آشپز هو چیکن نودل; 1 2 3 آماده!!

آش هو چیکن نودل - 425 گرم، بسته 5 تایی

نودل چیست؟ مشاهده محصول در دیجی کالا

مشاهده محصول در دیجی کالا

آش هو نودلز نامی شناخته شده و جا افتاده در بین برندهای مواد غذایی آماده است. محصولات Chef Ho از باکیفیت ترین مواد غذایی و با کیفیت ترین مواد اولیه سالم و زیر نظر کارشناسان بهداشت تهیه و به بازار عرضه می شود. نودل فوری سرآشپز هو یک غذای ساده و خوشمزه است که با حداقل منابع و تنها در 3 دقیقه درست می شود. این محصول در چهار نوع گوشت، مرغ، تند و فلفلی و سبزی و در بسته بندی های مختلف در فروشگاه های مواد غذایی و سوپرمارکت دیجی کالا موجود است.

نودل یک غذای اصیل آسیایی است که از خمیر مخمر خام (فرآوری نشده) تهیه می شود. شناخته شده ترین نوع آن نوارهای نازک و بلند شبیه به اسپاگتی است، اما رشته فرنگی به اشکال مختلف مانند موج، لوله، طناب و صدف بریده می شود. به طور معمول نودل ها در آب جوش با مقداری نمک و روغن پخته می شوند، اما سرخ کردن رشته ها نیز روش دیگری برای پخت نودل چینی است. البته امروزه به دلیل گرایش مردم کشورهای مختلف به این غذای ساده، روش های طبخ رشته فرنگی بسیار متنوع تر و حتی انواع مختلفی پیدا کرده است. سالاد رشته فرنگی با استفاده از رشته فرنگی چینی نیز تهیه می شود.

آیا خوردن نودل برای سلامتی ما مضر است؟

بسته های فنجانی نودل سرآشپز هو به وزن 65 گرم و یک چنگال در 3 دقیقه با حداقل منابع و فقط آب جوش تهیه می شود. بسته بندی شیشه ای که مورد علاقه بسیاری از علاقه مندان در سراسر جهان به ویژه نوجوانان و جوانان است، در مدارس، محیط های تجاری، مسافرت، کوهستان و … کاربرد فراوانی دارد. در جاهایی به راحتی آماده مصرف می شود. این محصول با طعم گوشت و مرغ را می توانید از سوپرمارکت دیجی کالا از لینک های زیر تهیه کنید.

36%

90000

56000 تقسیمی

نودل گوشت شیشه ای سرآشپز هو - 65 گرم، بسته 6 عددی
انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیوها را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» برای دیجی کالا دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا