تلاش های مخفیانه جنیفر لوپز برای انتقام از بن افلک

تلاش های مخفیانه جنیفر لوپز برای انتقام از بن افلک

به گزارش انتخابتو، جنیفر لوپز که در سال 2022 با این کارگردان ازدواج کرد، همچنان معتقد است که او و بن افلک می توانند فرصتی دوباره به ازدواج فلج خود بدهند.

به گزارش مجله Heat، اگرچه جنیفر لوپز در آوریل 2024 از بن درخواست طلاق داد، اما برای خداحافظی با او مشکل دارد.

طبق گزارش‌ها، جنیفر لوپز هنوز معتقد است که او و بن افلک می‌توانند به ازدواج فلج خود فرصت دیگری بدهند.

به گزارش مجله Heat، اگرچه جنیفر لوپز، که در سال 2022 با این کارگردان ازدواج کرد، در آوریل 2024 از بن درخواست طلاق داد، اما او برای خداحافظی سختی دارد.

یک منبع ناشناس اخیراً با نشریه به اشتراک گذاشته است: «در حالی که جن تلاش می‌کند در انظار عمومی قوی باشد، در پشت درهای بسته اعتماد به نفس کمتری دارد.

به گفته یک خودی، خواننده On The Floor “اعتراف کرد که دلش برای بن بسیار تنگ شده است.”

این منبع ادامه داد: “او مخفیانه امیدوار بود که درخواست طلاق او را وادار کند اقدامات جدی برای تغییر اوضاع و تلاش برای بازگرداندن او انجام دهد، بنابراین ناراحت کننده است که او همچنان می خواهد جدایی آنها را دنبال کند.”

ادعاهای مشابهی قبلاً توسط منبعی مطرح شده بود که با هفته نامه In Touch صحبت کرده بود: “جی. “لو در زندگی خود چیزهای زیادی را متحمل شده است، اما امسال واقعاً آزمایش کرده است که چقدر می تواند تحمل کند.”

علاوه بر این، این منبع در آن زمان گفت: «اگرچه در ملاء عام چهره‌ای شجاعانه داشت، اما پشت درهای بسته به گریه افتاد» و افزود: «این بدترین سال زندگی او است».

منبع: جغرافی

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین