طرز تهیه نودل با مرغ و سبزیجات; ساده، سریع و خوشمزه

طرز تهیه نودل با مرغ و سبزیجات;  ساده، سریع و خوشمزه

اگر به دنبال یک غذای ساده و راحت اما در عین حال خوشمزه هستید، توصیه می کنیم این ویدیوی استعدادیابی را در دسته آموزش آشپزی از دست ندهید. در این مطلب از سری فیلم های آموزش آشپزی انتخابتو طرز تهیه رشته مرغ و سبزیجات را به شما آموزش می دهیم. این غذا ممکن است یک وعده غذایی متفاوت و محبوب برای کودکان شما باشد.

فهرست

مواد میزان
نودل رامن با طعم مرغ کره ای سامیانگ 2 بسته
سینه مرغ یک عدد
هویج یک عدد
کلم یک چهارم فنجان
پیازچه سه تا چهار شاخه

مناسب برای: 2 نفر

زمان پخت: 15 دقیقه

مواد لازم را از دیجی کالا خریداری کنید

چگونه نودل مرغ و سبزیجات درست کنیم؟

۱.

دو بسته نودل کره ای باز کنید. هر بسته نودل حاوی یک بسته سس و ادویه مخصوص است. سینه مرغ را به صورت نوارهای نازک برش دهید. یک هویج بزرگ را به نوارهای نازک برش دهید. یک چهارم کلم را نازک برش دهید.

۲.

در یک تابه بزرگ مقداری روغن بریزید. مرغ را داخل آن بریزید و با حرارت زیاد سرخ کنید. برای جلوگیری از نشت و خشک شدن مرغ باید درجه حرارت بالا باشد. سپس یکی از ادویه ها و یکی از سس ها را به مرغ اضافه کنید. بعد از چهار تا پنج دقیقه که مرغ سرخ شد، آن را از ماهیتابه خارج کرده و سبزیجات را اضافه کنید. اگر می خواهید هویج بیشتر بپزد، ابتدا هویج را اضافه کنید و چهار تا پنج دقیقه تفت دهید و سپس کلم را اضافه کنید. سبزیجات را به مدت هفت تا هشت دقیقه سرخ کنید، چند عدد پیازچه را به صورت خلالی برش دهید و به سبزیجات اضافه کنید. سپس مرغ را دوباره داخل تابه بریزید. حالا مایع رشته شما آماده است.

۳.

دو تا نودل را در آب جوش بریزید و بگذارید دو تا سه دقیقه بپزند تا نرم شوند و سپس آبکش کنید. رشته فرنگی را به مایع رشته اضافه کنید و بسته دوم چاشنی و سس را به رشته فرنگی اضافه کنید. همه مواد را روی حرارت هم بزنید تا طعم ها با هم ترکیب شوند.

رشته مرغ و سبزیجات آماده است. نوش جان.

انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا