فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 29 بهمن ماه

فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 29 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال شیخ بهایی یکی از کامل ترین و جامع ترین فال های پرطرفدار بین ما ایرانی هاست. به عنوان سایت تفریحی و انتخابتو سعی کرده ایم طالع بینی شیخ بهایی را به صورت روزانه و دقیق برای شما دوستداران تهیه و ارائه نماییم. سپس فال خود را بخوانید.

فال شیخ بهایی 29 بهمن برای متولدین فروردین

امروز احساس می کنید در هزارتویی گرفتار شده اید، اطراف آن را دیوارها و راهروهای بلند احاطه کرده اند و هر چقدر هم که تلاش کنید، نمی توانید مطمئن باشید که در مسیر درستی قرار گرفته اید یا خیر. به جای اینکه بدون هدف مشخص از این طرف به آن طرف بدوید و بدانید چه می خواهید انجام دهید، بهتر است عقب نشینی کنید و از دیگران کمک بخواهید. وقتی به اطراف خود نگاه کنید، می بینید که شما تنها فرد دنیا نیستید، افراد زیادی با دانش و آگاهی بالاتر هستند که می توانند به شما کمک کنند تا از این وضعیت آزاردهنده خلاص شوید.

فال شیخ بهایی 29 بهمن برای متولدین فروردین

نباید بر درستی افکار، دیدگاه ها و مسیرهایی که همیشه پیموده اید اصرار کنید، نباید فکر کنید که تنها راه درست همین است و نباید بدون فکر کردن، گزینه های دیگر را کنار بگذارید. قبل از ترسیم مسیری برای خود باید همه چیز را در نظر بگیرید و واقعیت چیزها را درک کنید. اگر می خواهید به همین ترتیب پیشرفت کنید و دیدگاه خود را گسترش ندهید، دیگران شما را تنگ نظر خواهند دید. در پایان امروز، وقتی به کارهایی که در طول روز انجام داده‌اید فکر می‌کنید، ممکن است پشیمان شوید، اما نگران آن‌ها نباشید، همه ما گاهی اوقات اشتباه می‌کنیم.

طالع بینی شیخ بهایی 29 بهمن برای متولدین خرداد

اگر اوضاع بر وفق مراد شما نیست، بهتر است از زندگی دیگران خارج شوید و به آنها اجازه دهید آنچه را که می‌خواهند انجام دهند، نه اینکه بخواهید به زور کارها را مطابق میل شما انجام دهید. ممکن است اوضاع همیشه آنطور که شما می خواهید پیش نرود. حتی اگر فکر می‌کنید دیگران اشتباه می‌کنند، گاهی اوقات بهتر است به آنها اجازه دهید به اشتباهات خود پی ببرند. امروز اطرافیان شما نسبت به عقاید و تصمیمات خود بسیار تعصب دارند و هر حرفی که می زنید را دخالت در کارشان می دانند. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به تجارت خود فکر کنید.

فال شیخ بهایی 29 بهمن برای متولدین تیرماه

اتفاقات اخیر باعث شده ذهن شما درگیر مسائلی شود که به نظر می رسد راه گریزی از آنها نیست. ذهن شما همیشه مشغول حل معماهای پیچیده است، اما حقیقت این است که شما در حال ساختن کوهی از کاه برای خود هستید و داستان واقعی درباره این چالش ها نیست. امروز یکی از روزهایی است که از تفکر وسواسی خود درس می گیرید و به واقعیتی آزاردهنده پی می برید. امروز احساس می کنید فردی در محل کارتان سعی دارد با برنامه ها و برنامه ها ارزش تلاش های شما را بی ارزش کند. به جای شروع بحث، بسیار محتاطانه و با احتیاط با آن برخورد کنید.

طالع بینی شیخ بهایی 29 بهمن برای متولدین مرداد

امروز احساس می کنید که گویی دیگران در موقعیتی نیستند که به لبخند گرم و دوستانه شما سلام کنند. به نظر می رسد که همه آنقدر بی حوصله، افسرده و ناامید هستند که نمی خواهند نه خبر خوب بشنوند و نه یک خوراکی خوشایند. اگر نمی توانید آنها را خوشحال کنید، لازم نیست مانند آنها باشید. زیاد درگیر موقعیت های دیگران و دلایل رفتار آنها نشوید و بیشتر به فکر حفظ انرژی مثبت و روحیه خوب خود باشید. سعی نکنید با انجام کارهایی که علاقه ای به انجام آنها ندارید، کسی را که دوست دارید راضی نگه دارید. این می تواند اولین قدم برای از بین بردن عشق شما باشد.

علامت زودیاک شیخ بهایی در 29 بهمن ماه برای متولدین شهریور

امروز همه چیز را به دقت زیر نظر داشته باشید، زیرا کوچکترین جزئیات می تواند تأثیر بسیار بیشتری از آنچه فکر می کنید بر نتیجه کار شما داشته باشد. وقتی احساس می کنید چیزی اشتباه است، به غریزه خود اعتماد کنید و کاری را که به نظر درست است انجام دهید. سعی کنید تا حد امکان محتاط و متمرکز باشید، در مقابل مسائل عاطفی ضعف نشان ندهید و اجازه ندهید بیش از حد ذهن شما را به خود مشغول کرده و افکارتان را بهم بریزند. تحت هر شرایطی به خود، انتخاب ها و تصمیمات خود اعتماد کنید.

فال شیخ بهایی 29 بهمن برای متولدین مهر

امروز احساس می کنید که یک دست هستید

و بال هایت بسته است، هیچ راه حلی در مقابلت نمی بینی و نمی دانی چه باید بکنی. اگر مشکلی غیر قابل حل به نظر می رسد، اجازه ندهید شما را دلسرد کند و باعث تسلیم شدن شما شود. خود را به عنوان یک شعبده باز منحصر به فرد ببینید که می تواند حتی قوی ترین زنجیره ها را بشکند. شما راه هایی برای فرار از سخت ترین شرایط می دانید که می تواند شما را از موقعیتی که در آن قرار دارید نجات دهد. با یک لبخند ساختگی سعی نکنید اطرافیانتان فکر کنند همه چیز خوب است، شما هم مثل بقیه حق دارید نگران زندگی و آینده خود باشید.

فال شیخ بهایی 29 بهمن برای متولدین آبان ماه

امروز زمان بسیار خوبی است تا در نهایت تصمیم نهایی خود را در مورد موضوعی بگیرید که باعث شده مدتی در تردید باشید. اگر نتوانید افکار خود را در این مورد سازماندهی کنید، اعتماد دیگران به شما از بین می رود. آنها متوجه نمی شوند که ذهن شما همیشه مشغول تجزیه و تحلیل اطلاعاتی است که دارید و بهترین تصمیم ممکن را می گیرید. اکنون وقت آن است که وسواس خود را کنار بگذارید و نتایج ارزیابی های ذهنی خود را شفاهی اعلام کنید تا دیگران متوجه شوند که بلاتکلیفی شما ناشی از ناآگاهی نیست، بلکه دلیل و منطقی پشت آن نهفته است.

طالع بینی شیخ بهایی 29 بهمن برای متولدین آذر

امروز یکی از آن روزهایی است که منتظر به اشتراک گذاشتن اخبار بسیار مهم با دوستان خود هستید. اخبار و اطلاعات جالبی دریافت کرده اید که می خواهید در اسرع وقت با دوستان و اقوام خود به اشتراک بگذارید، اما در انتقال این خبر باید مراقب باشید زیرا ممکن است این افراد افرادی باشند که نمی خواهید آنها را بشناسید. که آنها یکسان هستند. شما در گذشته مرتکب اشتباهاتی شده اید که عواقب آن گاهی اوقات به ذهن شما باز می گردد و امروز یکی از آن روزهاست، اما نباید اجازه دهید که نگرش شما نسبت به خودتان تغییر کند.

زودیاک شیخ بهایی برای متولدین 29 بهمن

بی میلی شما به صحبت با دیگران امروز ممکن است برای شما دردسر ایجاد کند. شما به دلیل ترس از قضاوت و نگرانی در مورد اینکه دیگران در مورد شما چه فکری می کنند از بیان افکار و دانش خود اجتناب می کنید، اما اگر کمی واقع بینانه نگاه کنید، خواهید دید که به نوعی آن را دارید. خودخواهی خسیس نباش! بگذارید دیگران از دانش و تجربه شما بهره ببرند و دانش خود را با آنها به اشتراک بگذارید تا در ازای آن دریایی از دانش دریافت کنید، حتی اگر کمی صبر کنید.

فال 29 شیخ بهایی در بهمن ماه برای متولدین بهمن ماه

امروز تنش و درگیری بین شما و فردی بزرگتر از شما به وجود خواهد آمد. شاید این شخص سعی دارد نقش پدر و مادر شما را برای شما بازی کند و این باعث ایجاد ناراحتی در شما می شود. نفس عمیق بکشید و از سرزنش این شخص دست بردارید. او احتمالاً قصد ندارد شما را متهم کند یا از شما سؤال کند، او فقط می خواهد به شما کمک کند و دانش خود را با شما به اشتراک بگذارد. اگر چشمان خود را باز کنید، خواهید دید که این نکات می تواند بسیار مفید باشد. اگر قرار است کاری را برای اولین بار انجام دهید، سعی کنید قبل از شروع، تمام اطلاعات لازم را در مورد آن به دست آورید.

فال شیخ بهایی 29 بهمن برای متولدین اسفند

امروز هوای خوبی وجود دارد که به شما احساس امنیت و آرامش می دهد و به شما احساس آرامش می دهد. شما احساس می کنید که می توانید بر هر چیزی غلبه کنید و بر هر چالشی، مهم نیست که چقدر سخت است، با انجام بهترین کار، غلبه کنید، البته تا زمانی که محدودیت های خود را زیر پا نگذارید. شاید بخواهید صبح را به تنبلی بگذرانید، اما اگر کار را زود شروع نکنید و از برنامه عقب نمانید، این کار بر علیه شما کار می کند و نمی توانید بعدازظهر را آنطور که می خواهید بگذرانید. اگر می خواهید از آخر هفته خود لذت ببرید، کار خود را در اسرع وقت انجام دهید.