بهترین سریال تلویزیونی که در خرداد و تیر خواهیم دید; از “خرس” تا “خانواده اژدها”

بهترین سریال تلویزیونی که در خرداد و تیر خواهیم دید

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، ماه آینده به شهر افسانه ای کینگزلندینگ، شهری پر از خشونت و فساد، کینگستاون باز خواهیم گشت. همچنین می توانیم دوباره به آشپزخانه سریال «خرس» سری بزنیم و گشت و گذار در دنیای پسا آخرالزمانی سریال «دندان شیرین» را تجربه کنیم.

به گزارش فرادید؛ دنیای ابرقهرمانی سریال Boys و دنیای علمی تخیلی کلون ها در سریال Black Orphan نیز به ترتیب با فصل و اسپین آف جدید به تلویزیون بازمی گردند. اینها شش سریال تلویزیونی هستند که می توانیم در ماه ژوئن تماشا کنیم.

1. خرس
«خرس» که در شیکاگو می گذرد، ترکیبی از درام و کمدی با تمرکز بر آشپزی است. جرمی آلن وایت در این سریال نقش سرآشپز معروفی به نام کارمی را به تصویر می کشد که پس از مرگ برادرش مدیریت ساندویچ فروشی ایتالیایی برادرش را بر عهده می گیرد. فصل سوم این سریال پرطرفدار پنجشنبه 7 خرداد منتشر خواهد شد.

2. پسران
مجموعه «پسران» که از یک کتاب کمیک بزرگسالان اقتباس شده است، برداشتی طنز از ژانر ابرقهرمانی ارائه می دهد. سریال درباره گروهی از مردم عادی است که وظیفه کنترل ابرقهرمانان فاسد را بر عهده دارند. فصل چهارم این سریال پر از صحنه های اکشن و شوخی بزرگسالان، پنجشنبه 23 خرداد منتشر می شود.

3. خانواده اژدها
سریال «خانه اژدها» اولین اسپین آف از مجموعه محبوب «بازی تاج و تخت» است. این سریال پیش درآمدی بر وقایع آن سریال است و دوره حکومت خانواده تارگرین و وقایع منتهی به جنگ داخلی معروف به «رقص اژدها» را در بر می گیرد. فصل دوم این سریال فوق العاده و دراماتیک یکشنبه 25 خرداد منتشر می شود.

بهترین سریال تلویزیونی که در خرداد و تیر خواهیم دید;

4. شهردار کینگستون
جرمی رنر در سریال «شهردار کینگ‌تاون» نقش مایک مک‌کلاسکی، رهبر شهری کوچک را بازی می‌کند که اقتصاد آن به شدت به زندان محلی وابسته است. فصل سوم این سریال مهیج و جنایی از یکشنبه دوم خرداد آغاز می شود.

5. سیاه یتیم; پژواک می کند
سریال «یتیم سیاه» با بازی تاتیانا مازلانی که نقش چندین کلون انسان (شخصیت شبیه سازی شده) را بازی می کرد به گزینه ای عالی برای علاقه مندان به ژانر فانتزی تبدیل شد. در این سریال او باید راز خود و خطری که زندگی خود و سایر کلون ها را تهدید می کند را فاش کند. حال قرار است اسپین آف این مجموعه با نام «Orphan Black: Echoes» با بازی کریستن ریتر در روز پنجشنبه 23 ژوئن اکران شود. با تماشای سریال اصلی می توانید برای اسپین آف آماده شوید.

بهترین سریال تلویزیونی که در خرداد و تیر خواهیم دید;

6. دندان شیرین
مجموعه “دندان شیرین” با الهام از یک کتاب کمیک، در مورد دنیای پس از همه گیری است که در آن کودکان دورگه انسان و حیوان متولد می شوند. فصل سوم و پایانی این سریال مهیج و آخرالزمانی با بازی کریستین کانری در نقش پسری با شاخ گوزن در روز پنجشنبه 6 ژوئن پخش خواهد شد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین