مقایسه انواع پاستا

مقایسه انواع پاستا

محتوای آموزش آشپزی ویدئویی دیجی کالا نزدیک به هفتصد مدل ماکارونی با نام های مختلف در دنیا وجود دارد. هر پاستا با توجه به شکلش شکل و نامی دارد.

مواد لازم را از دیجی کالا خریداری کنید

انواع پاستا

1. اسپاگتی
اولین نوع پاستا و البته کلاسیک ترین آن، اسپاگتی است که در زبان اسپانیایی به معنای رشته فرنگی است. این نوع پاستا محبوب ترین نوع پاستا است.
2. فتوچینی
نوع دوم پاستا، ماکارونی فتوچینی است که در ایران به آشیانه نیز معروف است. در ایتالیایی به معنی روبان های کوچک است. با گسترش این پاستا، نام آن نیز تغییر خواهد کرد.

طرز تهیه پاستا مرغ با سبزیجات و سس گوجه فرنگی؟

3. ماکارونی مادربزرگ.
گرامنیا به معنای چمن تازه روییده است. چون انحناهایی مثل چمن دارد.
4. لازانیا.
لازانیا نوعی پاستا است که به صورت لایه لایه با گوشت و پنیر پخته می شود. لازانیا به معنای کاسرول است زیرا باید در بشقاب های بزرگ پخته شود.
5. فلفل کرمی.
رشته فرنگی نوعی پاستا است که ایرانی ها اغلب برای پختن سوپ از آن استفاده می کنند. ورمیشل در زبان ایتالیایی به معنای کرم های کوچک است.
6. فرفالا.
این نوع پاستا نیز بسیار پرطرفدار است و در زبان ایتالیایی به معنای پروانه است. در ایران به مدل پروانه ای نیز معروف است.
7. پنه.
این مدل پاستا یکی از جذاب ترین و محبوب ترین ماکارونی هاست. پن در زبان ایتالیایی به معنای قلم است. از نظر شکل، قسمت پنهان آن شبیه خودکار است.
8. Konkilye.
به این پاستا در زبان انگلیسی shells نیز گفته می شود. این پاستا به دلیل کاسه ای شکلی که دارد سس را داخل آن نگه می دارد. کنکلیه به معنی گوش ماهی است.
9. زیتی.
این ماکارونی شباهت زیادی به ماکارونی ریگاتونی دارد اما قطر استوانه های این پاستا بسیار کوچکتر از پاستا ریگاتونی است. این پاستا به معنای عروس است.
10. فوسیلی.
نام این پاستا از فسیل گرفته شده است و به دلیل شکل پیچ مانند آن به این نام می گویند. البته به این پاستا ماکارونی متی نیز می گویند.
11. پاستا.
آخرین شکل پاستا ماکارونی است که در ایران به اشتباه به آن انواع ماکارونی می گویند.

انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا