تخصیص 70 درصدی این مبلغ به محصولات بهداشتی تا پایان شهریور الزامی است

تخصیص 70 درصدی این مبلغ به محصولات بهداشتی تا پایان

انتخابتو از سازمان غذا و دارو، فرشته میرزازاده با اشاره به تخصیص 70 درصدی این مبلغ به محصولات بهداشتی تا پایان شهریور ماه گفت: این مبلغ باید تا پایان شهریور ماه به 70 درصد اختصاص یابد.: از آنجایی که خریدها نیاز به انجام دارد و مراحل اداری مربوط به ثبت و سفارش، حواله بانکی، ورود کالا به تشریفات گمرکی و گمرکی زمان بر است، توصیه می شود در اسرع وقت نسبت به انجام موجودی داخلی اقلام مربوطه اقدام شود. هیچ مشکلی در پایان سال و امور جاری پزشکی و بهداشتی وجود نخواهد داشت.

وی در خصوص پرداخت اسنادی که بیمه ها به مراکز درمانی یا داروخانه ها بدهکار هستند و هنوز پرداخت نشده است، گفت: با کمک سازمان برنامه و با عنایت ویژه رئیس جمهور و وزیر بهداشت این موضوع را به ما بسپارید. از نظر بهداشتی و درمانی و رفع مشکلات مردم در این زمینه حل شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: امید است منابع مربوطه با سرعت بیشتری به سازمان هدف تخصیص داده شود و سازمان هدف بتواند به موقع به داروساز پرداخت کند زیرا داروخانه ها و شرکت های دارویی در این زمینه با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و پرداخت ها به مرور زمان در این زمینه بسیار مفید خواهد بود.