عکس انتخابی جام جهانی با حضور گلزار; میزبان سوپراستار در دبی هستیم!

عکس انتخابی جام جهانی با حضور گلزار میزبان سوپراستار در

به گزارش خبرگزاری انتخابتو؛ رقابت های مقدماتی جام جهانی 2024 قطر با عنوان مقدماتی جام جهانی آسیا و آفریقا بین 1 تا 6 مهرماه در کویت برگزار می شود. در این مسابقات که 15 کشور ایران، استرالیا، بحرین، چین، مصر، ژاپن، کویت، لبنان، عمان، فیلیپین، عربستان سعودی، سنگال، تایلند، تونس و امارات در آن حضور دارند تنها دو تیم جواز حضور در جام جهانی را کسب خواهند کرد. شرکت خواهد کرد. قطار.

در همین راستا اردوی آماده سازی تیم ملی قایقرانی از دو ماه پیش در تهران آغاز شد و این تیم برای برگزاری اردوی تدارکاتی 7 شهریور عازم دبی شد. تیم ملی قایقرانی ایران پس از برگزاری اردوی خود امروز (9 شهریور) راهی کویت شد. این مسابقات از روز اول مهرماه در کویت آغاز و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت.

حضور محمدرضا گلزار به همراه تیم ملی قایقرانی در این مسابقات امتیاز بزرگی بود و باعث شد تیم ملی قایقرانی به میدان بیاید. گلزار که چندی پیش به عنوان سرپرست تیم ملی قایقرانی منصوب شد، حضور فعال و پرقدرتی در درون تیم ملی قایقرانی دارد و حضور او از نظر روانی برای قایقرانان نکته ویژه و مثبتی است. تیم ملی قایقرانی با حضور گلزار در دبی با استقبال زیادی روبرو شد و حضور این ستاره سینما توجه همگان را به تیم ملی روئینگ جلب کرد. به نظر می رسد این اتفاق دوباره در کویت و در مسابقات مقدماتی جام جهانی تکرار شود.

ملیکا شهاب نایب رئیس بانوان انجمن قایقرانی ایران و رئیس تیم ملی روئینگ بانوان ایران درباره حضور گلزار در تیم های ملی قایقرانی به انتخابتو گفت: تیم ملی بانوان و تیم ملی روئینگ آقایان نیز ما را برای حضور همراهی می کنند. حضور تاثیرگذار او در مسابقات کویت با هدایت محمدرضا گلزار برای تیم های ملی روئینگ بسیار دلگرم کننده است. سرمربی تیم قایقرانی مردان بر عهده ارسلان محمدی است.

253 258

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین