بمب انرژی؛ ترکیبی از قهوه Norska Ben Mano 9 AM و نوشیدنی انرژی زا بلک برن

قهوه نورسکا بن مانو مدل 09:00

قهوه انرژی زا نورسکامشاهده محصول در دیجی کالا

مشاهده محصول در دیجی کالا

قهوه نورسکا یک فنجان قهوه است که نوشیدنی روزانه شما را به نوشیدنی فراموش نشدنی تبدیل می کند. با نورسکا می توانید قهوه تازه دم کرده با طعم و عطر مطبوع را در کمترین زمان تهیه کنید. سرو قهوه دم کرده نورسکا بر اساس مکانیسمی است که در روش های دم آوری قطره ای استفاده می شود. قهوه قطره ای با عبور آهسته آب از قهوه آسیاب شده تهیه می شود. برای تهیه قهوه قطره ای ابتدا مقدار مشخصی (بسته به نوع قهوه، طعم و …) پودر قهوه متوسط ​​آسیاب شده را داخل فیلتر کاغذی دستگاه قهوه ساز یا ابزار دم آوری مربوطه می ریزیم. سپس به مقدار مناسب آب گرم (حدود 90 درجه سانتیگراد) روی آن میریزیم. بعد از چند دقیقه آب از میان دانه ها می گذرد و قهوه دم کرده آماده نوشیدن است. در این روش دم کردن قهوه از دستگاه هایی مانند دیگ های کمبی و دستگاه های قهوه ساز خانگی استفاده می شود. اما استفاده از خلاقیت و نوآوری به کار رفته در نورسکا، امکان استفاده از آن را برای تهیه قهوه بدون نیاز به تجهیزات اضافی و مکمل فراهم کرده است.

خواص قهوه؛ 10 مزیت قهوه که نمی دانستید

یک فنجان قهوه برشته و آسیاب شده Norska 9 صبح با وزن تقریبی 10 گرم حاوی 26 کیلو کالری انرژی و 0.79 گرم چربی است. میزان شکر، نمک و اسیدهای چرب ترانس در این محصول صفر است. قهوه نورسکا 9 صبح بن مانو طعمی ترکیبی دارد، به این معنی که محصول از ترکیب دقیق و آزمایش شده قهوه های مختلف با طعم ها و رایحه های مختلف به دست می آید. علاوه بر این، از آنجایی که این قهوه در ساعت 9 صبح در دسترس است، از نظر تامین انرژی اضافی برای فعالیت های روزانه، محتوای نسبتاً بالایی کافئین دارد.

بلک برن انرژی زا یک نوشیدنی خوشمزه و محبوب برای بسیاری از ایرانیان است. این نوشیدنی هیجان انگیز حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و کافئین، تورین و … است. حتی ممکن است یک نوع مکمل درمانی باشد زیرا حاوی محرک است. برای خرید نوشیدنی انرژی زا بلک برن از سوپرمارکت دیجی کالا از شما دعوت می کنیم با ما همراه باشید تا با خواص این محصول بیشتر آشنا شوید.

اگر انرژی مطالعه یا کار ندارید و یا احساس بی حالی می کنید، می توانید از انواع نوشیدنی های انرژی زا استفاده کنید. نوشیدنی انرژی زا Zablackburn یکی از خوشمزه ترین و باکیفیت ترین نوشیدنی های انرژی زا است و طعمی خاص و منحصر به فرد دارد. می توانید در مواقعی که حوصله دارید این نوشیدنی را بنوشید تا انرژی خود را افزایش دهید. همچنین به لطف ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن، خواص زیادی دارد. مزه انرژی زا رنگ سیاه پرتقال و مرکبات است و نوشیدن آن نیز به هضم بهتر غذا کمک می کند. حجم این محصول 250 میلی لیتر می باشد.

نوشیدنی انرژی زا بلک برن حاوی انواع ویتامین های گروه B است که فواید زیادی برای بدن دارد. این نوشیدنی علاوه بر ویتامین های گروه B حاوی ویتامین C و ویتامین E نیز می باشد. این ویتامین ها به افزایش تمرکز و بهبود حافظه کمک کرده و در تقویت سیستم ایمنی بدن نیز نقش دارند.

معرفی 5 نوشیدنی انرژی زا، بنوشید و لذت ببرید!

نوشیدنی انرژی زا بلک برن - 500 میلی لیتر
انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا