آب نبات ژاپنی؛ خوشبو کننده و خنک کننده دهان

آب نبات ژاپنی - 500 گرم

آب نبات ژاپنی مشاهده محصول در دیجی کالا

مشاهده محصول در دیجی کالا آب نبات ژاپنی

آب نبات ژاپنی؛ شکر یکی از آن خوراکی های شیرینی است که بیشتر افراد از خواص بی شمار آن غافل هستند و تنها از آن به عنوان شیرین کننده دهان یاد می کنند. تولید این محصول در کشور ما به صورت گسترده انجام می شود به همین دلیل از انواع سبزیجات و میوه ها برای طعم دادن به نبات ها استفاده می شود. شکر ژاپنی یکی از ارقام این محصول همراه با عصاره های معطر و معطر نیز از خواص بی نظیر آن در بهداشت دهان و بوی بد دهان، بهداشت دهان و دندان و تقویت معده است. علاوه بر این، این قند با خواص انرژی زا، خستگی را برطرف کرده و احساس نشاط و آرامش را در بدن ایجاد می کند.

بهترین زمان برای خوردن شکلات توسط کودک چه زمانی است؟

سایر خصوصیات آب نبات ژاپنی:

  • دارای شیرین کننده طبیعی و دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشد.
  • کالری کمی دارد و برای کسانی که اضافه وزن دارند و چربی خون بالایی دارند کاملا بی خطر است.
  • خوشبو کننده دهان است که در محافظت از سلامت دندان ها و گلو مفید بوده و همچنین طراوت آور است. همچنین در درمان ناراحتی های معده مانند نفخ و سوء هاضمه موثر است.

برای خرید این شیرینی خوشمزه از سوپرمارکت دیجی کالا می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیوها را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» برای دیجی کالا دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا