فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 13 اسفند ماه

فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 13 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال شیخ بهایی یکی از کامل ترین و جامع ترین فال های پرطرفدار بین ما ایرانی هاست. به عنوان سایت تفریحی و انتخابتو سعی کرده ایم طالع بینی شیخ بهایی را به صورت روزانه و دقیق برای شما دوستداران تهیه و ارائه نماییم. سپس فال خود را بخوانید.

فال 23 اسفند 1402 برای متولدین فروردین

متن فال:

غلبه بر بیقراری برای شما بسیار دشوار است، بنابراین از تکان دادن خود اجتناب می کنید. ممکن است بخواهید تمام لحظاتی را که بر آن تسلط دارید با شادی و سرگرمی سپری کنید، اما رویای شما محقق نخواهد شد مگر اینکه خودتان بخواهید کار کنید و میل به راحتی را در اسرع وقت کنار بگذارید. در حالی که ممکن است مجبور باشید برای این کار چیزهای زیادی از خودتان بخواهید، اما ارزش این را دارد که چیزی برای نمایش در روزتان داشته باشید.

فال 22 اسفند 1402 برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

توجه به کار و وظایف شغلی در حال حاضر برای شما اهمیت ویژه ای دارد، اما اگر فکر می کنید فردا فردی به کمک نیاز دارد، نمی توانید او را رد کنید. شاید بتوانید با دید محدود خود بر این مشکل غلبه کنید. البته کمک کردن به کسی که نیاز دارد اشکالی ندارد، اما پذیرش محدودیت‌های خود در حال حاضر به آن شخص کمک می‌کند تا دچار ناامیدی نشود.

فال 22 اسفند 1402 برای متولدین خرداد

متن فال:

اگر فکر می کنید احتمال شکست وجود دارد، قبل از شروع مطمئن شوید که تمام اطلاعات شما صحیح است. اکنون زمان آن نیست که دیدگاه خود را نسبت به واقعیت تغییر دهید، زیرا حتی اگر این کار را بسیار ماهرانه انجام دهید، نمی توانید واقعاً توجیه کنید که چگونه دیدگاه خود را نسبت به واقعیت تحریف کرده اید.

فال 22 اسفند 1402 برای متولدین تیرماه

متن فال:

روز پیچیده ای در پیش دارید و دیگران آن را درک نمی کنند. چون رازی را از خودت پنهان کردی که بهتر است فاش کنی. ترس شما از سرزنش شدن شاید مهم ترین عاملی باشد که شما را ساکت نگه می دارد. این موضوع را تحلیل کنید و به جای توجیه اعمال خود حقیقت را کشف کنید. ممکن است با رفتار منطقی خود دیگران را غافلگیر کنید، اما از این به بعد فشار روی شما قطعا افزایش خواهد یافت.

فال 13 مارس 1402 برای متولدین مرداد

متن فال:

ممکن است یک یا دو روز سخت از نظر عاطفی را پشت سر بگذارید، اما بهبودی دلیلی برای افراط در آن نیست. خوش بینی اکنون رویکرد درستی است زیرا به شما امکان می دهد از ترس خود فراتر بروید و با دیگران بهتر رفتار کنید. اما اجازه ندهید زودتر از آنچه فکر می کنید درگیر هیجان عمومی شوید یا ناامید شوید.

فال مورخ 22 اسفند 1402 برای متولدین شهریور

متن فال:

آرام باشید و نفس عمیق بکشید. فردا باید تنبلی را کنار بگذارید و اقدام کنید. سعی کنید تا جایی که می توانید پس انداز کنید. فردا فرصت خوبی برای بهبود سلامتی شماست. برای مثال می توانید یک برنامه غذایی سالم برای خود تعریف کنید یا ورزش را در دستور کار خود قرار دهید. اگر به فکر ترک شغل خود هستید، فردا زمان خوبی نیست. با وجود اینکه اطرافیان شما علاقه زیادی به شما دارند، نباید تصمیمات مهمی در زندگی خود بگیرید. فردا زمان مناسبی برای قول دادن یا تصمیم گیری نیست.

فال 22 اسفند 1402 برای متولدین مهر

متن فال:

ماه در حال حاضر در خانه سوم روابط اجتماعی شما قرار دارد و فردا روز خوبی برای شماست زیرا کسی کاملاً به شما اعتماد خواهد کرد. صحبت با یک دوست حقیقت را آشکار می کند و به شما نشان می دهد که این شخص چه احساسی نسبت به شما دارد. اگرچه این گشاده رویی باعث می شود احساس بهتری داشته باشید، اما اطرافیانتان را نیز شگفت زده می کند.

فال 22 اسفند 1402 برای متولدین آبان ماه

متن فال:

فردا از نظر احساسی و عاشقانه یکی از زیباترین روزهای ماه و حتی سال برای شما خواهد بود. شما به راحتی می توانید کلمات خود را انتخاب کنید و اقدامات درست را انجام دهید. با این حال، مطمئن شوید که فردی که با شما تماس می‌گیرید همین فکر را در مورد شما دارد، در غیر این صورت ممکن است موقعیت شرم‌آوری پیش بیاید. حتی اگر از سنت‌های قدیمی خسته شده‌اید، از بحث و جدل با خانواده‌تان در مورد اعتقادات آن‌ها بپرهیزید تا از رنجش خودداری کنید. متوجه خواهید شد که شادی واقعی شما محدود به داشته هایتان نیست، بلکه گاهی از هدیه دادن و هدیه دادن به دیگران ناشی می شود. با شاد کردن کسی که دوستش دارید فردا خود را شاد کنید.

فال 22 اسفند 1402 برای متولدین آذر

متن فال:

بهرام فردا یعنی سیاره شانس شما به بالاترین نقطه خود رسیده است، در حالی که مشتری مهربان هر موضوع کوچک و بی اهمیت را به مقوله ای بزرگ و بحث برانگیز تبدیل می کند. این یک نبرد برای طبیعی نگه داشتن چیزها است. شما می توانید حتی ساده ترین کارها را به کارهای پیچیده با مسئولیت های خاص تبدیل کنید که یک تیم حرفه ای می تواند از عهده آنها برآید! اما شما باید رفتار خود را متعادل و منطقی کنید، بنابراین باید بر برنامه های روزانه خود کنترل داشته باشید.

فال متولدین 13 مارس 1402

متن فال:

فردا نمی توانید هر کاری را که می خواهید انجام دهید زیرا ممکن است منابع مالی شما نتواند شما را به جلو برساند. به جای اینکه به هر پیشنهادی بله بگویید و سپس متعجب شوید که چگونه می توانید از عهده این مسئولیت های بزرگ برآیید، قبل از اقدام، برنامه خود را کاهش دهید. بهتر است به جای تغییر جهت در طول مسیر، فعال باشید.

فال 22 اسفند 1402 برای متولدین بهمن ماه

متن فال:

ذهن آگاهی برای هر فردی در هر مرحله از زندگی اجتناب ناپذیر است. بنابراین، بیشتر مراقب کارهای خود باشید و ادعا نکنید که قبلاً در این مشاغل متخصص هستید و فقط به دلیل داشتن تجربه یا بزرگتر بودن به کسی نیاز ندارید.

فال 13 اسفند 1402 برای متولدین اسفند

متن فال:

فردا ممکن است روزی باشد که تغییرات عاطفی را که در سال های گذشته برایتان اتفاق افتاده به یاد بیاورید. حتی اگر یک تغییر قطعی در مراحل بعدی تکامل مانند تبدیل کرم به پروانه ایجاد شود، این دگردیسی هنوز کامل نشده است. از خاطرات خود برای زنده نگه داشتن این پیشرفت تدریجی در زمان حال استفاده کنید و به کارهایی که قبلاً متوقف کرده اید ادامه دهید.