فیلم استیو مک کوئین برای افتتاحیه جشنواره فیلم لندن 2024 انتخاب شد

فیلم استیو مک کوئین برای افتتاحیه جشنواره فیلم لندن 2024

بر اساس گزارشی در اینترنت، درام «بلیتز» ساخته استیو مک کوئین در جنگ جهانی دوم افتتاحیه شصت و هشتمین جشنواره فیلم لندن خواهد بود. این فیلم که برای اولین بار در این رویداد تماشا می شود به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی مک کوئین برنده اسکار و بفتا و متعلق به کمپانی اپل است.

مهر نوشت: داستان فیلم جورج 9 ساله با بازی الیوت هفرنان را در لندن در زمان جنگ روایت می کند که مادرش ریتا با بازی سائورس رونان او را برای نجات جانش به حومه شهر می فرستد تا جورج برگردد. . لندن و مادر به دنبال پسر گم شده اش می گردند.

هریس دیکنسون، بنجامین کلمنتاین، کتی برک، پل ولر و استیون گراهام دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مک کوئین جشنواره لندن را با «بیوه ها» در سال 2018 و «منگرو» در سال 2020 افتتاح کرد. این کارگردان متولد لندن برنده جایزه جشنواره 2016 شد.

مک کوئین فیلم خود را فیلمی درباره لندنی ها توصیف کرد و از نحوه مقاومت ساکنان شهر در برابر حملات تجلیل کرد و گفت که اصل فیلم او داستان یک خانواده کارگری در طول جنگ بود.

طراحی صحنه و لباس فیلم ژاکلین دوران، آهنگساز آن هانس زیمر و مدیر فیلمبرداری آن یوریک لوساکس است.

“Blitz” قرار است از اول نوامبر در سینماهای منتخب اکران شود و از 22 نوامبر در Apple TV در دسترس خواهد بود.

شصت و هشتمین جشنواره فیلم لندن توسط موسسه فیلم بریتانیا بین 9 تا 20 اکتبر (18 تا 29 اکتبر) برگزار می شود. فیلم‌های این جشنواره به طور همزمان در سینماهای همراه جشنواره در سینماهای ناتینگهام، کاردیف، گلاسکو، منچستر، بیرمنگام، بلفاست، شفیلد، نیوکاسل و بریستول به نمایش در می‌آیند.

562220

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین