«داستان یک شوالیه» هیث لجر روی صحنه/شوالیه دروغین بازگشت

داستان یک شوالیه هیث لجر روی صحنهشوالیه دروغین بازگشت

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، «داستان یک شوالیه» به نمایشی موزیکال تبدیل می شود و سال آینده در شهر منچستر انگلیس روی صحنه می رود.

به گزارش مهر، این فیلم در سال 2001 با بازی هیث لجر، پل بتانی و روفوس سوول فیلمبرداری شد. لجر در این فیلم نقش دهقانی را بازی می کند که مانند یک نجیب زاده عمل می کند. او هیچ منشأ ندارد و عنوان لرد اولریک را جعل می‌کند، در مسابقات شوالیه‌ها شرکت می‌کند و طوفان ایجاد می‌کند، اما کنت آدهمار (سوئل) از واگذاری تاج و تخت خود به او خودداری می‌کند و به رقابتی شدید منجر می‌شود.

این فیلم توسط برایان هلگلند نوشته و کارگردانی شده است. او اخیرا اعلام کرد که قصد دارد دنباله ای برای این فیلم با تمرکز بر دختر نوجوان شخصیت لجر بسازد و سونی و نتفلیکس به آن علاقه مند بودند اما در نهایت آن را رد کردند.

این نمایش که از 11 آوریل 2025 روی صحنه می رود، بر اساس اقتباسی از نمایشنامه نوشته برونا سی تیتلی به کارگردانی راشل کاوانا و طراحی رقص مت کول ساخته شده است.

هلگلند می‌گوید: «بیش از بیست سال پیش، من در میان بازیگران و گروه فوق‌العاده‌ای بودم و همه ما با خوشحالی مشغول ساختن این فیلم بودیم. وقتی اخیراً تریلر این فیلم ساخته شده توسط راشل کاوانا و برونا سی تیتلی را تماشا کردم، همین شادی و عشق را احساس می کنم.

هیث لجر بازیگر استرالیایی که در 28 سالگی به دلیل استفاده نادرست از دارو در اوج موفقیت خود درگذشت، پس از مرگش جوایز بسیاری از جمله جایزه اسکار بهترین را برای ایفای نقش شخصیت جوکر در «شوالیه تاریکی» دریافت کرد. جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد، گلدن گلوب و بفتا از جمله آنها بود.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین