بازیگر آمریکایی مدیر هنری بخش تئاتر شد

بازیگر آمریکایی مدیر هنری بخش تئاتر شد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، ویلم دافو تا 2 سال آینده مدیر دپارتمان تئاتر دوسالانه ونیز می شود. این دپارتمان که در سال 1934 پس از تأسیس دپارتمان های هنر، موسیقی و سینما تأسیس شد، پیش از این کارگردانانی چون رناتو سیمونی، لوکا رونکونی، فرانکو کوادری، کارملو بنه و لوئیس پاسکواله را بر کرسی مدیریت می دید تا هر ساله برنامه ریزی کنند.

پیترانجلو بوتافوکو، رئیس هیئت مدیره دوسالانه ونیز، در تشریح خانه اصلی و حرفه درخشان ویلم دافو گفت: او یکی از بنیانگذاران گروه افسانه ای «وستر» در سال 1977 است و کنترل کامل بدن خود را در دست دارد. انضباط، دانش، اشتیاق و آگاهی در مقابل دوربین از اعماق تئاتر می آید.

دافو با ابراز خوشحالی از این انتخاب گفت که من عموما به عنوان یک بازیگر سینما شناخته شده ام، اما در تئاتر به دنیا آمدم، تئاتر به من آموزش داد و به من انرژی داد. من شاگرد صحنه هستم. من یک بازیگر هستم. تئاتر به من هنر و زندگی آموخت. من 27 سال در ورچستر کار کرده ام و با کارگردانان بزرگی از ریچارد فورمن گرفته تا باب ویلسون کار کرده ام و اکنون اجرای برنامه تئاتر مانند کاوش در جوهر بدنم است.

دافو که امسال با فیلم مهربانی یورگوس لانتیموس در جشنواره کن حضور داشت، با نمایش فیلم افتتاحیه Beetlejuice 2 در جشنواره فیلم ونیز نیز حضور خواهد داشت.

2455220

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین