بهبود کمی و کیفی و بهبود منابع انسانی فوری در نظر گرفته شده است

در هفته گذشته 726 مورد حادثه خاص در اورژانس کشور

انتخابتو به نقل از پایگاه دانش سازمان اورژانس کشور، رضا دهقانپور با تاکید بر اهمیت مدیریت منابع انسانی اظهار کرد: نیروی انسانی مهم ترین سرمایه سازمان هاست و باید تمام تلاش خود را برای حفظ آن به کار بگیریم.

وی افزود: ارائه راحت ترین و سریع ترین خدمات به مردم مستلزم کارکنان متعهد و متخصص است که به همین دلیل برنامه های آموزشی و توسعه فردی را به طور مستمر اجرا می کنیم تا کارکنان سازمان اورژانس کشور همیشه در بالاترین سطح آمادگی داشته باشند.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان اورژانس کشور با اشاره به اهمیت ایجاد فضای کاری سالم و با انگیزه گفت: بهبود شرایط کاری و ایجاد امکانات رفاهی برای کارکنان از اولویت های اصلی، ایجاد تعادل بین کاری و شخصی است. تدابیر اتخاذ شده برای تضمین تداوم نیروی انسانی کارآمد شامل زندگی، حمایت روانی و ارتقاء حرفه ای است.

دهقانپور همچنین سیستم مدیریت دارایی و پشتیبانی عملیات را برجسته کرد و افزود: این سامانه متشکل از آمبولانس ها، نیروی انسانی، تجهیزات و سازه ها در حال نهایی شدن است و به ما کمک می کند منابع خود را به بهترین نحو مدیریت کنیم و خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

صدور دستورالعمل فوق العاده ویژه احیای حقوق کارکنان اورژانس

گلنار مقدمی فرد، رئیس اداره منابع انسانی سازمان اورژانس کشور: وی از ابلاغ دستورالعمل فوق العاده ویژه در قالب ترمیم حقوق در هفته های آینده خبر داد و گفت: نیروهای ارتباطی در پرداخت مذکور. ارسالEOC و Mcmc باید در کنار نیروهای عملیاتی به عنوان واحدهای ارتباطی قرار گیرند.

مراحل تکمیل ظرفیت باقیمانده مجوزهای آزمون استخدامی مهر 1402 پس از تعیین تکلیف وزارت متبوع، پیگیری های لازم برای جذب پس از مکاتبه با مراکز اورژانس و انجام کارهای لازم، در ماه آینده انجام خواهد شد. پیش‌بینی کمبود نیرو در پایگاه‌ها با تأیید مستقیم مدل ساختار پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی. استخدام از سازمان اداری انجام خواهد شد.

بهینه سازی زیرساخت در فناوری و ارتباطات

مهدی بهمن آبادی، مدیر فناوری اطلاعات سازمان اورژانس کشور ضمناً خرید و تهیه سیم کارت مورد نیاز سامانه سنجشگر وی با بیان اینکه رفع 3 هزار نقطه کور مخابراتی در سراسر کشور پیگیری شد، افزود: با توجه به مشکلات ارتباطی سامانه، آسایار سعی کنید در مواقع بحرانی بدون وابستگی به دیگران بستر مناسبی برای ارتباط ایجاد کنید. آسایار مثل اون.

وی به مجموعه 46 مرکز توجه کرد ارسال در سطح ملی گفت: نسخه وب آسایار در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.