(تصاویر) ماهی قرمز در حال رشد در کنار شیر آتش نشانی

تصاویر ماهی قرمز در حال رشد در کنار شیر آتش

در یکی از محله های بروکلین، نیویورک، حفره ای در اطراف یک شیر آتش نشانی منطقه ای به دلیل نشت آب به یک حوضچه کوچک تبدیل شده است که ماهی های قرمز کوچک را در خود جای داده است.

به گزارش خبرآنلاین، پس از اینکه یکی از اهالی و دوستانش مقداری ماهی قرمز را در محله Bedford-Stuyvesant بروکلین (نیویورک) رها کردند، حفره ای در اطراف یک شیر آتش نشانی در محله Bedford-Stuyvesant بروکلین (نیویورک) ایجاد شد که محل زندگی تعداد زیادی ماهی قرمز بود. در واقع نشت آب از شیر آتش نشانی کنار این گودال باعث پر شدن این گودال از آب شد و در نتیجه ماهی های قرمز در این گودال متولد شدند.

این سوراخ کوچک در کنار شیر آتش نشانی با حضور ماهی قرمز به قدری جالب شده است که ساکنان می خواهند آن را دائمی و حفظ کنند.

این حوض که به آن حوض ماهی قرمز «لث بد» می گویند به یکی از ویژگی های جالب این محله تبدیل شده است و همسایه ها به نوبت از این ماهی ها مراقبت می کنند.

(تصاویر) ماهی قرمز در حال رشد در کنار شیر آتش نشانی

تعمیرکاران آتش نشانی بارها این شیر آتش نشانی را تعمیر کردند اما اهالی این محل با بازکردن این شیر آتش نشانی از خشک شدن گودال و تلف شدن ماهی ها جلوگیری کردند. از طرفی بازکردن شیر آتش نشانی با کاهش فشار آب در مواقع اضطراری و اطفای حریق احتمالی، این محله را به خطر می اندازد.

اکنون ساکنان این محله به دنبال مکانی مناسب برای حمل این ماهی ها هستند و می خواهند مطمئن شوند که این موجودات زیبا آسیبی نبینند.