حمله کیهان به سیدجواد هاشمی به دلیل حمایت از گلشیفته فراهانی/ معروفی اما خبر نداری

حمله کیهان به سیدجواد هاشمی به دلیل حمایت از گلشیفته

به گزارش آنلاین روزنامه کیهان، وی نوشت: کوچکترین سند، متن یا مدرکی دال بر وجود مشکلی که مهاجرت بازیکن را اجتناب ناپذیر می کرد وجود داشت و نیست. یعنی مهاجرت او به دلایل سیاسی، امنیتی و قانونی تحمیلی یا ناشی از آن نبوده است.

خوب آیا می توان بین مهاجرت اجباری و اصراری آن بازیگر زن با تصمیم دولتی یا اقدام غیرقانونی یک یا چند نهاد دولتی رابطه ای مستند تصور و برقرار کرد؟!

آیا می توان ادعا کرد که عوامل حکومتی بقا و فعالیت این بازیکن را از بین برده و او را مجبور به تبعید کردند؟!

پاسخ ها از نظر عقل و اخلاق و قانون کاملاً منفی است!

حال ببینیم این بازیگر پس از مهاجرت در عرصه فرهنگ چه کرد و چگونه به شهرت فرامرزی دست یافت و چگونه به فعالیت سینمایی خود ادامه داد.

آن خانم به اصطلاح هنرمند با قدم گذاشتن در عرصه ای خلاف اعتقادات الهی و کاملا کفرآمیز آبروی یک بانوی ایرانی و مسلمان را برد، به همین سادگی! در آن زمان این بیانیه خواسته جدی مستعمرات صهیونیستی بوده و هست. ارائه تصویری تحریف شده و دروغین از زن ایرانی به ویژه زن مسلمان و ایجاد ذائقه در مخاطب ایرانی با تظاهر به اینکه هدف هنری هنرمند زن در حیطه فرهنگی قرار می گیرد، سیاست روشن این مستعمرات است. لیبرالیسم پس چرا نباید انتظار داشته باشیم که مجریان زن مرکز توجه، حمایت و ستاره شدن باشند؟

چندی پیش یکی از بازیگران و کارگردانان مرد سینمای ایران در مصاحبه ای خصوصی در فضای مجازی گفت: «کسی به چشمان آن زن نگاه نکرد، فقط…!» او گفت. او از یک سو سعی می کرد وقاحت نقش های جنسی و سیاسی بازیگر زن را پنهان کند و از سوی دیگر شاید تلویحاً به این موضوع اشاره می کرد که نظام سیاسی کشور عامل رنج، محرومیت، محرومیت، آزار و اذیت و قربانی شدن است. در نهایت؛ مهاجرت خود را تبلیغ کنید؟!

در پاسخ به این بازیگر و کارگردان لازم به ذکر است:

برادر عزیز! هنرمند سابق نقش آفرینی در آثار مذهبی و انقلابی! اول: چرا تندخویی، نقض حریم شخصی و جاه طلبی یک نفر را انکار می کنید و برای این کار دلیل و منطق پیدا می کنید؟!

دوم: چرا برای یک بار هم که شده یک عمل شنیع را محکوم نکنیم؟ چرا به قول شما و افرادی که مثل شما می اندیشند، جنایتکار، جنایتکار، صرف هنرمند بودن (به فرض هنرمند بودن) نه مقصر است و نه مقصر و فقط دیگران مخصوصاً نظام سیاسی کشور؟ ، مقصر هستند؟ مسئول هر اتفاق بد و ناخوشایندی کیست؟

ثالثاً: انسان به همه فرصت ها و نعمت ها در داخل کشور خود دست یافته است. او بنا به دلایل شخصی تصمیم به مهاجرت آزادانه گرفت و در فیلم های خالی از ارزش های مذهبی و اخلاقی بازی کرد. چه کسی وظیفه دفاع از آن را به شما و امثال شما سپرد؟

چهارم: بر چه مبنای علمی در حوزه دین، نیت بد، زیان و زشتی در رفتار و کردار انسان را می پوشانید و این را امری عادی نشان می دهید؟!

پنجم: این بازیگر بارها علیه انقلاب و نظام اسلامی صحبت کرد. تهمت و توهین کرد! این سخنان و ادعاهای بی‌اساس، گواه نیت سیاسی پشت فعالیت‌های سینمایی اوست. چطور متوجه واقعیت نقش واقعی بازیگر نشدی… یا متوجه شدی و نادیده گرفتی؟!

ششم: مشکل ما نیست که آن زن در سینمای فرنگ با آن رویه مبتذل به این شکل کار می کند. اما از آنجایی که او در نقش‌های پست و غیراخلاقی اظهارات سیاسی می‌کند، برای موساد به عنوان سرباز پیاده فرهنگی ظاهر می‌شود و از ابزار سینما علیه باورهای ملی و مذهبی ما استفاده می‌کند، دیگر نمی‌توانیم به رفتار او و حامیان محلی‌اش احترام بگذاریم. بی دقت معلوم شد!

نویسنده جواب بازیگر و کارگردان را کوتاه می کند!

معشوق! واقعیت این است که؛ برخی افراد مشهور اما کوته فکر، دانسته و ندانسته، گاه در بستر سناریوهای رویارویی نرم با نظام و جامعه دینی می پذیرند و نقش معناداری دارند.

23302

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین