بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با بازی عالی “لی مین هو”

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با بازی

به گزارش آنلاین، لی مین هو با بازی در نقش گو جون پیو در درام «پسران فراتر از گل ها» (2009) به ستاره ملی کره تبدیل شد. امتیاز بالای این درام در کره جنوبی فرصت های بیشتری را برای درخشش لی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی دیگر فراهم کرد. او همچنین عنوان بهترین بازیگر تازه وارد را در چهل و پنجمین دوره جوایز هنری باکسانگ برای این نقش از آن خود کرد. امروز لی یکی از پردرآمدترین بازیگران کره ای است.

به گزارش فرادید؛ در اینجا لیستی از بهترین سریال ها و فیلم های تلویزیونی با بازی لی مین هو آمده است.

1. پادشاه: پادشاه ابدی (2020)
حتماً درباره خوابی که در آن مردی خوش تیپ خود را سوار بر اسب سفید می بیند زیاد شنیده اید. تهیه کنندگان مجموعه تلویزیونی «شاه: سلطنت ابدی» با حضور مین هو این آرزو را محقق کردند. این سریال که در سال 2020 منتشر شد، ماجراجویی پیچیده امپراطور لی گان (با بازی مین هو) را روایت می کند. پادشاهی که بر کشور افسانه ای کره در دنیایی موازی حکومت می کند. او به طور معجزه آسایی وارد یک پورتال به دنیای ما می شود. او در این دنیا با کارآگاه جونگ ته یول (با بازی کیم گو یون) آشنا می شود و عاشق او می شود.

2. افسانه دریای آبی (2016)
لی مین هو و جون جی هیون یکی از بزرگ ترین ستاره های صنعت سرگرمی کره ای هستند و اگر به این فکر می کنید که آنها به عنوان یک زوج عاشق چه شکلی هستند، باید «افسانه دریای آبی» را تماشا کنید. این درام حول محور داستان عشق تلخ و شیرین شیم چونگ (با بازی جون جی هیون)، یک پری دریایی و یک کلاهبردار به نام هو جون جائه (با بازی مین هو) می چرخد.

3. ارث (2013) (وارثان)
«وارثان» گروهی از دانش‌آموزان ثروتمند دبیرستانی را دنبال می‌کند که آماده می‌شوند تا تجارت خانوادگی خود را به دست بگیرند. در این درام، مین هو نقش کیم تان، وارث شرکت بزرگ کره ای Jaguk Group را بازی می کند. کیم تان توسط برادرش کیم وون (با بازی چوی جین هیوک) به آمریکا تبعید می شود که تلاش می کند تجارت خانوادگی را در دست بگیرد. کیم تان در طول اقامتش در آمریکا با چا یون سانگ (با بازی پارک شین هی) آشنا می شود و عاشق او می شود.

4. لذت شخصی (2010)
شاید یکی از کم تماشاترین درام های مین هو «طعم شخصی» باشد. این درام داستان چگونگی ملاقات طراح مبلمان پارک کای این (با بازی سون یه جین) با معمار جون جین هو (با بازی مین هو) را روایت می کند. کای این پس از شکست در کارش و ترک نامزدش دلشکسته و افسرده است، اما ملاقات با جین هو مسیر زندگی او را تغییر می دهد.

عالی

5. شکارچی شهر (2011)
تقریبا همه قبول دارند که مدل مو و آرایش مین هو در درام محبوب «شکارچی شهر» چندان درجه یک نیست، اما این درام پر از صحنه های اکشن قطعا ارزش دیدن را دارد. داستان سریال داستان لی یون سونگ (با بازی مین هو) را دنبال می کند که با نام مستعار «شکارچی شهر» کار می کند. او می خواهد انتقام مرگ پدرش را بگیرد و از هویت یک نوجوان آمریکایی کره ای که چندین سال پیش مرده است استفاده می کند.

6. گانگنام بلوز (2015)
این فیلم توسط یو ها کارگردان، فیلمنامه نویس و شاعر معاصر کره ای ساخته شده است و برای طرفداران مین هو باید تماشا شود. داستان این فیلم در اوایل دهه 1970 می گذرد. زمانی که ناآرامی اجتماعی و تروریسم در منطقه گانگنام سئول گسترده می شود. دو دوست دوران کودکی، جونگ دائه (با بازی مین هو) و یونگ کی (با بازی کیم رائه وون)، برای تامین مخارج زندگی خود تلاش می کنند تا اینکه خانه آنها توسط راهزنان محلی ویران می شود. این دو همچنان خود را در میانه یک درگیری سیاسی عمیق و همه جانبه می بینند.

1720004151 607 بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با بازی

7. پاچینکو (2022) (پاچینکو)
در این درام موفق، مین هو نقش کو هانسو، ماهیگیر ثروتمندی را بازی می کند که عاشق دختری شانزده ساله به نام سونجا می شود. این مجموعه بر اساس یک کتاب پرفروش محبوب ساخته شده است و به موضوعات مهمی مانند نژادپرستی، بلوغ و طبقات اجتماعی می پردازد.

8. بلند شو (2008)
در فیلم “Bland Show” (2008)، لی مین هو نقش دانش آموز جوانی به نام مین ووک جی را بازی می کند که پس از دعوای مدرسه باید ماشین معلمش را تمیز کند. در همین حین، اتفاقی می افتد که ووک جی تصمیم می گیرد ماشین معلمش را بدزدد یا قرض بگیرد. با اینکه رانندگی بلد نیست!

1720004151 932 بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با بازی

220

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین