ضرر 3 میلیاردی بهروز افخمی!

ضرر 3 میلیاردی بهروز افخمی

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فیلم سینمایی «استاد» اولین ساخته عماد حسینی و تهیه کنندگی بهروز افخمی از 27 مهرماه در 114 سالن و 594 اکران اکران شده است و تاکنون به ازای هر 10 بیننده تنها 9.96 تماشاگر داشته است. رسیده است. در هر اسکن

به گزارش همشهری آنلاین، بهروز افخمی مجری برنامه «هفت» و فیلم های منتشر شده را چگونه تفسیر می کند؟ عدم استقبال از فیلم به تهیه کنندگی افخمی باعث شد تا این فیلم تنها 5918 بیننده داشته باشد و در مجموع 294720000 تومان بفروشد. این میزان فروش باعث شده تا فیلم افخمی به یکی از کم بیننده ترین و کم فروش ترین فیلم های سال تبدیل شود و بعید است در روزهای آینده تعداد تماشاگران آن افزایش یابد.

بازیگران فیلم «استاد» حسن معجونی، سجاد بابایی، حدیه حسینی نژاد، حوریه مقدم و مهدی ابوحمزه هستند. این فیلم اقتباسی از نمایشنامه «Oleana» اثر دیوید ممت است که در آن یک دانشجوی دختر، استاد خود را به آزار جنسی متهم می کند و بدین ترتیب جایگاه ارتقای استاد را به خطر می اندازد. در اجرای صحنه ای این نمایش به کارگردانی هارولد پینتر نقش اصلی را دیوید سوشی معروف به نقش هرکول پوآرو در ایران بازی می کند و نقش دختر را لیا بازی می کند. ویلیامز

در اقتباس سینمایی «استاد» حسن معجوبی نقش استاد و حدیده حسینی نژاد نقش دختر مدرسه را بازی می کنند. البته این اقتباس تغییرات و تفاوت هایی با متن اصلی ایجاد کرده است.

این فیلم در جشنواره چهل و یکم فجر به نمایش درآمد و استقبال اکثراً ملایم و آمیخته با نقدهای منفی بود. از میزان فروش فیلم می توان گفت که همین استقبال محدود در جشنواره در اکران عمومی به شکل گسترده تری بیان شد.

افخمی در نشست رسانه ای این فیلم در جشنواره با بیان اینکه هزینه تولید این فیلم زیر 3.5 میلیارد تومان بوده است، گفت: با توجه به هزینه تبلیغاتی، می توان حدس زد که فیلم بیش از این رقم ضرر کرده است.

۲۴۵۲۴۵

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین