دیشب ، جوایز این جشنواره تا حد امکان به هاتامامیا اهدا شد ، اما به طور غیر منتظره ای انتظار نمی رفت ، اما ما یادداشتی را از Alireza Mahmoudi ، که در روزنامه Hamshahri نوشته شده بود و توسط امین هایای مورد تحسین قرار گرفتیم.
بالا: دیشب جوایز این جشنواره تا حد امکان توسط امین هایای به این فیلم اهدا شد ، اما ما یادداشتی از علیزا محمودی در روزنامه همشاهری نوشتیم و توسط امین هایای ستایش شدیم. نیم قرن پیش ، یک خبرنگار پاریس ریویو گزارش داد “خالق ژول مگور” و رمان های پلیس منحصر به فرد در محافل ادبی فرانسه به ژرژ سیمون جنایی جنایتکار بزرگ فرانسوی ، منتظر نوشتن یک رمان فکری است. خبرنگار از نویسنده خواسته است تا پایان منتقدین را تعیین کند. پاسخ سیمنون یک جمله بازتابی بود. این معنایی است که می تواند راهی برای بررسی حرفه بازیگری امین هایای را روشن کند. سایمونون معتقد است که مجموعه رمان یک کار فکری با هم است. سیمونون بر تداوم و استمرار به عنوان مهمترین ویژگی کار تولیدی اجتماعی تأکید می کند. به گفته وی ، نوشتن یک رمان برای ایجاد یک رکورد تنها راه درک مفهوم جلال مؤثر و شکوه و عظمت هر چیزی است که با زندگی تعامل خواهد داشت. او چیزی جز زندگی نمی فهمد.
حرفه بازیگری امین هایای بحث برانگیز است. برخی از فرزندان بازیگر از برخی از انتخابات راضی نیستند. برخی آن را به عنوان یک بازیگر فیلم تجاری توصیف می کنند و برخی آن را به دلیل معیارهای مشترک بازیگران نسل قبلی ایرانی ، به جز مرزهای سیاسی ، با بازیگران تئاتر در نسل های قبلی مقایسه می کنند. ما بیش از بیست سال است که امین هایای را از طریق سینمای و محصولات ایران می شناسیم. با گذشت سالها ، او همیشه برای هر نقشی بازیکن آماده بوده است. در دهه 1980 ، هنگامی که نام ها هنوز نامگذاری نشده بودند ، برای نقش های مکمل به صحنه رفتند ، از وی به عنوان یک بازیگر جوان به تولیدات تولیدی دعوت شد یا وقتی در انتخاب خوبی برای رفقا تعداد شماره در دفاتر تولیدی خود را ذکر کرد. آنها این کار را می کردند. او همیشه بازیکن آماده بود. همیشه برای عملکرد بدنی مناسب بود. فریب یا فریب. در این مدت ، مانند همه بازیگرانی که نان می خورند ، نقش وجود آن را گسترش داد. زندگی این ویژگی منحصر به فرد در بازیگران سینمای پس از انقلاب انتخاب خوبی برای طیف گسترده ای از نقش ها بود.
جدا از اولین بازیگران جوان و ستاره های شخصی ، بیشتر آنها صحنه کوچکی برای انتشار بازیگر سینمای ایران دارند. این ناخن ضربه ای در نقش چرخه تولید در سینمای ایران به وجود می آید. هنگامی که فیلم ها از دست فیلم های موفق قبلی برای دستیابی به موفقیت فیلم قبلی افزایش می یابد ، تنوع نقش امید یک امید خالی است. با این حال ، زندگی توانسته است زمینه های مختلفی را برای کار خود فراهم کند. با این حال ، در دهه 1980 و 1980 ، ساختار حلقه تولید برای ایفای نقش یک شهر جوان خوب ، خوب ، خوب ، خوب ، خوب ، به عنوان یک بازیگر بی سابقه عمل می کرد. بازیگر سینمای ایران و چند تولید متوالی و اعلامیه دفاتر و دفاتر تولیدی. کار بازیگری ، که بیش از هر چیز دیگری با بدن و ظاهر است ، نمونه های قابل توجهی از کار بازیگری است.
“میهمان بی پایان” ، “اتریک” و “ماسک” تریلرهایی بودند که هویت مهم و مهیج را مدیون زندگی بودند. “میهمان مادر من” ، “کوما” و “دختر اینی” کمدی های موفقی هستند که نقش مهمی در شیرینی و سلیقه دارند. هائی تنها بازیگری است که در طول سالها برای تجدید نظر در نقش های مختلف دعوت شده است. با حرکت و تحرک ، تسلط و کنترل ، آنها ابزاری مؤثر برای دستیابی به چنین تنوع نادر هستند.
به عنوان یک تصویر غالب ، برای سینمای ایران موفقیت چشمگیری داشت. همیشه دعوت از همه کارها و غافلگیرانه بودن ، عدم مراقبت است. شاید زندگی چند کمدی و نقشهای جدی باید وسواس داشته باشد. در دهه 1980 ، زندگی در “Alev” و “The Home” توانست به سطح اول جنبش سینمای ایران بازگردد. آخرین بازی زندگی آنها نقش پر جنب و جوش را در نقش مردان خردمند که به پرستیژ متصل هستند ، ایجاد کرد و تمام وجود آنها ظاهری را به وجود آورد که می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.
او دوباره برگشت ، اما او آماده بازگشت خود را از دست نداده بود. ورزش ، تحرک ، میکرو -روتل و سلطه هنوز برنده در دست کارگردانانی بودند که می دانند این بازیگر پایدار بزرگترین نعمت برای توصیف جزئیات یک داستان است.
در صنعت سینمای ایران ، جایی که فقر تولید و ضعف توزیع همیشه مانع مهمی در رشد ایده ها است ، امین هایای بخش مهمی از مفهوم است که سینمای پس از انقلاب خود را به ارث می برد. این بازی که سالها زندگی خود را به جا گذاشته است ، مانند خود زندگی است. نکته مهم این است که همیشه ما را متقاعد کرده است که از 5 سال مناسب باشیم. امین حرای برخی از زندگی ما را مجسم کرد.
به گزارش رسانه انتخابتو
ارسال پاسخ