با 3 قهوه ترک محبوب در دیجی کالا آشنا شوید

با 3 قهوه ترک محبوب در دیجی کالا آشنا شوید

قهوه ترکمشاهده محصول در دیجی کالا

قهوه ترکی بنمانو از ترکیب دانه های قهوه عربیکا و روبوستا تازه برشته شده تهیه می شود. طعم اصلی آن شیرین و شکلاتی است و حالت خامه ای بالایی دارد. رایحه این قهوه ملایم و روان و دارای خطوط فندقی است. قهوه ترک روشی خاص برای دم کردن قهوه است و ربطی به نوع دانه های قهوه مصرفی ندارد. در تهیه این نوع قهوه، دانه های قهوه تازه بو داده شده باید خیلی ریز آسیاب شوند. در واقع قهوه ترک در مقایسه با انواع دیگر قهوه به کمترین درجه آسیاب می شود. قهوه ترک به طور سنتی در قهوه جوش های مسی معروف به «جازوه یا جازوه» تهیه می شود و در فنجان های کوچک سرو می شود. تفاوت اصلی قهوه ترک با سایر روش های دم کردن، غلظت بالای آن است. زیرا قهوه آسیاب شده بدون عبور از فیلتر در نوشیدنی قهوه باقی می ماند.

تفاوت نوشیدنی های سرد و گرم کافی شاپ بر اساس قهوه

دانستن این نکته مفید است که طبق تحقیقات انجام شده، توانایی تفکر یک فرد 55 ساله که روزانه 6 فنجان قهوه ترک می نوشند، تقریباً 6 برابر بیشتر از افرادی است که قهوه نمی نوشند. در واقع وقتی قهوه مصرف می شود، جریان انرژی در بدن پر می شود و این انرژی پس از سه ساعت در کودکان شروع به کاهش می کند، در حالی که در بزرگسالان 5 تا 7 ساعت طول می کشد. دلیل این امر این است که قهوه ترک برای سلامتی مضر نیست و 50 میلی گرم کافئین موجود در یک فنجان قهوه به راحتی از بدن دفع می شود و اثر آرامش بخشی خود را بر جای می گذارد.

البته مانند همه مواد غذایی دیگر در مصرف قهوه ترک باید اعتدال را رعایت کنید، زیرا مصرف زیاد آن عوارضی دارد که می تواند برای بدن مشکل ایجاد کند. اینها شامل مشکلات گوارشی، اسهال، افزایش اسید معده، افزایش کنترل نشده فشار خون، افزایش ضربان قلب و تپش قلب است.

مشاهده و خرید انواع قهوه بن مانو

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که مهارت ساخت انواع ویدیوها را در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» برای دیجی کالا دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا