محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست

در این مقاله تصمیم گرفتیم به سراغ پرطرفدارترین بازیگران زن و مرد کره ای برویم که نامشان فقط در تیتراژ یک سریال یا فیلم تلویزیونی به چشم می خورد که باعث می شود بسیاری از بینندگان این اطمینان را داشته باشند که با یک اثر حرفه ای و سطح بالا روبرو هستند.

انتخابتو – مهسا شفیعی: در یک دهه گذشته، وضعیت درام‌های کره‌ای نسبت به قبل بهتر شده است و اکنون K-drama به جایی رسیده است که نه تنها از بین بینندگان ثابت سریال در سراسر جهان، بلکه از سوی منتقدان و هنرمندان نیز مورد تحسین و احترام قرار می‌گیرد. . این سریال های جذاب تلویزیونی، چه در ژانرهای عاشقانه و کمدی و چه در ژانرهایی مانند ترسناک و اکشن، عموما شبیه یکدیگر هستند. نکاتی مثل یک داستان قوی با پیچ و خم های جالب، فیلمبرداری حرفه ای و سکانس های بصری زیبا و شاید مهمتر از همه، بازی خوب و بازیگران درجه یک.

احتمالاً به همین دلیل است که بازیگران زن و مرد درام‌های کره‌ای، درست مانند نوازندگان کی‌پاپ، از محبوب‌ترین سلبریتی‌هایی هستند که محبوبیت و شهرتشان با سرعتی عجیب و باورنکردنی و حتی امروزه افزایش یافته است. بازیگران محبوب جهان. به همین دلیل است که در این مقاله تصمیم گرفتیم تنها به سراغ محبوب ترین بازیگران زن و مرد کره ای برویم که نامشان در تیتراژ یک سریال یا فیلم تلویزیونی به چشم می خورد و باعث می شود بسیاری از بینندگان این احساس را داشته باشند که با یک فیلم حرفه ای و سطح بالا روبرو هستند. . سطح کار

پارک یون بین

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

این بازیگر محبوب کره ای 31 ساله در 5 سالگی قدم به عرصه سرگرمی گذاشت و اکنون حرفه ای پر از جوایز داخلی و خارجی دارد. این بازیگر نسبتاً سازنده در نزدیک به 45 اثر هنری، فیلم، سریال های آنلاین و تلویزیونی و موزیک ویدیو حضور داشته است. برخی از محبوب ترین آثار پارک عبارتند از: عشق پادشاه، سلام، بیست سالگی من و آیا برامز را دوست دارید؟ خواهد بود

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

جالب است بدانید که یون بین به موسیقی نیز علاقه دارد و دو تک آهنگ A Little Love Story در سال 2012 و The Blue Night of Jeju Island در سال 2022 منتشر کرده است. دومین تک آهنگ یون بین البته به عنوان موسیقی متن سریال محبوب نتفلیکس “Wird Lawyer” ساخته شد. در این درام محبوب، یون بین به عنوان یک وکیل بسیار با استعداد و پرانرژی اما البته اوتیسم ظاهر می شود.

آهنگ جونگ کی

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

شاید نقطه عطف کارنامه جونگ کی، یکی از محبوب ترین بازیگران مرد کره ای با ثروتی بیش از 25 میلیون دلار، سریال معروف KBS Descendants of the Sun باشد. این بازیگر 38 ساله در نقش کاپیتان نیروهای ویژه در سریال محبوب ظاهر شد. جونگ کی که سابقه رقابت در اسکیت سرعت را دارد، قبل از بازیگری با بازی در نقش یک سرباز در آثار تاریخی مانند «گل یخ زده» پا به دنیای بازیگری گذاشت. با این حال، نقش او به عنوان یک مرد ثروتمند محبوب بین زنان در درام تاریخی Sungkyunkwan Scandal در سال 2010 باعث شد که او به عنوان یک بازیگر آینده دار شناخته شود.

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

البته در همان سال 2010 جونگ کی به دلیل دیگری خبرساز شد و آن هم پوست صاف و بی نقص این بازیگر مرد بود. جونگ کی روال مراقبت از پوست خود را با استفاده از شیر و مواد دیگر در کتابی به نام «پروژه پوست زیبا برای مردان» منتشر کرد. از آن زمان، جونگ کی توانسته است با همکاری با برندهای محصولات زیبایی، تقریباً به همان اندازه که از بازیگری به دست می آورد، به ثروت خود اضافه کند. در میان نقش های اخیر جونگ کی، نقش او در سریال مافیایی درام Reborn Rich (تولد دوباره در خانواده ای ثروتمند) احتمالا بیش از هر چیز دیگری در ذهن طرفدارانش نقش بسته است.

لی جی یون یا آی یو

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

این بازیگر، خواننده، تهیه کننده موسیقی، مجری رادیو و تلویزیون و ترانه سرای کره ای که اغلب با نام هنری خود IU شناخته می شود، 31 سال سن دارد و دارایی خالص 31 میلیون دلاری دارد. مسلماً نقطه عطف حرفه ای خواننده جی یون مربوط به سال های 2010 و 2011 و انتشار سه آلبوم موفق به نام های Real، Real+ و Last Fantasy است. سه آلبوم که باعث احترام Jiyeon در بین طرفداران سبک های موسیقی کره ای بسیار رقابتی مانند K-Pop، AarandB و Soul شده است.

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

جی یون پس از چند تجربه کوتاه به عنوان بازیگر، در درام هایی چون تو بهترین هستی، مرد زیبا، تهیه کنندگان و عاشقان ماه قدمی مهم برای بازی در نقش اصلی برداشت و در نهایت موفق شد در پنجاه و پنجمین جشنواره جوایز تلویزیونی باکسانگ حضور یابد. . سریال My Mister اولین نامزدی جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت خواهد کرد. جی یون در سال 2022 در نقش یک مادر دلسرد و ناامید در فیلم بروکر درخشید. IU همچنین تنها خواننده زن کره ای است که به صورت انفرادی در استادیوم المپیک سئول اجرا می کند.

آهنگ هی کیو

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

غیرممکن است که طرفدار درام های کره ای باشید و مانند بازی هی کیو در نقش دکتری مهربان و دلسوز در «فرزند خورشید» یا بازی درخشش در نقش دانش آموزی مظلوم و انتقام جو در سریال پرطرفدار نتفلیکس «شکوه» نباشید. های کیو در سال 1981 به دنیا آمد و در سن 14 سالگی مدلینگ را آغاز کرد. سونگ اولین نقش خود را به عنوان بازیگر در سریال تلویزیونی İlk Aşk در سال 1996، زمانی که 15 سال داشت، ایفا کرد.

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

این هنرمند محبوب کره ای در بیش از 30 فیلم و سریال به عنوان بازیگر ظاهر شده است که از معروف ترین آنها می توان به آن زمستان، باد می وزد، برخورد، ملکه ها و حالا، ما از هم پاشیدیم. هه کیو را یکی از هنرمندان کره ای می دانند که علاقه زیادی به نقش های اجتماعی و انسان دوستانه دارد. او حامی موسسات خیریه با هدف تسهیل تحصیل دانش آموزان فقیر و همچنین عضو صلیب سرخ و انجمن حمایت از حیوانات است. ثروت این بازیگر سرشناس کره ای 37 میلیون دلار برآورد شده است.

لی دو هیون

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

احتمالاً بیشتر شما دو هیون را به خاطر بازی در نقش اصلی مرد در سریال محبوب The Glory به یاد دارید، اما این بازیگر کار خود را در سن 22 سالگی در کمدی سیاه Prison Playbook شروع کرد. حرفه Do Hyun پر از نامزدی و برنده جوایز داخلی و بین المللی است. مهمترین آنها جایزه بهترین بازیگر جدید سال 2021 برای بازی در درام 18 Again در جشنواره باکسانگ و بهترین نقش مکمل امسال است. نقش او در سریال نتفلیکس Yani Sweet Home در جوایز آکادمی هنرهای آسیا به یادگار ماند.

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

جالب اینجاست که دو هیون پیانیست خوب و بسکتبالیست با استعدادی هم هست. این بازیگر محبوب چندی پیش به هوادارانش اعلام کرد که در حال یادگیری زبان انگلیسی برای بازی در فیلم های هالیوودی است.

لی بیونگ هان

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

او یکی از مطرح ترین بازیگران آسیای شرقی در جهان و بازیگر کره ای است که توانسته در فیلم های معروف هالیوودی مانند ترمیناتور (جنسیس) و مجموعه فیلم های جی-جو بدرخشد. این بازیگر سرشناس کره ای متولد 1970 است و محبوبیت او در آمریکا به قدری افزایش یافته که در سال 2010 به عنوان سفیر ارتقای کالیفرنیا در کره انتخاب شد. البته هر چقدر هم که شهرت و محبوبیت بیونگ هان در آمریکا زیاد باشد، او مطمئناً به شهرت خود در سرزمین مادری خود کره جنوبی نمی رسد.

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

در کره، آثار پرطرفداری مانند Squid Game، Masquerade و البته سریال تاریخی بسیار موفق Mr. آفتاب و البته بسیاری از فیلم ها و سریال های موفق دیگر شناخته شده است. بد نیست بدانید که بیونگ هان به موسیقی هم علاقه دارد و به عنوان خواننده یک آلبوم و دو تک آهنگ منتشر کرده است. او همچنین دو آهنگ برای سریال جاسوسی آیریس ساخته است.

سون یه جین

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

سان یه جین در سال 1982 متولد شد و ورود او به دنیای ستارگان را می توان با بازی در فیلم رمانتیک کلاسیک و درام بوی تابستانی قضاوت کرد. یه جین با بازی در فیلم آلزایمر در سال 2004 و فیلم عاشقانه آوریل برف در سال 2005 این موفقیت را ادامه داد. یه جین پس از بازی در سریال Alone in Love شبکه SBS به پردرآمدترین بازیگر کره ای تبدیل شد. این سریال از رمان پرفروش «نسل عشق» اثر نویسنده ژاپنی هیساشی نوزاوا اقتباس شده است.

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

سون یه جین احتمالا یکی از برترین بازیگران زن کره ای از نظر محبوبیت و جوایز داخلی و خارجی است. تا به امروز نامزد دریافت بیش از 70 جایزه داخلی و بین المللی شده است و موفق به کسب 50 جایزه معتبر شده است. از معروف ترین کارهای او در سرتاسر جهان می توان به ایفای نقش یک کارآفرین کره جنوبی اشاره کرد که در سریال Crash Landing on You و البته در سریال پرطرفدار سی و نه عاشق یک کاپیتان کره شمالی می شود.

هیون بین

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

شوهر خوش تیپ سون یه جین و همبازی در فیلم Crash Landing on You در سال 1982 در تائه پیونگ متولد شد. هیون بین احتمالاً شهرت خود را مدیون بازی در سریال عاشقانه و دراماتیک (درام-کمدی) سال 2005 نام من کیم سام سون است. از دیگر نقش‌های معروف هیون بین می‌توان به سریال‌های درام-تخیلی باغ مخفی و خاطرات الحمرا و همچنین آثار هیجان‌انگیزی مانند Confidential Assignment، The Swindlers و The Negotiation اشاره کرد.

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

هیون بین مانند اکثر بازیگرانی که در این مقاله حضور دارند، حرفه ای پر از جوایز هنری داشته است، اما هیون بین نیز جایزه وزیر دفاع و تقدیر نامه فرمانده نیروهای ویژه کره را دریافت کرد. جالب است بدانید که دارایی خالص هیون بین 21 میلیون دلار است، تقریبا یک میلیون دلار بیشتر از دارایی همسرش و او یکی از پردرآمدترین بازیگران مرد کره محسوب می شود. پردرآمدترین بازیگر مرد در کره کسی نیست جز کیم سو هیون.

کیم سو هیون

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

کیم سو هیون در سال 1988 به عنوان خواننده گروه موسیقی معروف کره ای Seven Dolphins متولد شد و 36 سال بعد، او با ثروت قابل توجه 117 میلیون دلار بدون شک ثروتمندترین بازیگر دنیای سینما و تلویزیون کره است. کیم سو هیون رکورددار تبلیغ 17 برند و محصول مختلف است و نام او سه بار در فهرست 40 بازیگر قدرتمند کره ای مجله فوربس به چشم می خورد. تجربیات اولیه بازیگری سو هیون شامل تئاتر و اجرای نمایشنامه های معروفی مانند هملت و رویای یک شب نیمه تابستان بود.

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

اما همه چیز در سال 2012 با ایفای نقش شاه لی هون در درام تاریخی/تخیلی Moon Embracing the Sun تغییر کرد. این نقش نه تنها جایزه بهترین بازیگر مرد را برای سو هیون به ارمغان آورد، بلکه او را به عنوان نقش اول مرد در درام های محبوبی مانند My Love From the Star، It's OK to Not Be OK و The Producers معرفی کرد. کیم سو هیون بازیگر، خواننده و مدل بسیار موفقی است و در بولینگ نیز مهارت بالایی دارد. او همچنین یک فعال حقوق کودک است.

جون جی هیون

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

این مدل و بازیگر موفق کره ای متولد سال 1981 است و با نام هایی چون وانگ جی هیون، جیانا جون و جون جی هیون شناخته می شود. ثروت این بازیگر محبوب کره ای حدود 15 میلیون دلار تخمین زده می شود و اولین نقش اصلی او به عنوان یک بازیگر و نقطه عطف کارش را به فیلم کمدی My Sassy Girl محصول 2001 نسبت می دهند.

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

جالب است بدانید که جون جی هیون در نظرسنجی که در سال 2001 برای بازی در این فیلم انجام شد، عنوان افتخاری “اولین عشق ملت کره” را به خود اختصاص داد. شهرت جی هیون در خارج از کره جنوبی از نقش های او در Blood: The Last Vampire، Legend of the Blue Sea و سریال محبوب نتفلیکس Kingdom: Ashin of the North ناشی می شود.

پارک بو گام

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

پارک بو گوم در سال 1993 متولد شد و تحصیلات دانشگاهی خود را در زمینه اجرای موسیقی به پایان رساند. این بازیگر که بوگامی نام دارد با نقش های متفاوتش شهرت دارد. او به‌عنوان یک پادشاه آرام و بی‌میل در عشق در مهتاب می‌درخشد، یک بازیگر/مدل الهام‌بخش اما عصبی در رکوردهای جوانی، یک کارمند هتل مهربان و راحت در فیلم Encounter، و در نهایت یک وکیل عصبی در Hello Monster Is.

محبوب ترین بازیگران درام K که همه آنها را دوست دارند

بوگامی حرفه ای بسیار غنی و معتبر به عنوان بازیگر دارد و برنده بیش از 25 جایزه معتبر است و در سال 2017 در رتبه بندی مجله فوربس به عنوان قدرتمندترین بازیگر کره ای قرار گرفت. بوگامی خواننده بسیار حساسی است و انگلیسی و ژاپنی را روان صحبت می کند و همچنین به زبان کره ای صحبت می کند. Bo Gum بسیار به گروه محبوب BTS نزدیک است و 5 تک آهنگ نیز منتشر کرده است.

به گزارش رسانه انتخابتو