سینمای متروکه تبدیل به کتابفروشی شد – انتخابتو

سینمای متروکه تبدیل به کتابفروشی شد انتخابتو

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، مجموعه «فرهنگ رازی» که دو سال است تعطیل شده است، به عنوان بزرگترین کتابفروشی جنوب غرب تهران، این بار در محل سینمای متروکه لیدو در خیابان هلال احمر تهران آغاز به کار کرد. . . سینما لیدو پس از انقلاب اسلامی به «جام جم» تغییر نام داد و نزدیک به 20 سال تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتابفروشی واحد جنوب غرب فرهنگ رازی در زمینی به مساحت 400 متر کتاب های 4500 عنوانی را برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان عرضه کرد.

مراسم افتتاحیه کتابفروشی در محل این سینمای سابق روز دوشنبه 9 مهرماه با حضور اهالی فرهنگی از جمله گلی امامی مترجم، ابراهیم کریمی رئیس انجمن ناشران و کتابفروشان و پوریا پورفرید رئیس انجمن ناشران و کتابفروشان برگزار شد. انجمن ناشران و کتابفروشان. توسط فرهنگان رازی و شهرداد میرزایی، مدیر مجموعه فرهنگان، جمعی از ناشران و نویسندگان انجام شد. در سخنرانی مشترک میهمانان و مردم محلی بر ضرورت وجود فرهنگسرا در جنوب غرب تهران تاکید شد.

اجرای آثار موسیقی ایرانی، پذیرایی و گفتگوهای دوستانه از دیگر برنامه های مراسم بازگشایی فرهنگان رازی با کاربری جدید فرهنگی بود.

فرهنگ رازی، پلاک شرکت در خیابان هلال احمر، نرسیده به نواب. در نبش 600 واقع شده است.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین