گشت و گذار در جاذبه های اطراف رشت

گشت و گذار در جاذبه های اطراف رشت

انتخابتو به نقل از کجارو، رشت، شهر باران های نقره، تنها به فضای داخلی آن محدود نمی شود. گویی در فراسوی مرزهای شهر، طبیعت بکر و دست نخورده آغوش خود را به روی مسافران می گشاید و سفری فراموش نشدنی را رقم می زند.

موزه میراث روستایی: سفری در طول زمان

گویی زمان در دل پارک جنگلی سراوان متوقف شده است. موزه میراث روستایی گیلان با نمایش معماری سنتی دشت ها و کوهستان های استان، شما را به سفری در تاریخ و فرهنگ این سرزمین می برد. انگار در کوچه پس کوچه های روستاهای گیلان قدم می زنید، بوی نان تازه از تنور پخته شده و صدای زحمت و تلاش مردم در گوشتان می پیچد.

پارک جنگلی سراوان: طبیعت جادویی در دل جنگل

درست در کنار موزه میراث روستایی، پارک جنگلی سراوان با آغوش باز در انتظار شماست. انگار دنیای دیگری در میان درختان پنهان است. قدم زدن در مسیرهای جنگلی، قایق سواری در تالاب سرسبز، کمپینگ در دل طبیعت و تماشای طلوع و غروب خورشید در این پارک خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند.

تالاب سبز سراوان: سرزمینی رویایی در دل جنگل

در دل پارک جنگلی سراوان تکه ای از بهشت ​​وجود دارد. تالاب سبز سراوان با قایق های قو شکل و چشم اندازی بی نظیر شما را به سفری رویایی در دل طبیعت دعوت می کند. وقتی در میان گیاهان سبز خرفه سوار قایق می شوید، احساس می کنید در دنیای دیگری غرق شده اید و آرامشی وصف ناپذیر وجودتان را تحت الشعاع قرار می دهد.

جنگل و پارک ساحلی درنیکا: غرش امواج و جیک پرندگان

در حاشیه رودخانه سپیدرود، جایی که جنگل و رودخانه به هم می رسند، جنگل و پارک ساحلی درنیکا با آغوش باز در انتظار شماست. سمفونی طبیعت در این پارک به گوش می رسد. صدای خش خش برگ ها، زمزمه امواج رودخانه و صدای جیک پرندگان صداهای دلنشینی را برای شما به ارمغان می آورد. گشت و گذار در جنگل، پیک نیک در کنار رودخانه و تماشای غروب خورشید در ساحل لحظاتی فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند.

روستای پیر بازار: داستان های قدیمی در گذر زمان

روستای پیر بازار که در فاصله کمی از شهر رشت قرار دارد با بافت سنتی و تاریخی خود شما را به سفری عمیق در تاریخ می برد. انگار در کوچه پس کوچه های این روستا قصه های قدیمی زمزمه می شود. قدم زدن در بازار قدیمی، دیدن خانه های سنتی و احساس زندگی در این روستا تجربه متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد.

روستای کنارسر: طبیعت بکر و مردمانی مهمان نواز

روستای کنارسر در دامنه رشته کوه های البرز با طبیعت بکر و مردمان مهمان نوازش شما را به آرامشی بی نظیر دعوت می کند. گویی زمان در این روستا متوقف شده است. قدم زدن در شالیزارها، تماشای مناظر کوهستانی و چشیدن طعم غذاهای محلی خاطره ای زیبا از سفر شما به رشت را زنده می کند.

اینها تنها بخشی از جاذبه های گردشگری رشت است. هر کدام از این مکان ها داستان خود را روایت می کنند و شما را به سفری فراموش نشدنی دعوت می کنند. پس کوله بار سفر خود را ببندید و به گشت و گذار در سرزمین سبز بروید.

گشت و گذار در جاذبه های اطراف رشت

به گزارش سلامنو