تبلت ایمدین چیست؟ + قیمت و عکس تبلت اصلی ایمدین

تبلت ایمدین چیست؟ قیمت و عکس تبلت اصلی ایمدین

به گزارش خبر خبرگزاری ایمنا، تبلت ایمدین که بیش از 40 سال است مدل Time Perfection است، با قابلیت جلوگیری از پیری پوست، به لطف آن، می توان یکی از قوی ترین کلاژن سازهای جهان به حساب آورد. مطالب منحصر به فرد بنابراین، این قرص در حال حاضر قوی ترین داروی جوان کننده جهان است که مصرف کنندگان برای داشتن پوستی زیبا و جوان از آن استفاده می کنند.

در واقع بر کسی پوشیده نیست که پوست به مرور زمان پیر می شود، اما امروزه با کمک چنین قرص هایی می توان از پیری زودرس پوست جلوگیری کرد و روند پیری پوست را به تعویق انداخت.

مزایای قرص ایمدین برای افراد بالای 40 سال چیست؟

برای افرادی که قصد خرید این قرص ها را دارند باید گفت که فواید این محصولات فراتر از حد معلوم است، یعنی با مصرف این قرص ها از طرق مختلف به فواید آن ها می رسید که همگی برای پوست هستند. از ترکیب این قرص ها برای جوانسازی و شادابی مو استفاده شده است.

بنابراین کاربر با استفاده از این محصول نه تنها در پوست بلکه در موهای خود نیز تغییرات مثبتی را تجربه خواهد کرد که باعث زیباتر شدن جلوه مو می شود.

یکی از عواملی که باعث زبری و زشت شدن پوست می شود وجود آکنه و جای زخم است. همانطور که می دانید، آکنه و جای زخم مدت زیادی طول می کشد تا از بین بروند و اغلب به طور کامل از بین نمی روند. در این صورت مصرف قرص ایمدین برای افراد بالای 40 سال می تواند روند خلاص شدن از شر آکنه و جای زخم را تسریع کند و در نتیجه جای زخم باقی نخواهد ماند.

عوارض قرص ایمدین برای افراد بالای 40 سال چیست؟

از آنجایی که در تولید این قرص ها از عصاره روغن ماهی استفاده می شود، افرادی که به غذاهای دریایی حساسیت دارند نباید از آن استفاده کنند.

هنگام مصرف حتما همراه غذا بخورید تا از دردهای احتمالی معده جلوگیری شود.

اجازه پزشک برای خانم های باردار و شیرده الزامی است در صورتی که پزشک مصرف این قرص ها را تایید کند، افراد مربوطه می توانند از آن ها استفاده کنند، در غیر این صورت نباید از آنها استفاده شود.

چگونه از قرص ایمدین برای افراد بالای 40 سال استفاده کنیم؟

برخی از قرص‌ها و مکمل‌ها شرایطی دارند که مصرف‌کننده باید آن‌ها را رعایت کند تا نتایج بهتری بگیرد. این قرص ها نیز شرایط مشابهی دارند.

در واقع مدت مصرف عمومی آنها حداقل شش ماه از سال است و در سه ماه اول هر روز دو عدد و در سه ماه دوم هر روز یک عدد خورده شود یا مثلاً; بهتر است آنها را در ترکیب با مکمل های دیگر استفاده کنید تا نتایج عالی بگیرید.

بنابراین، اگر این قرص ها را همراه با مکمل های کلاژن مصرف کنید، قطعا نتیجه بسیار بهتر خواهد بود. مکمل هایی مانند Eutheory Collagen و Coconut Collagen My Vitamins از جمله مکمل هایی هستند که باعث تسریع عملکرد و افزایش اثربخشی قرص ایمدین می شوند. با استفاده از دو مکمل ذکر شده در کنار محصول اصلی می توانید سریعتر به نتیجه برسید و این روش برای افرادی که مدت زیادی از پوست خود مراقبت نکرده اند به شدت توصیه می شود.

خواص قرص ایمیدین

  • عصاره ماهی (مجتمع مارین): این ترکیب که توسط شرکت ایمدین ثبت شده است به دلیل داشتن پلی ساکاریدها و پروتئین ها که بیشترین شباهت را به عناصر موجود در لایه درم پوست دارد، با عمل کلاژن و الاستین در پوست به راحتی جذب پوست می شود. پوست این ترکیب معجزه آسا درست مانند اسید هیالورونیک این قابلیت را دارد که چندین بار آب را ذخیره کرده و در نتیجه با افزایش حجم پوست صورت را پر کند.
  • عصاره گوجه فرنگی (لیکوپن): خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی گوجه فرنگی بر هیچکس پوشیده نیست. فرمول لیکوپن ثبت شده ایمیدین با تمام رادیکال های آزاد ایجاد شده در اثر سبک زندگی اشتباه، استرس، کمبود خواب و تغذیه مبارزه می کند و از پوست شما در برابر خطرات محیطی محافظت می کند.
  • عصاره هسته انگور: آنتی اکسیدان قوی و ضد التهابی که باعث افزایش تولید کلاژن و جوانسازی پوست می شود.
  • ویتامین C: با خاصیت آنتی اکسیدانی خود باعث افزایش قوام، استحکام و درخشندگی پوست می شود.
  • روی: این عنصر باعث تقویت ساختار DNA و افزایش مقاومت سد پوستی می شود.

قرص ایمدین اصل و تقلبی

  • کیفیت چاپ روی بسته بندی تبلت های اصلی ایمدین بسیار بالا بوده و هیچ حاشیه خارجی روی قطعات طلاکاری شده وجود ندارد.
  • حالا داخل جعبه قرص زرد شده و در پشت لوگو یک فرورفتگی وجود دارد که با لمس دست داخل جعبه حس می شود. این در برخی از نمونه های جعلی دیده نمی شود.
  • ابعاد جعبه تبلت اصلی Imdin 5.9 x 10 x 13 سانتی متر می باشد.
  • وزن جعبه در حالت پر 110.5 گرم و در حالت خالی 21.5 گرم (فقط مقوا) می باشد.
  • ابعاد هر تبلت آیدین 7.8 در 11.4 سانتی متر و وزن آن 8.25 گرم است.
  • جعبه مقوایی حاوی قرص هایی با نقش مکرر ایمدین و ابعاد آنها 12.5 در 9.5 سانتی متر و وزن آنها 22.9 سانتی متر است.

الان قیمت تبلت

قیمت تبلت های اصلی ایمدین در حال حاضر در بازار متفاوت است و هر فروشگاهی ممکن است آن را با قیمت متفاوتی عرضه کند. خرید محصول با مقایسه قیمت های مختلف موجود در بازار و اطمینان از اصل بودن آن ضروری است. البته برخی از تفاوت های قیمتی منطقی به دلیل هزینه های ارسال و ارسال قرص است، اما اگر این تفاوت بسیار زیاد باشد، ممکن است به معنی اصلی نبودن کالا باشد. از آنجایی که اطلاعاتی در مورد قرص های تقلبی ایمیدین وجود ندارد، باید مراقب باشید و فریب افراد سودجو را نخورید.