طرز تهیه کلوچه گردویی نرم و خوشمزه؟

کره بادام زمینی شیررضا بدون نمک و شکر اضافه شده - 400 گرم

اگر از علاقه مندان به کلوچه هستید، تهیه کلوچه گردویی را به شما توصیه می کنیم. این غذای خوشمزه را می توانید با خامه و عسل هم در وعده صبحانه و هم به عنوان میان وعده استفاده کنید. کلوچه گردو مواد ساده ای دارد و می توانید آن ها را در خانه تهیه کنید. در این مطلب از مجموعه مقالات انتخابتو طرز تهیه کلوچه گردویی را به شما گفتیم. با ما همراه باشید.

مطالب

مواد لازم برای تهیه کلوچه گردویی
طرز تهیه کلوچه گردویی

مواد لازم برای تهیه کلوچه گردویی

مواد مقدار
کره 50 گرم
عزیزم یک سوم لیوان
تخم مرغ یک عدد
وانیل نصف قاشق چای خوری
دارچین نصف قاشق چای خوری
کره بادام زمینی نیم لیوان
پودر بادام یک سوم لیوان
پودر گردو نیم لیوان
بلغور جو دوسر دو سوم لیوان
بکینگ پودر یک قاشق چای خوری
کشمش یک سوم لیوان
گردو یک سوم لیوان

مواد لازم را از دیجی کالا خریداری کنید

طرز تهیه کلوچه گردویی

1.
ابتدا فر را با دمای 170 درجه روشن کنید و بگذارید گرم شود. کره، عسل، تخم مرغ، دارچین و وانیل را مخلوط کرده و کره بادام زمینی را اضافه کنید. سپس پودر بادام و پودر گردو را با هم مخلوط کنید. آرد جو دوسر را به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا به بافت دلخواه خود برسید. سپس بکینگ پودر را اضافه کرده و در آخر کشمش و گردو را به مواد اضافه کنید.

2.
آن را به اندازه یک گردو بردارید و به شکل گرد در بیاورید و روی کاغذ نسوز قرار دهید. روی کوکی ها فشار دهید تا سطح آن صاف شود. در آخر سینی را در طبقه وسط فر از قبل گرم شده قرار می دهیم و به مدت یازده دقیقه (از ته با فن روشن گرم شده) می پزیم.

3.

اگر به فر دسترسی ندارید، کاغذ پخت را روی تابه نچسب بگذارید. با دست کوکی ها را به شکل نان درست کرده و روی کاغذها قرار دهید. یک بخارپز را روی درب تابه قرار دهید و سپس درب تابه را روی آن قرار دهید. بعد از حدود 20 تا 30 دقیقه کوکی های شما آماده است. دقت کنید که شعله گاز کم باشد تا شیرینی ها نسوزند یا زیاد برشته نشوند. برای تنظیم حرارت زیر قابلمه می توانید از پخش کننده شعله استفاده کنید.

این شیرینی خوشمزه را درست کنید و با یک فنجان چای از طعم لذیذ و بافت نرم آن لذت ببرید.

انتخابتو استعداد این بستری برای کشف و توسعه استعدادهای تولید محتوای ویدیویی، کسب درآمد و مشهور شدن است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محصولات را برای افراد دارای مهارت فیلمبرداری حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا