شبی برای فریده سپاه منصور / زهرا داودنژاد: این فیلم یک اثر عاشقانه است

شبی برای فریده سپاه منصور زهرا داودنژاد این فیلم

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين – بر اساس اخبار، اکران ويژه فيلم سينمايي «اين جمعيت قابل کنترل» شب گذشته 7 خرداد ماه در پرديس سينمايي «چارسو» برگزار شد و قبل از اکران فيلم، محمد متین اوجانی کارگردان این فیلم به اجرای برنامه پرداخت. وی ضمن خیرمقدم به تماشاگران این فیلم گفت: ساخت فیلمی که حال و هوای خاص خودش را داشته باشد و شبیه کمدی های امروز سینمای ایران نباشد کار آسانی نیست، این فیلم هم مشکلات خاص خودش را داشت با این حال خوشحالم که اولین تجربه کارگردانی فیلم بلندم به این شکل رقم خورد.”

به گزارش ایسنا، اوجانی از فریده سپاه منصور بازیگر نقش اول این فیلم سینمایی به روی صحنه دعوت کرد. اوجانی پیش از قدردانی از فریده سپه تاکید کرد: همکاری با خانم سپه منصور در این فیلم باعث افتخار بود، ایشان هنرمندی است که در مدرسه تئاتر رشد کرده و لحظه به لحظه فیلم را از ایشان یاد گرفتم.

فریده سپاه منصور که با تشویق حضار روی سن آمده بود در جملاتی کوتاه گفت: وقتی می خواهم در گروه صحبت کنم می ترسم فقط بازی بلدم. لطفا این فیلم را تبلیغ کنید چون خیلی متفاوت است. از آقای اوجانی بسیار سپاسگزارم که از من برای بازی در این فیلم دعوت کردند و اجازه دادند به گونه ای متفاوت بازی کنم.»

علیرضا استادی دیگر بازیگر مطرح این فیلم گفت: امیدوارم از تماشای این فیلم که حاصل تلاش مستمر سینمای مستقل است لذت ببرید. به یاد دارم، دو سال پیش، محمد متین اوجانی، مانند بسیاری از کارگردانان دیگر، مشغول یافتن سرمایه‌گذار بود و نگران ساخت فیلمنامه‌ای بود که نوشته بود و روزی آن را روی پرده سینما ببیند. با تشکر از دوستان پشت صحنه بزرگانی چون استاد محمود سماک باشی و سرکار خانم فریده سپاه منصور که نعمت ما بوده اند. امیدوارم سالیان سال سایه اش بر فرهنگ و هنر و مهربانی این سرزمین بماند، از خانواده محترم داوود نژاد سپاسگزارم و محمدرضا داوود نژاد عزیز امشب در بین ما جایی ندارد.

زهرا داوودنژاد نیز در سخنانی کوتاه گفت: این فیلم واقعاً حاصل عشق است، کار عاشقانه همه پشت و جلوی دوربین. اگرچه مردم هنوز به عاشقانه دو سال پیش پایبند نیستند، اما در طول ساخت این فیلم همه ما به عاشقانه ترین شکل ممکن با هم کار کردیم و من برای این فیلم شریف احترام زیادی قائلم. از آقای اوجانی تشکر می کنم. ممنونم که این نقش را به من دادی.”

روناک بهرود یکی دیگر از بازیگران این فیلم گفت: در این فیلم همه با هم همدردی کردیم و یکی از دلایلی که باعث برکت پروژه شد حضور بزرگانی چون محمود سماک باشی، محمد فقانی، علی استادی، زهرا داوودنژاد و … محمدرضا داوودنژاد و گل سر باد.» اولین بار که نقشی به این زیبایی بازی کرد خانم فریده سپاه منصور بود و نمی دانم چرا تا به حال چنین نقشی به او پیشنهاد نشده بود.»

در پایان و قبل از اکران فیلم، شهاب پارسایی و سارا سلطانی که مسئولیت سرمایه گذاری را بر عهده دارند به نمایندگی از حامی مالی فیلم هدیه ای به فریده سپاه منصور اهدا کردند.

محمود سوماک باشی، محمد فقانی، کاوه آفاق، هدا ناصح، علیرضا استادی، فریده سپاه منصور، زهرا داوودنژاد، روناک بشور، علیرضا معتمدی، مریم بحرالعلومی، محمد حمزه ای، علی علایی، نسیم ادبی، سیاوش چراغیام محمد عبدی، مهدی رایگانی، علی کیان آرثی، حسین ناظریان و… از جمله حاضران بودند.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین