تخصیص رایگان فیبر نوری به تمامی سینماهای کشور

تخصیص رایگان فیبر نوری به تمامی سینماهای کشور

به گزارش خبرگزاری «انتخابتو»، هاشم میرزاخانی با اشاره به واحد روابط عمومی موسسه سینماشهر در آخرین اظهارات خود با اشاره به اینکه شبکه سیناسا به طور مداوم در سینماهای کشور در حال توسعه و گسترش است، گفت: نکته مهمی است. در این راستا توسعه زیرساخت های سینماهای سراسر کشور در بهترین حالت خود قرار دارد. شبکه ای که توزیع و نمایش فیلم ها را متحول می کند و دیگر نیازی به حمل و نقل فیزیکی و تجهیزات دیگر ندارد. قبلا از ابزارهایی برای انتقال فیلم به سینما استفاده می شد. سینماهای سراسر کشور Sensa این مسیر را تغییر دادند.

میرزاخانی با تاکید بر این مطلب افزود: امروزه تماشاگران سینما مدت زیادی منتظر فیلم نمی مانند و مراحل دریافت فیلم از سیستم به چند ساعت محدود می شود. به لطف این سیستم، تماشاگران فیلم می توانند به سرعت به نسخه های جدید فیلم ها دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل موسسه سینما شهر با اشاره به اینکه بودجه ای برای تجهیز سینماهای سراسر کشور به فیبر نوری در نظر گرفته شده است، گفت: برای کاهش زمان دسترسی سینماها به فیلم ها با پرداخت هزینه های اتصال سینماهای کشور به شبکه فیبر نوری توسط موسسه سینما شهر البته این وضعیت بر سایر بخش ها از جمله تبلیغات سینما نیز تاثیر می گذارد.

وی گفت: علاقه مندان به سینما می توانند بستری را فراهم کنند که بتوانند از طریق مخابرات به فیبر نوری مجموعه خود متصل شوند و موسسه سینماشهر نیز تا سقف مشخصی به تماشاگران سینما هزینه اپلیکیشن پرداخت می کند.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین