تفاوت بین دانه های قهوه اسپرسو هلیوس، دانه های قهوه اسپرسو Samba Donici و Ben Manu

دانه های قهوه اسپرسو هلیوس ونزکافه - 250 گرم

در دنیا انواع مختلفی از دانه های قهوه وجود دارد، اما می توان بیشتر دانه های تولید شده و مورد استفاده را به دو گروه اصلی عربیکا و روبوستا تقسیم کرد. 60 درصد از قهوه تولید شده در سراسر جهان عربیکا و 40 درصد از قهوه روبوستا است. این دانه های قهوه طعم های مختلفی دارند. دانه های قهوه عربیکا به طور کلی طعم شیرین تر، ملایم تر و کافئین کمتری دارند. اما دانه های قهوه روبوستا اسیدیته کمتری دارند، نسبت به دانه های عربیکا کمی گردتر و کوچکتر هستند و به دلیل این اسیدیته طعم آنها بیشتر احساس می شود. قهوه هلیوس ونز کافه از ترکیب 100% عربیکا تهیه شده و درجه برشتگی متوسطی دارد و در بسته بندی های 250 گرمی برای فروش عرضه می شود.

16%

320000

268000 تقسیمی

چرخه زندگی یک فنجان قهوه، از کاشت دانه قهوه تا نوشیدن آن

دانه های قهوه یونیکا از 100% قهوه عربیکا با درجه برشته شدن تیره متوسط ​​تهیه می شود. Unica محتوای کافئین کمی دارد و دارای رایحه های میوه ای، گلی و شکلات تلخ است. معمولا مردم قهوه یونیکا را به قصد خرید قهوه اسپرسو می خرند. اما دانه های قهوه یونیکا را می توان مانند پودر قهوه ترک و فرانسه آسیاب کرد و با دستگاه هایی مانند جزوه، فرنچ پرس و موکاپوت تهیه کرد. برای تهیه این دانه های قهوه می توانید به سوپرمارکت دیجی کالا مراجعه کنید یا از لینک های زیر استفاده کنید.

دانه قهوه اسپرسو بن مانو یونیکا - 250 گرم

250 گرم دانه قهوه سامبا تولید شده از بهترین دانه های عربیکا برزیل، با رایحه و طعم شکلات و فندق، 7 امتیاز، اسیدیته سبک و مطبوع و تلخی نسبتا کم، بافت نرم و تولید شده برای تهیه یک فنجان قهوه 6 امتیازی، هم شیرین و هم شیرین است. خوشمزه یک طعم ماندگار در خدمت شماست. خانواده Samba متعلق به گروه دانه های قهوه Donici است. بنابراین، اگر از طرفداران قهوه های عربیکا هستید و از دانه های قهوه برای دم کردن قهوه در خانه استفاده می کنید، درست قبل از عصاره گیری، آسیاب را انتخاب کنید! مهم نیست از چه وسیله ای برای استخراج سامبا استفاده می کنید، این دانه در هر شرایطی شما را راضی می کند. برای تهیه نوشیدنی با کیفیت بهتر، اصول اولیه دم کردن قهوه را بخوانید و دانه های قهوه خود را در شرایطی نگهداری کنید که نور و اکسیژن با هم تماس نداشته باشند. می توانید با کمک گیره مخصوص بسته بندی را کاملا ببندید یا دانه ها را به ظرف مناسب منتقل کنید.

دانه های قهوه سامبا دونیسی - 250 گرم
10%

220000

199000 تقسیمی

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا