بهترین درام های دبیرستانی کره ای در سال 2024

بهترین درام های دبیرستانی کره ای در سال 2024

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، درام های کره ای دبیرستانی در سال های اخیر بسیار محبوب شده است; نمایش‌هایی مانند «تو عالی هستی»، «بیست و پنج، بیست و یک» و «مدرسه 2017» تنها نمونه‌هایی از این سریال‌های موفق هستند که به مسائلی مانند قلدری، فشارهای خانواده و چالش‌هایی که جوانان امروزی با آن روبه‌رو هستند می‌پردازند. برخی از این درام‌ها جنبه‌های تاریک دبیرستان را هجو می‌کنند و در عین حال به موضوعاتی مانند عشق، رشد شخصی و دوستی‌های پایدار نیز می‌پردازند.

به گزارش فرادید؛ در سال 2024 شاهد پخش بسیاری از درام های درجه یک دبیرستانی بوده ایم که معروف ترین و پربیننده ترین آنها «دونده دوست داشتنی» است. این سریال فانتزی و عاشقانه داستان دختری را روایت می کند که علاقه زیادی به یک ستاره مشهور موسیقی دارد. در اثر یک اتفاق عجیب، او به 10 سال قبل برمی گردد و همکلاسی ستاره مورد علاقه اش در دبیرستان می شود.

در اینجا لیستی از بهترین درام های دبیرستانی کره ای در سال 2024 آمده است.

1. سلسله مراتب

داستان این سریال در دبیرستانی برای کودکان خانواده های ثروتمند می گذرد. Joshin معتبرترین مدرسه کره جنوبی است که توسط Joshin Corporation تاسیس شده است. عموماً فقط دانش آموزانی که از بدو تولد برای تحصیل در دبیرستان جوشین انتخاب شده اند مجاز به تحصیل در آنجا هستند. داستان اصلی با ورود پسری به نام کانگ ها (با بازی لی چای مین) شروع می شود. او همیشه لبخند خوبی بر لب دارد، اما به نظر می رسد رازی را پشت آن لبخند معصومانه پنهان کرده است. با حضور او، چارچوب ها و سلسله مراتب سفت و سخت ایجاد شده در Joshin High شروع به شکستن می کنند.

دیگر شخصیت‌های این مجموعه عبارتند از Jung Jae-ae (با بازی Roe Jung-ae)، اولین دختر خانواده که گروه تجاری Jaeul را اداره می‌کند. کیم ری آن (با بازی کیم جائه وون)، وارث آینده شرکت جوشین. Yoon Hae-ra (با بازی Ji Hae-won)، کوچکترین دختر شرکت بازرگانی بین المللی Yoon; و لی وو جین (با بازی لی وون جونگ)، دومین پسر یک خانواده قدرتمند و سیاسی.

2. بازی هرم

شخصیت اصلی این درام دختری به نام سونگ سو جی (با بازی بونا) است که به تازگی به دبیرستان دخترانه باک یون در سئول منتقل شده است. در اولین روزی که در مدرسه جدیدش می رود، متوجه می شود که فضای کلاس به طور کلی آرام و در عین حال کمی عجیب است. سپس به او گفته می شود که باید در رای گیری عجیبی که به «بازی هرم» معروف است، شرکت کند. این بازی ماهی یک بار برگزار می شود و در واقع نوعی رای «محبوبیت» است. هدف اصلی از این رای این است که دانش آموزی که کمترین رای را دارد، نمره “ف” بگیرد و هدف خشونت و آزار همکلاسی های دیگر قرار گیرد.

Song Soo-ji در این نظرسنجی هیچ رای نمی آورد و به هدف بعدی قلدری و خشونت تبدیل می شود. او توسط همکلاسی هایش مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و هیچ کس در کلاس اهمیتی نمی دهد. در همین حین، سونگ سو جی تصمیم می گیرد تا وضعیت را تغییر دهد. او تلاش خود را برای صعود از “هرم محبوبیت” آغاز می کند. تلاشی که هدفش صرفاً حذف قلدری نیست، بلکه هدف نهایی آن توقف «بازی هرمی» و حذف این سنت عجیب در مدرسه است.

3. عاشقانه نیمه شب در Hagwon

این سریال ممکن است معنای لغوی کلمه “دبیرستان” نباشد زیرا شخصیت های اصلی معلم هستند نه دانش آموزان. با این حال، لحن سریال بسیار شبیه به درام های دبیرستانی است. Soo Hae-jin (با بازی Jung Ryu-won) به مدت 14 سال به عنوان معلم زبان کره ای در یک موسسه آموزشی خصوصی در منطقه Daechi در Gangnam کار کرد. سو هه جین مدتی است که نگران آینده شغلی و برخی مسائل دیگر در زندگی خود است. در همان زمان شاگرد سابق او لی جون هو (با بازی وی هاجون) برای اولین بار پس از 10 سال ظاهر می شود. زمانی که سو هائه جین به او آموزش داد، تمام تلاش خود را برای آموزش او انجام داد و توانست به دانشگاهی معتبر راه یابد. این باعث شد که سو هائه جین به عنوان یک معلم برجسته شهرت پیدا کند. اکنون لی جون هو کار خود را در یک شرکت بزرگ رها کرده و به عنوان یک معلم تازه کار در همان موسسه آموزشی که سو هه جین در آن تدریس می کند شروع به کار کرده است. با وجود اختلاف سنی بین این دو نفر، جرقه های پیوند عاطفی کم کم بین آنها شکل می گیرد.

بهترین درام های دبیرستانی کره ای در سال 2024

4. بازگشت یک گانگستر به دبیرستان

شخصیت اصلی این درام مردی به نام کیم دیوک پال (با بازی لی سو جین) است. گانگستری 47 ساله که نفر دوم باندش محسوب می شود. او به دلیل فقر والدینش نتوانست به تحصیل ادامه دهد اما همیشه آرزوی تحصیل در دانشگاه را داشت. یک روز کیم دیوک پال مرد جوانی به نام سونگ یی هیون (با بازی یون چان یونگ) را می بیند که در شرف خودکشی است. در آن لحظه روح کیم دیوک پال بر بدن این دانش آموز 19 ساله دبیرستانی که در شرف خودکشی است، می نشیند. پس از این چرخش شگفت‌انگیز، کیم دیوک پال متوجه می‌شود که سونگ یی هیون قربانی قلدری و آزار در مدرسه شده است، که باعث می‌شود به خودکشی فکر کند.

حالا کیم دیوک پال با قلدرهای بدن سونگ یی هیون مقابله می کند تا آنها را مجازات کند. او همچنین با یکی از همکلاسی هایش به نام چوی سه کیونگ (با بازی بونگ جائه هیون) رابطه دوستانه پیدا می کند. چوی سه کیونگ یک دانشجوی نمونه است که به نظر می رسد وضعیت خوبی دارد، اما در خانه از سوی پدرش مورد خشونت خانگی قرار می گیرد.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین