شاهرخ خان و پسرانش به دیزنی می آیند

شاهرخ خان و پسرانش به دیزنی می آیند

به گزارش انتخابتو، شاهرخ خان فوق ستاره بالیوود که به تازگی پلنگ طلایی زندگی خود را در جشنواره لوکارنو دریافت کرده و در اینجا مسترکلاس برگزار کرده است، نسخه هندی فیلم «موفاسا: شیر شاه» را به همراه پسرانش آریان خان و آبرام خواند. ” آنها می گویند.

به گزارش مهر، این فیلم به کارگردانی بری جنکینز داستان چگونگی پیدایش پادشاه محبوب سرزمین های پراید و همراهی توله یتیمی به نام مفاسا با شیری دلسوز به نام تاکا، وارث سلسله سلطنتی است. سفر گسترده زندگی غیرممکن ها را ممکن می کند.

از صداپیشگان انگلیسی این فیلم که لین مانوئل میراندا آهنگ های آنها را ساخته است می توان به آرون پیر در نقش موفاسا، دونالد گلاور در نقش سیمبا و برلین رانکینز در نقش موفاسا جوان اشاره کرد.

پس از انتشار تیزر هندی این فیلم، طرفداران شاهرخ خان به سرعت هیجان خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند و به حضور پدر و پسر تشویق کردند.

اگرچه این اولین صدای ابرام است، اما آریان قبلا صداپیشگی شخصیت سیمبا را بر عهده داشت و شاهرخ خان در نسخه هندی شیر شاه به همراه پدرش در سال 2019 صداپیشگی موفاسا را ​​بر عهده داشت.

شاهرخ خان گفت: شخصیت موفاسا میراثی باورنکردنی دارد و به عنوان پادشاه نهایی جنگل، خرد خود را به پسرش سیمبا منتقل می کند.

وی افزود: من به عنوان یک پدر ارتباط عمیقی با او دارم. این یک همکاری ویژه با دیزنی برای من است، به خصوص به این دلیل که پسرانم آریان و آبرام بخشی از این سفر بوده اند و به اشتراک گذاشتن این تجربه با آنها واقعاً معنادار است.

این فیلم از 30 آذرماه همزمان با سراسر جهان به زبان های انگلیسی، هندی، تامیل و تلوگو در سینماهای هند اکران می شود.

2455555

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین