با 5 انیمیشن پرفروش تاریخ سینمای جهان آشنا شوید

با 5 انیمیشن پرفروش تاریخ سینمای جهان آشنا شوید

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، تنها فیلمی که امسال بیش از یک میلیارد دلار در سینمای جهان فروخت، قسمت دوم انیمیشن پرطرفدار «درون و بیرون» بود که یک میلیارد و 234 میلیون دلار فروخت. پس از این انیمیشن قسمت دوم لایو اکشن «تلماسه» با فروش ۷۱۱ میلیون دلاری عرضه می شود.

همشهری نوشت: «درون و بایرون 2» با این رقم فروش بالا توانست انیمیشن «مینیون ها» را که در سال 2015 به فروش یک میلیارد و 157 میلیون دلاری دست یافته بود، پشت سر بگذارد و در رتبه پنجم پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ قرار گیرد. در اینفوگرافیک زیر 5 انیمیشن پرفروش تاریخ را مشاهده می کنید.

Frozen 2 (2019) Frozen II
فروش: یک میلیارد و 451 میلیون دلار

داستان فیلم Frozen 2 که سه سال پس از اولین فیلم می گذرد، خواهران آنا و السا را ​​دنبال می کند که به همراه یک بستنی فروش، یک گوزن شمالی و یک آدم برفی به جنگلی مسحور شده سفر می کنند تا منبع قدرت های جادویی السا را ​​کشف کنند.

فیلم برادران سوپر ماریو (2023).
فروش: یک میلیارد و 361 میلیون دلار

ماریو و لوئیجی، دو برادر لوله‌کش ایتالیایی-آمریکایی، به دنیایی دیگر منتقل می‌شوند و درگیر جنگی بین ملت قارچ به رهبری پرنسس هلو و نیروهای کوپا به رهبری بوسر می‌شوند. ماریو و لوئیجی با کمک پرنسس هلو می توانند به دنیای خود بازگردند.

Frozen (2013) Frozen
فروش: یک میلیارد و 274 میلیون دلار

السا و آنا دو خواهر پرنسس هستند و السا قدرت جادویی تولید برف و یخ را دارد. یک شب، السا و آنا در حال بازی هستند و السا به طور تصادفی با یکی از اشعه های یخ خود به سر آنا می زند و او را ناک اوت می کند.

با 5 انیمیشن پرفروش تاریخ سینمای جهان آشنا شوید

The Incredibles 2 (2018) The Incredibles 2
فروش: یک میلیارد و 242 میلیون دلار

داستان این قسمت درست بعد از قسمت اول شروع می شود. فعالیت های ابرقهرمانان به دلیل آسیب هایی که به شهر وارد می کنند متوقف می شود و خانواده پار را با مشکلاتی مواجه می کند. با این حال آقای مجانی تسلیم نمی شود و به فعالیت های قدیمی خود باز می گردد.

با 5 انیمیشن پرفروش تاریخ سینمای جهان آشنا شوید

Inside Out 2 (2024)
فروش: یک میلیارد و 234 میلیون دلار

داستان این انیمیشن یک سال پس از اتفاقات قسمت قبل رخ می دهد و ماجراهای رایلی را دنبال می کند که با 13 سالگی و ورود به نوجوانی دچار تغییرات روحی و روانی می شود که مشکلات عجیبی را برای او به همراه دارد. احساسات درونی او

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین