دیدار اعضای کانون مدیران با اعضای هیئت مدیره رستا / بررسی راه های هم افزایی هر چه بیشتر و تسهیل کار

دیدار اعضای کانون مدیران با اعضای هیئت مدیره رستا

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، به نقل از روابط عمومی مجمع رشت، نشستی از سوی اعضای انجمن مدیران رسانه های تصویری با رئیس و اعضای هیئت مدیره رشت به منظور ایجاد تعامل و همکاری بین آنها برگزار شد. اهداف تاسیس انجمن و شورا، انجمن و انجمن مدیران رستا برای طرفین تشریح و در مورد نقاط مشترک تبادل نظر شد.

این جلسه با حضور اعضا و مدیران مرکز ارائه رسانه های تصویری از جمله مهدی سلوکی، نیما کرمی و ستاره بهداروند و همچنین اعضای شورای رستا از جمله حسین زارعی، سامان مراد حسینی، مهران ده نمکی، سید برگزار شد. رامین موسوی و در نشستی که با حضور سید محمد قاسمیان برگزار شد، ظرفیت‌های حوزه رسانه‌های سمعی و بصری، فرصت‌های جدی برنامه‌نویسی در صنعت رسانه نوین و در نهایت راهکارهای همکاری در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نیما کرمی مدیر عامل مرکز ارائه با ابراز خرسندی از نشست رئیس و اعضای هیئت مدیره مجمع رستا گفت: علاوه بر ایجاد زمینه مناسب برای جریان سازی فرهنگی و فعالیت های فرهنگی و هنری، متخصصان، حقوق مادی و معنوی مجریان، مجریان رسانه هدف اصلی تشکیل کانون است. این نشستی است که ما به عنوان «مجمع رستا» امیدواریم با ایجاد تعامل و هم افزایی بتوانیم در این زمینه گام های موثری برداریم. نماینده صنعت رسانه های صوتی و تصویری.

وی ادامه داد: قطعا می توان در قالب همکاری طرفین برای مشارکت و ساماندهی برنامه های پلتفرم واحد، مشاوره و تسهیل گری، نظام منسجم تری را به این موضوع وارد کرد.

محمد سلوکی، رئیس شورای مرکزی مجریان، تداوم و وجود کانون مجریان را موفقیت آمیز دانست و خاطرنشان کرد: این مرکز با همکاری مجمع رستا به عنوان نماینده صنعت رسانه های دیداری و شنیداری (VOD) ادامه خواهد داشت. . ) می توان مرکز مجریان را به یک فرصت خوب تبدیل کرد.

همچنین سامان مراد حسینی رئیس هیأت رئیسه مجمع رستا گفت: شورای راهبری «رستا» نهاد مشورتی مهمی است که با برگزاری انتخابات رسمی و قانونی از سال گذشته توسط رسانه ها و سترا ایجاد شد و در نظر است تا یک نهاد مشورتی مهم ایجاد فضای مناسب تعامل با سایر نهادها و سازمان ها برای اجرای اقدامات مشاوره ای و اجرایی موثر در حوزه صنعت رسانه های صوتی و تصویری.

وی با تاکید بر ایجاد تعامل اداری بین مجمع رستا و انجمن مدیران رسانه های تصویری گفت: از آنجایی که مشارکت رسانه های پرمخاطب از منظر حرفه ای ایجاد شد، با رعایت منافع کاربران و مدیریت، حمایت را تسهیل می کند. از رسانه های تصویری رسانه های صوتی و تصویری جدید با بهره گیری از تجربیات و ظرفیت ها، پیشکسوتان این عرصه، کانون ها و اتحادیه های ذیربط از برنامه های این دوره از شورای ارشاد رستا است، افزود: این مهم در فضای مجازی برای ارائه خدمات موثر برای ارائه است. رسانه ها و پلتفرم های دارای مجوز از ساترا برای ایجاد هم افزایی بین حوزه های مختلف این بخش.

حسین زارعی مدیر کل صدور پروانه ساترا و عضو اصلی شورای مدیریت رستا نیز با ابراز امیدواری از برگزاری این جلسات مجمع رستا در راستای هم افزایی بیشتر و تسهیل در کار مجمع رستا گفت: رستا مجمع» یک جوهره مشارکتی در حوزه صدا است که از سال گذشته تصویری جامع به عنوان یک نهاد مشورتی با رویکرد نظارتی و مشارکت فعال فعالان بخش در فرآیندهای تنظیم و ساماندهی موضوعات مرتبط با خدمات رسانه ای ایجاد شده است. صوتی و تصویری گسترده در فضای مجازی و تمامی رسانه های دارای مجوز ساترا به صورت پیش فرض در این انجمن عضویت دارند.

وی ادامه داد: این مجمع نقش مهمی در تحقق منافع عمومی جامعه در حوزه مدیریت و کاربران خواهد داشت و نمایندگان رسمی را به شوراهای تصمیم گیری سترا خواهد آورد.

مهران ده نمکی عضو اصلی شورای حاکمیتی رستا از برگزاری نمایشگاه و جشنواره ویژه VOD خبر داد و گفت: با توجه به اینکه کانون مجریان ظرفیت مناسب و تخصصی در زمینه برنامه های ترکیبی دارد و اکثر برنامه ها ساخته می شود. از آنجایی که تخصیص پلتفرم‌ها به این حوزه هدفمند است، شناخت بهتر طرف‌هایی که از ظرفیت‌های مرکز اجرا و اعضای آن برای برنامه‌نویسی پلتفرم بهره می‌برند، ممکن می‌سازد.
امیدواریم ایجاد فضای امن برای فعالان رسانه ای، ارائه برنامه های مدون از منظر روشن، دفاع از حقوق کاربران و مخاطبان و تولید برنامه های مشترک با رویکردهای فرهنگی، هنری و آموزشی از برکات این نشست باشد. کارآمد خواهد بود.»

ده نمکی همچنین از برگزارکنندگان دعوت کرد تا این بخش از جشنواره رستا را به شکلی مناسب و ویژه برگزار کنند.

رامین موسوی،عضو اصلی هیات مدیره رستا گفت: در طول هفت سال گذشته برنامه های گفت و گو، بازی و برنامه هایی از این دست در شبکه تلویزیونی خانگی برگزار شده است، اما در حال حاضر تریبون های اصلی تماشا می شود. برخی از این برنامه ها حتی بیشتر از سری پلتفرم ها دیده می شوند و به همین دلیل به هادی اصلی پلتفرم های صوتی و تصویری فراگیر تبدیل شده اند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این سال ها بازیکنانی با عملکرد محدود به دلایل مختلفی از جمله نبود بسترهای ریسک پذیر و تکرار نمونه های موفق مورد استفاده قرار گرفتند. با توجه به اینکه در اکثر این موارد این مجریان هستند که طرح های برنامه ها را ارائه می کنند، به نظر می رسد در این زمینه نیز بتوان با مرکز مجریان همکاری کرد.

موسوی افزود: در صورت وجود طرح برنامه می توان این طرح ها را به رستا و ساترا معرفی و پس از طی مراحل صدور مجوز و جذب سرمایه تولید کرد و این محدوده محدود برنامه های بستر است و لاجرم باید تنوع و تنوع را نشان دهد. در سال های آینده به سازندگان غرامت پرداخت خواهد شد.

وی همچنین بیان کرد: سریال های شبکه خانگی در گذشته مراسم افتتاحیه داشته اند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا از وفور این افتتاحیه ها کاسته شده است، اما می توان با ارائه و ترویج طرح هایی با کمک محوری برگزارکنندگان این افتتاحیه ها را بازسازی کرد. ارائه کننده.

در پایان سامان مراد حسینی رئیس شورای حاکمیتی رستا از مدیر عامل کانون مجریان و رئیس شورای مرکزی برای اجرای برخی موارد مطرح شده در این جلسه از جمله مساعدت مجریان تشکر کرد. . انجمن مجریان نیز به عنوان بازوی مشورتی این مجمع در برگزاری جشنواره و نمایشگاه خبری همکاری داشت.

در این جلسه مقرر شد دبیرخانه مجمع رستا تفاهم نامه ای بین شورای اجرایی مجمع رستا و مرکز مدیران رسانه های تصویری به منظور عملیاتی شدن مذاکرات تنظیم کند.

2455220

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین