را تلف نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره 149

دلم هیچکس را جز مهر مه رویان نمی پذیرد

من همیشه به او نصیحت می کنم اما او گوش نمی دهد

ای خدای من که نصیحت میکنی ساغر حدیث و میگم

در تخیل ما نقشی بهتر از این ندارد

خرداد ماهی عزیز… دلت را به مهر زباری دادی و او را تنها شایسته محبت خود می دانی پس بدت نمی آید که دیگران را مقصر بدانی. به اذن پروردگارم روزی ملاقات خواهید کرد. اما بدانید که اگر از مسیر صداقت منحرف شوید، نمی توانید به هدف برسید. دروغ و ریا را از زندگی خود حذف کنید تا مردم به شما اعتماد کنند. برای نزدیک شدن به هدف خود، صداقت و درستی را در بالای کارت خود قرار دهید. از نصایح دوستان و بزرگان خود استفاده کنید و از آنها دوری کنید زیرا در هر کاری به کمک دیگران نیاز خواهید داشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره حافظ 278 نفر از آنها

من شراب تلخ قوی می خواهم

تا بتوانیم از دنیا، شر و طغیان نجات پیدا کنیم

در سمات دهار دون پرور شهد آسایش نیست

ای دل، طعم طمع، از کینه و عصیان دوری کن

تیر ماهی عزیز… دنیا آنقدر بی ارزش است که به خاطر آن خود را به درد و زحمت نیندازید و خدای ناکرده حق دیگران را ضایع نکنید. فریب تصاویر زمان را نخورید و از رویاپردازی دست بردارید. اسرار خود را با کسی در میان نگذارید. باید بیشتر به چیزهای زیبای دنیا توجه کرد و احساس خستگی را از خود دور کرد. درست نیست که اینقدر به مسائل زندگی اهمیت بدهیم. رشد معنوی خود را در زندگی در نظر بگیرید. ثروت و امکانات مادی این دنیا ابزار است; باید به هدف والایی بیندیشید و هدفتان آرامش روحی و روانی باشد فقط در این صورت از زندگی لذت خواهید برد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره 301 حافظ

ای دل، ریش من با لب تو شور شده است

دست نگه دار من دارم میرم خدا خیرت بده

شما آن جواهر ناب در دنیای مقدس هستید

سخن گفتن از نیکی تو نتیجه تعالی ملکوت بود

مرداد ماهی عزیز… شما می خواهید از نزدیکان خود دور شوید و این اتفاق شما را نگران و عصبانی کرده است. او فردی با قلب قوی است که به وعده های خود عمل نمی کند، پاسخ به درخواست های شما را برای مدت طولانی به تعویق می اندازد، اما با وجود همه این شرایط عاشق معشوق خود است. خدا را شکر، شما اراده ای محکم و قوی دارید و می توانید در مواقع سخت بسیار قوی و مصمم بمانید. اگر صداقت و صداقت را با قاطعیت ترکیب کنید، می توانید به هر چیزی که می خواهید برسید. حتی اگر گاهی اوقات مشکلاتی برای شما پیش بیاید، قطعا به هدف خود خواهید رسید. با احترام و آشکارا از افراد مزاحم بخواهید که از دور زدن در زندگی شما دست بردارند.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره 306

اگر به شما بستگی دارد لطفا به من اطلاع دهید

برای دولت، کار من بر اساس اصول است.

آن دو نرگس رعنا با من رفتند بیرون

من از شر آن دو طلسم خلاص شدم

شهریور ماهی عزیز… شما قصدی در ذهن دارید و بی صبرانه به دنبال بهترین راه برای رسیدن به آن هستید. راه حل رسیدن به هدف صداقت و ایمان است. اگر امروز آن چیزی نیست که می خواستید ناامید نشوید. چه چیزی برای شما خوب خواهد بود؟ حوادث و غم های زندگی دائمی و موقتی نیستند. پس هر چه زودتر راه درست را انتخاب کنید و در آن راه قدم بردارید. اسرار خود را با کسی در میان نگذارید، بعضی ها درد و رنج شما را درک نمی کنند و به همین دلیل آن را انکار می کنند.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل حافظ شماره 317

من واضح صحبت می کنم و از آنچه می گویم خوشحالم.

من بنده عشقم و از هر دو دنیا آزادم

طائر گلشن قدسم، بیانیه جدایی دهم چیست

به خاطر تصادف در این تله افتادم

مهر ماهی عزیز… تو انسان آزاده، فرشته وار و دوست داشتنی هستی، اما غمی به ظاهر بی پایان زندگیت را تحت الشعاع قرار داده، گرفتاری های زیادی داری و از دنیا و زمان گله مندی. احساس می کنید شانس از شما دور می شود. شما متوجه می شوید که در عشق شکست می خورید و گاهی اوقات نمی دانید چه کاری انجام دهید. اینها همه نشانه ناامیدی است. زندگی تمام نشده است. ناامیدی و ناامیدی را از خود دور کنید. پایان شب سیاه روز سفید است. غم و اشک را از صورتت پاک کن تا بقیه عمرت هدر نرود.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره 348

دریا را می بینم، شکیبایی را در بیابان می ریزم

و در این کار دلم را به دریا خواهم زد

از دل گناهکار آه میکشم

بگذار آدم و حوا را در شکم تو بگذارم

آبان ماهی عزیز… شما در زندگی اتفاقات سختی را تجربه کردید و صبور بودید اما امروز احساس می کنید صبرتان تمام شده است. غمگین بودن و حسرت گذشته فایده ای ندارد. راه حل شما چیز دیگری است. اگر امروز با مشکلات و مشکلاتی مواجه شدید، صبر خود را از دست ندهید. سختی های زمان مانند باد است. به سلیقه و ظاهر مادی تکیه نکنید. با توکل به خدا و حکمت می توانید فردای بهتری را برای خود بسازید. تلاش شما آنقدر زیاد است که می توانید به تمام اهداف خود برسید. کار امروز به فردا موکول شده است، پس امروز قدم بردارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 368 حافظ

بایستید تا در بار را باز کنید

در راه دوستی بنشینیم و آرزو کنیم

ما هیچ ارتباطی با قبر نداریم

می‌خواهیم دم در کلیسا التماس کنیم

آذر ماهی عزیز… شما مدتی را در سکوت و آرامش گذرانده اید. اکنون فرصت های خوبی پیش روی شماست، پس برخیز و به سمت هدفت حرکت کن. سختی ها و مشکلات موقتی هستند و تا زمانی که به تلاش خود ادامه دهید از بین خواهند رفت. وضوح و شادی در زندگی شما وجود خواهد داشت، مشکلات ناپدید می شوند. اگر از دوستانتان آزرده خاطر هستید، به دلیل احترام به محبت و محبت گذشته آنها نسبت به شما، اشتباهات آنها را نادیده بگیرید. غم فایده ای ندارد، سعی کنید روحیه خود را حفظ کنید و شاد باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 375 حافظ

صوفی بیا عبای سالوس را در بیاوریم

نقش زرق را به مرحله منسوخ شدن رساندیم

نذر و فتح صومعه را به پول گذاشتیم

نفاق را به آب تباهی بیندازیم

دی ماهی عزیز… میل به ایجاد تغییر و تحولات مثبت در وجود شما نهادینه شده است وقتی می خواهید تغییری ایجاد کنید بدون تردید به سمت آن می روید اما ابتدا باید مقدمات را آماده کنید و در آب هجوم نیاورید. یاد خدا را فراموش نکن و با خدای خود بیشتر ارتباط برقرار کن. از انجام کارهای نامناسب بپرهیزید، هر مشکلی با پول حل نمی شود. روزی می رسد که می بینی در آخرت باری جز گناه برایت باقی نمانده است. عجله کن و دست از گناه بردار. تفریح ​​تا زمانی که گناه نباشد گناه نیست. بسم الله در این ناحیه و در این میدان بگو و پای خود را از هدفت دراز نکن.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 397 حافظ

درها و سوله های ما را روشن کنید

هوای روحانیت را خوشبو کن

اگر وکیل توصیه کند که عشق جایز نیست

یک لیوان به او بدهید تا بینی اش را خیس کند

بهمن ماهی عزیز… هرکسی در زندگی خود فراز و نشیب هایی دارد. تاب آوری و صبر را از دیگران بیاموزید، راز موفقیت شما در زندگی تحمل مشکلات است. تلاش های شما بی پاداش نخواهد بود. شما پاداش خود را خواهید گرفت، عجله کنید، اکنون زمان مقاومت است. شرم را کنار بگذارید و طبق قراری که گذاشته اید عمل کنید. حاجاتت را از خدا بخواه، اوست که دعای تو را مستجاب می کند و هرگز تو را رها نمی کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 446 حافظ

صبا بوی مشک می دهی

به یاد داشته باشید وقتی آن را بو می کنید

قلب من جواهر زیبایی و اسرار عشق است

شما این قدرت را دارید که گرسنگی نکو را برطرف کنید

اسفند ماه های عزیز… تو پر از گذشته و خاطراتت و دلت پر از رازهای زیبا و شاد. حریفان شما در مقابل شما دراز شده اند. کاری نکن که بعدا پشیمون بشی افرادی هستند که می خواهند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کنند. راه دین خوب است. اگر می خواهید گمشده خود را پیدا کنید، بیشتر جستجو کنید و در مسیرهای جدید بروید.