با فواید مصرف روزانه سیر خام آشنا شوید

با فواید مصرف روزانه سیر خام آشنا شوید

انتخابتو، مصرف روزانه سیر خام پیامدهای مثبت بسیاری برای سلامت بدن انسان دارد. سیر از آنجایی که سرشار از مواد مغذی است که می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند، سرشار از ویتامین های C، B6، منگنز و منگنز است. سلنیوم که همگی به بهبود عملکرد سیستم ایمنی کمک می کند، مصرف منظم سیر دفعات سرماخوردگی و آنفولانزا بر این اساس، در اینجا برخی از مزایای دیگر مصرف سیر خام هر روز آورده شده است:

فشار خون پایین

فشار خون بالا یک بیماری شایع است که در صورت کنترل نشدن می تواند مشکلات جدی برای سلامتی ایجاد کند. سیر می تواند فشار خون را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. ترکیب بندی آلیسین سیر که به صورت خام موثرتر است به بهبود جریان خون کمک می کند.

کاهش کلسترول خون

سیر خام ممکن است با کاهش کلسترول بد (LDL) و افزایش کلسترول خوب (HDL) تأثیر مثبتی بر سطح کلسترول خون داشته باشد. بنابراین، سیر به عنوان یک افزودنی ارزشمند در رژیم غذایی شناخته شده است.

خاصیت آنتی بیوتیکی دارد

امکانات آنتی باکتریال اثر ضد ویروسی سیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ترکیبات گوگردی موجود در سیر، به عنوان مثال. آلیسینیک دفاع طبیعی در برابر پاتوژن های مختلف ایجاد می کند، بنابراین احتمال عفونت را کاهش می دهد و حتی ممکن است شدت بیماری ها را کاهش دهد. امکانات آنتی باکتریال سیر آنقدر موثر است که حتی می تواند با عوامل بیماری زا موجود در غذا مبارزه کند. سالمونلا و E. coli (اشریشیا کلی) جنگیدن.

سم زدایی بدن

ترکیبات گوگرد موجود در سیر به حذف سموم و فلزات سنگین از بدن کمک می کند. سیر می تواند سطح سرب در خون را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و علائم مسمومیت مانند سردرد و فشار خون بالا را کاهش دهد. اثر سم زدایی سیر توانایی بدن را برای افزایش تولید افزایش می دهد. گلوتاتیوناین یک آنتی اکسیدان قوی است که از کبد در فرآیندهای سم زدایی حمایت می کند.