از اتهامات وارده به خواننده مشهور رپ آمریکایی «شان دیدی» چه می دانیم؟

از اتهامات وارده به خواننده مشهور رپ آمریکایی شان دیدی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، شان کامبز معروف به دیدی متهم به تجاوز جنسی و اخاذی است. این خواننده رپ 54 ساله در سال‌های اخیر به دلیل اتهامات اخاذی و تجاوز جنسی از سوی بسیاری از زنان مورد توجه قرار گرفته است. کامز که سال ها پیش برای اولین بار به آزار جنسی متهم شد، در ماه های اخیر با اتهامات مشابه زیادی روبرو شده است. مشکلات حقوقی DD در اواخر سال 2023 زمانی آغاز شد که دوست دختر سابقش کاساندرا ونتورا علیه او به دلیل آزار و اذیت و تجاوز جنسی شکایت کرد.

به گزارش رویداد۲۴، تونی بازبی، وکیل دادگستری در تگزاس، مدعی است که وکالت بیش از ۱۲۰ قربانی را برعهده دارد. یکی از آنها ادعا می کند که وقتی فقط 16 سال داشت توسط کامبز مورد تجاوز جنسی قرار گرفت. در زیر جدول زمانی کامل اتهامات علیه خواننده مشهور رپ آمریکایی “شان دیدی” را مشاهده می کنید.

1990 – Combs و Aaron Hall ادعا کردند که لیزا گاردنر 16 ساله و دوستش را مورد تجاوز جنسی قرار دادند.

در نوامبر 2023، لیزا گاردنر علیه آرون هال و کامس خواننده R&B شکایت کرد و آنها را متهم کرد که در سال 1990 به او و یکی از دوستانش تجاوز کرده اند. گاردنر ادعا کرد که زوج موسیقیدان پس از ملاقات در دفتر MCA Records در نیویورک به نوبت به او و یکی از دوستانش تجاوز کردند.

1991 – ادعای سوء مصرف مواد مخدر و تجاوز جنسی علیه “جوی دیکرسون نیل” و تهیه انتقام PVRN

زنی به نام جوی دیکرسون نیل در شکایتی که در نوامبر 2023 ارائه شد، کامبز را متهم کرد که در سال 1991 زمانی که در دانشگاه سیراکیوز دانشجو بود به او مواد مخدر زده و به او حمله کرده است. کامبز اتهامات دیکرسون-نیل را رد کرد و مدعی شد که این حادثه یک دروغ بود و شکایت او برای پول بود.

1995 – ظاهراً کامبز به یک زن ناشناس در یک مهمانی حمله کرد

یک زن ناشناس ادعا کرد که در سال 1995 در جشن پخش موزیک ویدیوی One More Chance گروه Biggie Smalls توسط Combs به او نزدیک شد. این زن ادعا کرد که کامبز به شدت به او ضربه زد، سرش را به دیوار کوبید و پس از افتادن روی زمین به او تجاوز کرد. سپس کامبز او را تهدید به ساکت کردن کرد و گفت بهتر است این موضوع را به کسی نگوید وگرنه ناپدید خواهد شد.

1995 – 1996 – ظاهراً کامبز به آوریل لامپروس حمله کرد

در ماه مه سال جاری، آوریل لامپروس علیه Combs به دلیل تجاوز جنسی و ایجاد ناراحتی عاطفی عمدی شکایت کرد. لامپروس ادعا کرد که کامبز در سال 1995 قبل از تجاوز به او، او را مجبور به نوشیدن الکل در یک بار هتل کرده است.

1998 – حمله کامبز به خردسالان در یک مهمانی سفیدپوستان

به گزارش TMZ، یکی از شکایات ثبت شده در این هفته مربوط به مردی ناشناس است که ادعا می کند در سال 1998 زمانی که تنها 16 سال داشت به یک مهمانی در کاخ سفید برای یک تاجر بدنام دعوت شده است. این مرد گفت که کامبز به او ابراز علاقه کرد و به او پیشنهاد کرد که به دلیل موقعیتش می تواند به او کمک کند زیرا او دیدگاه درستی برای صنعت موسیقی دارد. او بعداً ادعا کرد که کامبز به او حمله کرده است.

2000 – ظاهراً Combs سعی کرد به آوریل Lampros حمله کند

در سال 2000، کامبز و لامپروس در یک قرار ملاقات با جنیفر لوپز خواننده رپ در مرکز راکفلر با هم آشنا شدند. لامپروس ادعا می کند که او و کامبز به آپارتمان لامپروس بازگشتند و کامبز با استفاده از زور سعی کرد به او تجاوز کند، اما او موفق شد آن را ترک کند.

2003 – گفته می شود که کامبز به یک دختر 17 ساله با دو مرد تجاوز کرده است

در دسامبر 2023، یک زن ناشناس ادعا کرد که کامبز و دو مرد دیگر در سال 2003 هنگامی که او 17 ساله بود به او تجاوز کردند. در دادخواستی که در منهتن ارائه شده است، آمده است که در زمانی که او در دیترویت زندگی می کرد، او را به استودیویی در نیویورک بردند و به ترتیب پس از مصرف مواد مخدر و الکل به او تجاوز کردند.

2003 – مدل تهدید آمیز “کریستال مک کینی” برای داشتن رابطه جنسی در ازای ارتقاء رتبه

در اوایل سال جاری، کامبز توسط مدل سابق کریستال مک کینی متهم شد که او را مجبور به رابطه جنسی در ازای ترفیع کرده است.

2004 – ظاهراً کامبز به یک زن تجاوز جنسی کرد

یو اس ای تودی گزارش می دهد که زنی مطرح شده است که ادعا می کند کامبز پس از ملاقات در یک عکسبرداری در 19 سالگی به او تجاوز کرده است.

2006 – کامبز به داون ریچارد عضو Danity Kane حمله کرد

در 12 سپتامبر 2024، داون ریچارد، خواننده آمریکایی گروه دانیتی کین، علیه کامبز به اتهام قاچاق جنسی، تجاوز جنسی و حبس کاذب شکایت کرد. این زن ادعا کرد که پس از شروع قرار ملاقات آنها در سال 2004، او از پرداخت حقوق مناسب به او خودداری کرده است.

2006 – کامبز به نگهبان امنیتی در مهمانی سفیدها حمله کرد

در شکایت دیگری که دیروز توسط Buzbee در منهتن مطرح شد، مردی ادعا می کند که در سال 2006 به عنوان نگهبان در یک مهمانی کاملا سفیدپوست در ایست همپتون استخدام شده است. او ادعا می کند که پس از نوشیدن دو نوشیدنی الکلی که کامبز به او داده بود، بسیار بیمار شد. او ادعا کرد که Combs او را به زور سوار یک ون کرده و سپس به او حمله کرده است.

2007 – 2018 – ادعای آزار و اذیت نامزد سابق کیسی ونتورا در طول رابطه 10 ساله آنها

در نوامبر 2023، نامزد سابق او، کیسی ونتورا، علیه کامبز شکایت کرد و او را به تجاوز جنسی و آزار فیزیکی در طول رابطه 10 ساله آنها متهم کرد. در این شکایت آمده است که ونتورا در سال 2018 پس از اینکه کومبز سعی کرد او را ترک کند و به بیش از یک دهه رفتار خشونت آمیز و تمایلات نامنظم پایان دهد، در خانه اش تجاوز کرد. ونتورا 19 ساله بود که با Combs آشنا شد و اولین آلبوم خود را در سال 2006 منتشر کرد.

کامبز متهم به حمله به مرد سومی بود که در سال 2008 برای لباس اکو کار می کرد. ظاهراً این اتفاق پس از جلسه ای در انبار فروشگاه پرچمدار میسی در نیویورک رخ داده است. این مرد ادعا می کند که کامبز با کمک سه نگهبان مسلح به او تجاوز کرده است.

2021 – متهم به حمله به مردی در یک مهمانی

مرد چهارم ادعا می کند که در جشن شرکت Combs در اکتبر 2021 شرکت کرده است. او ادعا می کند که به دلیل نوشیدن الکل احساس ناخوشایندی داشته و سپس خود را در اتاقی که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است، یافته است. او به وضوح به یاد می آورد که Combs را در آن زمان برهنه دیده بود.

2022-2023 – گفته می شود که کامبز رادنی “لیل راد” جونز را برای داشتن رابطه جنسی با کارگران تحت فشار قرار داده است.

در فوریه سال جاری، رادنی «لیل راد» جونز شکایت دیگری را مطرح کرد و کامبز را به وادار کردن او به رابطه جنسی با کارگران متهم کرد. او همچنین پس از همکاری در آخرین آلبوم خود با اتهامات مواد مخدر روبرو شد.

2024 – خانه کامبز به دلیل “تحقیقات قاچاق جنسی” بازرسی و دستگیر شد

اسناد دادگاهی که در ماه فوریه در ایالات متحده ارائه شد، ادعا کردند که Combs میزبان مهمانی های قاچاق جنسی بوده است. ماموران پلیس روز دوشنبه 4 اسفند ویلای 1600 متری وی را تفتیش کردند. اگرچه کامبز در زمان حمله در هیچ خانه ای نبود، پلیس به عمارت او در لس آنجلس یورش برد و لوازم مهمانی جنسی، از جمله مواد مخدر و بیش از 1000 بطری روغن بچه را پیدا کرد.

دادگاه DD سال آینده برای “تجاوز جنسی” برگزار می شود

در جلسه روز پنجشنبه 10 اکتبر (19 مهر) قاضی اعلام کرد که دادگاه در 5 می 2025 (15 می 1404) سال آینده در منهتن آغاز می شود.

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین