شغال جدید / ادی ردمین به عنوان یک قاتل خونسرد دیده می شود

شغال جدید ادی ردمین به عنوان یک قاتل خونسرد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، ادی ردمین در بازسازی سریالی فیلم «روز شغال» در نقش یک قاتل بسیار باهوش، تنها و گریزان بازی کرد. اولین تیزر این سریال جمعه شب در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس منتشر شد.

مهرنوشت: همانطور که در خلاصه داستان گفته شد، این سریال برای طاووس و آسمان به دنبال هیتمن شغال (ردمین) است که با انجام دستورات با بیشترین هزینه زندگی می کند، اما پس از آخرین قتلش، سفارش بزرگی را انجام می دهد. Destiny با یک افسر اطلاعاتی بریتانیایی (لاشانا لینچ) آشنا می‌شود که شروع به ردیابی کایوت در یک تعقیب و گریز هیجان‌انگیز موش و گربه در سراسر اروپا می‌کند.

این سریال 10 قسمتی توسط رونان بنت نوشته شده و توسط برایان کرک کارگردانی شده است و ردمین نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند. فردریک فورسایت نویسنده رمان «شغال» تهیه کننده مشاور این فیلم است و کریس هال نیز تهیه کننده آن است.

اورسولا کوربرو، چارلز دنس، ریچارد دورمر، چوکودی ایوجی، لیا ویلیامز، خالد عبدالله، النور ماتسورا، جونجو اونیل، نیک بلاد، سوله ریمی و فلوریسا کامارا دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«روز شغال» فیلمی هیجان انگیز محصول سال ۱۹۷۳ به کارگردانی فرد زینمن و محصول انگلستان و فرانسه است. در این فیلم، ادوارد فاکس نقش یک قاتل به نام شغال را بازی می کند که برای ترور رئیس جمهور فرانسه شارل دوگل در تابستان 1966 استخدام می شود.

«روز شغال» از 16 آبان ماه روی آنتن می رود.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین