فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 20 خرداد ماه

فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال شیخ بهایی یکی از کامل ترین و جامع ترین فال های پرطرفدار بین ما ایرانی هاست. به عنوان سایت تفریحی و انتخابتو سعی کرده ایم طالع بینی شیخ بهایی را به صورت روزانه و دقیق برای شما موجودات ارزشمند تهیه و ارائه کنیم; سپس فال خود را بخوانید.

فال فردای شیخ بهایی برای متولدین فرودین

ذهن باز شما امروز فرصتی عالی برای افزایش دانش خود از جهان ایجاد می کند. امروز آماده یادگیری چیزهای جدید هستید. مطالبی که معنای عمیق تری به زندگی شما می بخشد و کتاب یا مقاله ای که می خوانید می تواند عامل مهمی در تعیین این سفر باشد.

فال روزانه اردیبهشت

کودکان ممکن است لجباز و دردسرساز باشند و شما ممکن است در حد تحمل خود باشید. مشکل این است که آنها دقیقاً نمی دانند چه می خواهند، بنابراین سعی کنید تخیل آنها را رام کنید تا آنها را سرگرم و سرگرم کنید.

فال روزانه خرداد

شما عاشق نشان دادن مهربانی به دیگران هستید و می دانید که آنها شما را درک خواهند کرد و از شما تشکر خواهند کرد.

فال روزانه تیرماه

دیروز مردد بودید اما امروز با اراده قوی تصمیم می گیرید. البته در حال حاضر هیچکس به اندازه شما مصمم نیست. شما نمی توانید ماهیت آنها را تغییر دهید تا شبیه شما شوند. شخص با اکراه خود را نشان می دهد، باید سعی کنید طرز تفکر او را درک کنید.

فال روزانه مرداد ماه

همسر و همکارانتان از شما انتظار دارند که در کاری ابتکار عمل را به دست بگیرید، اما شما آن را به تعویق می اندازید. به غریزه خود گوش دهید! شاید به شما می گوید زود درگیر نشوید و تصمیم گیری را به لحظه آخر موکول کنید.

فال روزانه شهریور ماه

شما فردی دمدمی مزاج و احساساتی هستید و تمام اختلالات اخیر برای آزمایش شماست. امروز باید کمی سیاسی باشید، اما مطمئن شوید که هیچ کس متوجه این موضوع نمی شود.

فال روزانه ماه مهر

امروز احساس سرزندگی می کنید و می خواهید کارها را به موقع تمام کنید. اگر یکشنبه های شما به طور کلی قابل پیش بینی و یکنواخت هستند، تمایل دارید به نوعی آن را تغییر دهید. ممکن است شخصی با قدرت برای شما سورپرایز داشته باشد. اگر آن را دنبال نمی کنید، حداقل پذیرای پیشنهادات باشید.

فال روزانه ماه نوامبر

امروز جالب و با طراوت است. اما همه چیز آنطور که انتظار داشتید پیش نمی رود. همه چیز طبق برنامه ریزی شما پیش نمی رود. اگر قصد سفر دارید، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.

فال روزانه آذر

خدا را شکر امروز جو آرامتر از دیروز است. این آرامش می تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید چه اتفاقی می افتد و ببینید واقعاً چه نقشی در این مورد دارد. سعی کنید با دیدن شخصی که ندیده اید ذهن خود را پاک کنید. اخیرا دیده شده یا در حال راه رفتن در هوای تازه است.

فال روزانه ژانویه

اگر آبانی خلاق هستید، امروز روز خوبی برای نشان دادن استعدادها و ساخت یک اثر هنری است. شاید شما سرگرمی دارید که اخیراً آن را فراموش کرده اید و اکنون باید چند ساعتی را به آن اختصاص دهید و از بودن در کنار آن لذت ببرید. بچه ها همچنین روحیه شما را تقویت می کند و باعث می شود احساس شادی کنید.

فال روزانه بهمن ماه

امروز خواهید دید که مواقعی وجود دارد که کمتر صحبت کردن به نفع شما خواهد بود. به نظر می رسد یکی از اعضای خانواده شما به دلایلی با شما مخالف است و آنها یا آن را به وضوح بیان می کنند یا شما فقط از نحوه رفتار آنها با شما این را احساس می کنید. شما هم نمی خواهید خیلی با او صادق باشید. خوب، آیا تا به حال فکر کرده اید که این ممکن است مشکل آنها باشد، نه شما؟

فال روزانه اسفند

امروز حرف های زیادی برای گفتن دارید و تلفنتان همیشه شلوغ است. اگر کسی سعی دارد شادی شما را از بین ببرد، فقط به خاطر حسادت است. دوستان ارزش وقت گذاشتن با آنها را ندارند، پس وقت آن رسیده که برخی از افراد را از زندگی خود حذف کنید.