جیمز فرانکو با اولین نمایش جشنواره “هی جو” به رم می رود.

جیمز فرانکو با اولین نمایش جشنواره هی جو به رم

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، درام «هی جو» که جیمز فرانکو در آن نقش یک ملوان نیروی دریایی آمریکا در ناپل پس از جنگ جهانی دوم را بازی می کند، به زودی برای اولین بار در جشنواره فیلم رم به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، این فیلم دردناک به کارگردانی کلودیو جیووانیسی، سازنده سریال «گومورا» محصول مشترک شرکت «پالومار» ایتالیا و یک شرکت آمریکایی است.

فرانکو در “هی جو” نقش دین بری، ملوان آمریکایی را بازی می کند که در سال 1944 در سن 23 سالگی در ناپل جنگ زده پیاده شد. او عاشق زنی جوان، بسیار فقیر و محلی به نام لوسیا می شود. چند سال بعد، دین مجبور می شود به نیوجرسی بازگردد و لوسیا را تنها و باردار می کند. او در نهایت به ناپل باز می گردد تا همسر و پسرش انزو را پیدا کند، اما شهر بسیار تغییر کرده است و دین باید بر این چالش ها غلبه کند و به پایان شگفت انگیزی برسد. فرانکو در این فیلم به 2 زبان انگلیسی و ایتالیایی صحبت می کند.

فرانکو که زمانی یکی از پرطرفدارترین ستاره های هالیوود بود، به این دلیل که زنان کلاس بازیگری خود را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، پس از پرونده ای که در نهایت در سال 2019 به نتیجه رسید، استراحت کرد. او برای اولین بار پس از طرح دعوی در اوایل سال جاری در فیلم اکشن فرانسوی «قیمت پول: ماجراجویی جرثقیل بزرگ» به سینما بازگشت.

فیلمنامه «هی جو» توسط جیووانیسی و نویسنده ناپلی، مائوریتزیو براچی نوشته شده است که پیش از این در فیلم «پیراناس» با جیووانیسی همکاری داشته است.

دیگر بازیگران این فیلم فرانچسکو دی ناپولی بازیگر فیلم «پیراناس»، آنیلو آرنا بازیگر فیلم «واقعیت» و فرانچسکا مونتهوری بازیگر فیلم «دوست نابغه من» هستند.

نوزدهمین جشنواره فیلم رم بین 16 تا 27 اکتبر (25 اکتبر تا 6 نوامبر) برگزار می شود.

۲۴۵۲۴۳

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین