واکنش کارگردان «تگزاس» به شهادت سید حسن نصرالله

واکنش کارگردان تگزاس به شهادت سید حسن نصرالله

سید مسعود اطیابی گفت: شهادت هنر مردان خداست، شهدا زنده اند، تاریخ و مقاومت زنده اند. شهادت مجاهد اعظم و رهبر مقاومت را تسلیت می گویم.

به گزارش ایرنا، وی افزود: رژیم مسلح و قاتل صهیونیستی جز ترور، کودک کشی، کشتار بی دفاع و نسل کشی چیزی بلد نیست و نمی داند و نمی تواند دلیرانه با رزمندگان راه آزادی و عدالت بجنگد. “

این کارگردان سینما گفت: تشویق، مشروعیت بخشیدن و تجهیز این رژیم غیرقابل کنترل توهین به مفهوم انسانیت و نشان دهنده وضعیت ناگوار سیاست جهانی است و البته این اقدامات نه تنها نشان دهنده پیروزی این رژیم مضحک است، بلکه نمادی نیز می باشد. از ضعف و حماقت و انحطاط این رژیم.

وی تاکید کرد: زمان زیادی داریم. به گفته یکی از رهبران مقاومت، چیزی به نام تسلیم شدن محور مقاومت وجود ندارد.

در پی حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه به محله مسکونی حره حریک در حومه بیروت پایتخت لبنان، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان و بسیاری از فرماندهان جبهه مقاومت به شهادت رسیدند. به شهادت رسید.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به حومه جنوبی بیروت همزمان با 8 تا 12 جنگنده و استفاده از بمب خمپاره 2 هزار پوندی آمریکایی انجام شده است.

این منابع تاکید کردند که یکی از بمب های مورد استفاده در این حمله برای اولین بار توسط نیروی هوایی اسرائیل مورد استفاده قرار گرفت. در پی این حمله تروریستی، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که بر اساس آمار اولیه، اجساد 6 شهید و 91 مجروح از زیر آوار این ساختمان خارج شده است.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین