صحبت جدید سیاوش قمیشی تکان دهنده بود

صحبت جدید سیاوش قمیشی تکان دهنده بود

نمی دانم این گفتگوی سیاوش قمیشی و امیر قسمی را دیدید یا نه؟ حتی اگر کل مکالمه را تماشا نکرده باشید، احتمالاً بخش هایی از مصاحبه را در شبکه های اجتماعی تماشا کرده اید.


بهترین برای: نمی دانم این گفتگوی سیاوش قمیشی و امیر قسمی را دیدید یا نه؟ حتی اگر کل مکالمه را تماشا نکرده باشید، احتمالاً بخش هایی از مصاحبه را در شبکه های اجتماعی تماشا کرده اید. سیاوش قمیشی 79 ساله است و تاثیر او در موسیقی ایران در سال های اخیر غیر قابل انکار است. او آنقدر تاثیرگذار بود که حتی کسانی که دوست داشتند شبیه او باشند برای خودشان یک برند شدند که مهمترین نمونه اش محسن چاوشی بود! به هر حال نمی‌دانم چگونه در مورد موسیقی قمیشی صحبت کنم، اما بیش از هر چیز تحت تأثیر شخصیت منحصربه‌فرد او قرار گرفتم، کسالت، انزوا و نبوغی که او را به شخصیتی منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند و در گفت‌وگوی من با امیر قسمی به چشم می‌خورد. این ویژگی‌های «بی‌نظیر» یا «بی‌نظیر» لزوماً مثبت نیستند. همه این ویژگی ها توصیفی هستند. تفاوت قمیشی این است که «یادت هست، یادت هست کدام ماشین؟» باعث شوخی می شود. اتفاق افتاد

وقتی از چنین شخصیتی با این مختصات خواسته می شود نظرش را در مورد آینده موسیقی بیان کند، طبیعتاً بی تعارف می شود و می گوید: «۸۰ درصد خواننده های ایران می خواهند خواننده شوند» و به طعنه از وضعیت بی نظم فارسی صحبت می کند. موسیقی پاپ خبر می دهد. او البته در پاسخ به سوال وحشتناک امیر قاسمی (آینده موسیقی پاپ ایران در خارج از کشور و بعد از پایان نسل طلایی چگونه خواهد بود؟) می گوید: تا حد زیادی تمام می شود.

قمیشی با همان صداقت این را می گوید: موسیقی پاپ ایرانی تلفیقی از موسیقی یونانی، ترکی و عربی است. او تاکید می کند که این بیان برای ایرانی ها هنر است، آنقدرها هم بیان درستی نیست و هنر در خیلی جاها و در ایران پیدا می شود. دیدگاه او در مورد مسائل مختلف آنقدر آمیخته با تجربه و دانش است که در طول مصاحبه افسوس می خورد که ای کاش مقوله فرهنگ را کمی ساده تر و قابل قبول تر می دیدند و جایی برای افرادی مانند او وجود داشت. . شاید و شاید ویرانی فقط موشک، توپ، تانک و متلاشی شدن شهرها نباشد، تخریب گاهی شبیه فضاهای خالی به نظر می رسد که می توان به شکلی سودآور و بهینه پر کرد!

صحبت جدید سیاوش قمیشی تکان دهنده بود

گیاهانی در فضاهای خالی روییده اند که در این باغ دردسرساز شده اند. شما فکر می کردید ایران آنقدر کوچک است که خیلی ها در برنامه فرضی شما قرار نگرفتند و کنار گذاشته شدند. بقیه کلمات نانوشته را بخوانید.


فرش بهشتی_اف پلاس




نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.






ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 9.5 میلیون تومان






به گزارش رسانه انتخابتو