آستان قدس عباسی 500 هزار بطری سرم به مردم لبنان و فلسطین اهدا کرد.

آستان قدس عباسی 500 هزار بطری سرم به مردم لبنان

انتخابتو، سید احمد صافی در مراسم افتتاحیه کارخانه تولید سرم و محلول های تزریقی حضور دارد.خوبی» در کربلا مالا کارخانه اولین کارخانه از این دست در استان کربلا ضمن گرامیداشت این رویداد مهم از اهدای 500 هزار بطری سرم به مردم شریف لبنان و فلسطین خبر داد و گفت: کارخانه تولید سرم و محلول های تزریقی.خوبیآستان قدس به عنوان بزرگترین واحد تولید سرم تزریقی در عراق از جمله طرح های راهبردی عباسی است که برای تقویت صنعت داروسازی بومی و تامین نیازهای بهداشتی مردم این کشور اجرا شد.

وی با اشاره به شرایط سخت و نامطلوب مردم این دو کشور به ویژه در فلسطین اشغالی، بر ضرورت کمک رسانی به آسیب دیدگان تاکید کرد و افزود: دنیای امروز شاهد ظلم و ستم ملت های مظلوم است، مردم فلسطین و لبنان به خصوص در سال های اخیر آسیب های زیادی دیده است و به همین دلیل “ما وظیفه خود می دانیم تا آنجا که می توانیم به آنها کمک کنیم.”

تولیت آستان قدس عباسی با بیان اینکه تولید این محلول ها در داخل کشور گامی مهم در جهت خودکفایی و رفع نیازهای مردم است، بر تداوم این گونه فعالیت های خیریه تاکید کرد.

صافی گفت: آستان قدس عباسی در ساخت این کارخانه با رعایت کامل استانداردهای جهانی تولید دارو، تمام ضوابط و دستورالعمل های وزارت بهداشت عراق را به طور کامل رعایت کرد. مجوز بهره برداری از وزارت بهداشت عراق.