طرز تهیه فاهیتا گوشت; غذاهای خوشمزه مکزیکی

طرز تهیه فاهیتا گوشت;  غذاهای خوشمزه مکزیکی

در این مطلب از مجموعه آموزش تصویری آشپزی انتخابتو طرز تهیه فاهیتای گوشت را به شما آموزش می دهیم. فاهیتا گوشت یک غذای مکزیکی است که طعم بسیار لذیذی دارد و بسیار راحت و سریع آماده می شود.

فهرست

مواد میزان
گوشت گوسفند 350 گرم
سس ووسترشر دو قاشق چایخوری
چاشنی فاهیتا دو قاشق غذاخوری
روغن زیتون سه قاشق غذاخوری
فلفل سبز یک ترفند وجود دارد
پیاز یک عدد
سیر دو مورد
نمک کافی

مناسب بودن: 3 نفر

زمان پخت: 20 دقیقه

مواد لازم را از دیجی کالا خریداری کنید

چگونه فاهیتا گوشت درست کنیم؟

۱.
گوشت گوسفند را به ورقه های نازک برش دهید. به زاویه برش دقت کنید. سس Worcestershire یا سرکه بالزامیک را به گوشت اضافه کنید. چاشنی فاهیتا متشکل از یک قاشق غذاخوری زیره، پاپریکا دودی، آویشن، تخم گشنیز، فلفل قرمز و فلفل سیاه را به گوشت اضافه کنید و در آخر روغن زیتون را اضافه کنید و همه مواد را کاملا مخلوط کنید. سپس روی ظرف را با سلفون بپوشانید و به مدت دو تا پنج ساعت در یخچال استراحت دهید.

۲.
فلفل ها را ورقه ای برش دهید. پیاز را به صورت خلالی خرد کنید.

۳.
گوشت را از یخچال خارج کرده و تابه را روی حرارت زیاد قرار دهید. وقتی تابه کاملا داغ شد، گوشت را در تابه قرار دهید. دقت کنید که درجه حرارت بالا باشد تا گوشت آبکی نشود و آب آن بیرون نریزد. پنج تا هفت دقیقه صبر کنید تا گوشت کاملا بپزد. گوشت را زیاد نپزید زیرا سفت و خشک می شود.

گوشت را از ماهیتابه خارج کرده و سبزیجات خرد شده را به همان تابه اضافه کنید. حرارت را بالا نگه دارید تا سبزیجات به سرعت سبک شوند. چهار تا پنج دقیقه برای پختن سبزیجات کافی است. سیر له شده و یک قاشق غذاخوری چاشنی فاهیتا را به سبزیجات اضافه کنید. در این مرحله می توانید مقداری روغن زیتون نیز به سبزیجات اضافه کنید. وقتی سبزیجات سبک شدند، گوشت را در تابه برگردانید و مقداری نمک اضافه کنید.

۴.
این غذا را می توانید با انواع نان و سس سرو کنید.

انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا