فال تاروت 17 تیر ماه

فال تاروت 31 خرداد ماه

سایت تفریحی روز:

تاروت روشی برای پیش بینی و تحقیق آینده با استفاده از کارت های تاروت است. هر کارت تاروت حاوی نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که برای تفسیر افکار و احساسات فردی استفاده می شود. با استفاده از تاروت، افراد می توانند در مورد آینده و وضعیت فعلی خود سوال بپرسند و پاسخ بگیرند. سعی کرده ایم تاروت خوانی دقیقی برای پیش بینی اتفاقات فردا در سایت تفریحی و انتخابتو ارائه کنیم:

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه آوریل:

تاروت جادوگر (کیمیاگر)

معانی کلیدی (عمودی): توانایی، قدرت، میل، تجلی، منطق، تمرکز، ظرافت، نفوذ، قوای روانی، اراده

شما در هماهنگی کامل با کیهان هستید و با نگرش خوش بینانه راه خود را در تمام فراز و نشیب های زندگی خود خواهید یافت. هماهنگی شما عالی است و تجلی و تمرکز صحیح شما را صاحب خرد و دانش می کند و اطرافیانتان را تحت تاثیر قرار می دهد. کارت تاروت شعبده باز (عمودی) نیز می گوید که مانند یک شعبده باز، در تلاش های خود موفق خواهید بود و انرژی زیادی برای کارهای زندگی خود خواهید داشت.

این کارت تاروت همچنین می گوید که زمان آن رسیده است که استعدادهای واقعی خود را نشان دهید. چه چیزی باشد که برای شروع تازه نیاز دارید یا هر تغییری که می خواهید در کسب و کار فعلی خود اعمال کنید، می توانید بدون تردید آن را انجام دهید. عناصر جادوگر با شما هستند و عمیق ترین خواسته های شما به زودی محقق می شوند و تغییرات و فرصت های جدیدی را در زندگی شما به ارمغان می آورند.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه مه:

کارت شیطان

تلاش شما برای اطمینان از پرداخت تمام صورتحساب ها توسط کارت تاروت شیطان نشان داده می شود. ممکن است در حال حاضر همه چیز کمی سخت باشد، بنابراین ممکن است نیاز داشته باشید که چیزها را به هم بزنید. این کارت گاهی اوقات می تواند نشان دهد که باید یک تصمیم مالی مهم برای خود بگیرید. احتمالاً در حال حاضر خود را روی زمین لرزان می بینید زیرا همه چیز بسیار غیرقابل پیش بینی به نظر می رسد. ممکن است از تصمیم گیری های زیادی بترسید زیرا به نظر می رسد همه چیز ناگهان تغییر می کند. اگر انعطاف پذیر باشید می توانید به خوبی با این مشکل کنار بیایید. قبلاً این کارت در قرائت تاروت نشان می داد که شما در تلاش برای مدیریت وضعیت مالی خود، تعیین درآمد و هزینه، سود و زیان خود هستید.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین خرداد:

ستاره

این کارت قبلاً اعتماد به نفس و خوش بینی و همچنین حسی از نعمت های واقعی جهان هستی پیدا کرده است. شما در حال آغاز مرحله جدیدی در زندگی خود هستید که پر از صلح، عشق و سلامت روانی پایدار است. وقتی یک کارت ستاره داشته باشید و جادو در اطراف شما باشد، همه چیز ممکن است. درک اینکه رویاهای شما می توانند محقق شوند، قلب شما را پر از خوش بینی می کند و روحیه شما را به بالاترین سطح ممکن می رساند. به خود این اجازه را بدهید که آرزو کنید، رویاپردازی کنید و خود را از هر راه ممکن برای رسیدن به بهشت ​​بالا ببرید. آنها قبلاً اینجا منتظر شما هستند.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه جولای:

کارت برج:

دروغ‌ها و توهماتی که شنیده‌اید با وضوح و درک محو می‌شوند و حقیقت در نهایت می‌درخشد. شما نمی خواهید وجود خود را بر اساس فرضیات نادرست، توهمات، دروغ های آشکار و غیره بسازید. ممکن است متوجه شوید که روی پایه های متزلزلی مانند: این آگاهی می تواند باعث شود که دنیای شما در مقابل شما به شکلی فرو بریزد که هرگز نمی توانستید پیش بینی کنید. هر چیزی که فکر می کنید درست است اشتباه است. شما دیگر مطمئن نیستید که چه چیزی واقعی است، چه چیزی جعلی است، به چه چیزی می توانید اعتماد کنید و به چه چیزی نمی توانید اعتماد کنید. زیر سوال بردن باورهای اصلی شما می تواند فوق العاده گیج کننده و ناراحت کننده باشد.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین مرداد:

گل شور

اگر با شخصی در ارتباط هستید یا می خواهید به زودی از کسی خواستگاری کنید، کارت چرخ ثروت در حالت عمودی نشانه آن است که همه چیز به نفع شما پیش خواهد رفت و بدون شک می توانید پیشنهاد بعدی را انجام دهید. در رابطه با رابطه خود اقدام کنید همچنین، اگر از یک رابطه ناراضی هستید یا فقط می خواهید ادامه دهید، کارت چرخ ثروت نشانه این است که ممکن است بخواهید برای آخرین بار آن را امتحان کنید. این کارت به شدت شما را از پایان دادن به یک رابطه منع نمی کند اگر بخواهید (زیرا این بخشی از انتقال است)، اما فقط نشان می دهد که اتفاقات خوبی در زندگی عشقی شما رخ خواهد داد، خواه شریک فعلی تان باشد یا نباشد.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه سپتامبر:

کارت ملکه

در طول تاروت خوانی عشق، ملکه صادق پیام خود را از عناصر زمین دریافت می کند. این بدان معنی است که شما در زندگی خود مستقر و ایمن خواهید بود و در سطح عمیق تری با طبیعت ارتباط خواهید داشت.

درست مانند ملکه در کارت، شما فردی هستید که می دانید چگونه عشق بدهید و دریافت کنید و به طور کلی فردی دوست داشتنی و دلسوز هستید. شما با روح درونی خود در ارتباط هستید و می دانید که قلب شما واقعاً چه می خواهد و بنابراین از درخواست عشق و حمایت از عزیزان خود نمی ترسید. این کارت نشان دهنده کسی است که از نشان دادن احساسات خود نمی ترسد و از آنجایی که شما این شخصیت پرورش دهنده را دارید، همیشه آماده هستید که به شریک زندگی خود عشق و حمایتی را ارائه دهید که به رشد او کمک می کند.

ملکه همچنین فردی را نشان می‌دهد که از نظر مالی در امنیت است و اغلب با مشکلات مالی یا حرفه‌ای مواجه نمی‌شود و او را به شریکی عالی برای یک رابطه سالم تبدیل می‌کند. شما فردی هستید که از نظر روحی با طبیعت در ارتباط هستید و می دانید چگونه از شگفتی ها و مواهب طبیعت به طور کامل قدردانی کنید. امپراتور حاکم همچنین به رابطه ای اشاره می کند که بر اساس ارتباط بین کار و زندگی شخصی ساخته شده است.

تاروت خوانی روزانه برای متولدین مهر:

9 سکه

نظرات پایه: این بالاترین عدد صحیح نشان دهنده یک کمبود است زیرا ده به یک اضافه می کند. ثبات مادی و مالی داشت اما بدون معشوق تنها بود.

در این مدت می توانید احساس راحتی کنید، برای خودتان وقت بگذارید و با افراد اطرافتان آشنا شوید. وضعیت اطراف روشن تر و بهتر می شود. برای کار، باید نفس خود را پایین بیاورید و با بهتر بودن با همکاران، روابط خود را با آنها بهبود بخشید. اگر از اطرافیان خود کمک بخواهید، به آن کمک خواهید کرد، اما باید با آنها رفتار دوستانه داشته باشید. در مورد امور مالی، ممکن است یک فرصت مالی از دوستان خود دریافت کنید.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه نوامبر:

کارت امپراطور: امروز یک نیروی قدرتمند پیش روی شماست و ایده ها و باورهای شما را در مورد اینکه چگونه باید کسب و کار خود را اداره کنید و چگونه باید زندگی کنید به چالش می کشد. شاید این چالش برای شما سخت و دردناک باشد، اما در واقع اولین قدم برای ورود به مرحله جدیدی از زندگی شما خواهد بود. تغییرات اغلب دشوار هستند، اما اگر بتوانید خود را با آنها تطبیق دهید، آنها اساس پیشرفت شما خواهند بود.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه دسامبر:

پادشاه عینک

معانی کلیدی: شروع جدید، خوشبختی در عشق، رابطه دلپذیر، خوشبختی عاشق، زندگی دلپذیر و راحت.

ممکن است در گذشته زندگی بسیار شادی داشته باشید. زیاد نبود گاهی اوقات زندگی شما ممکن است خسته کننده به نظر برسد زیرا بسیار ساده و کم تحرک است. وقتی صحبت از عشق به میان می آید، ممکن است احساس بی حوصلگی کنید زیرا هیچ پیشرفتی در رابطه شما وجود ندارد. اگر دوست دختر دارید نباید فشار بیاورید و انتظار زیادی داشته باشید. برای جلوگیری از درگیری با معشوق خود هر کاری انجام دهید.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین آن روز:

کارت عدالت:

صبح که از خواب بیدار می شوید از رختخواب بیرون می پرید و احساس می کنید هزاران کار بر دوش شما افتاده است و هر کدام شما را به سمتی می کشاند. ممکن است امروز شرایط کمی برای شما سخت باشد. در این صورت اولین واکنش شما این خواهد بود که برای کمک و حمایت نزد عزیزانتان بروید. متأسفانه، ممکن است افرادی را که انتظار داشتید با شما در جبهه مقابل باشند پیدا کنید و احساس کنید به آنها خیانت شده است. اما بد نیست کمی از ذهن خود استفاده کنید و ببینید حق با شماست یا آنها. شاید وقت آن رسیده باشد که به طرف آنها بپیوندید.

تاروت خوانی روزانه برای متولدین بهمن:

مرد حلق آویز شده مردی را به تصویر می کشد که از یک صلیب چوبی T شکل آویزان شده است. حالت او آرام و متین است، گویی ترجیح می دهد در این حالت آویزان شود. او وارونه می ایستد و از منظری کاملاً متفاوت به دنیا می نگرد. هاله او سر او را احاطه کرده و نشان دهنده ادراک، آگاهی و روشنگری جدید است. پای چپ او آزاد و از ناحیه زانو خم شده و پشت پای راستش جمع شده است، در حالی که پای راست او به درختی بسته شده است. بازوهای او به شکل مثلث معکوس خم شده و دستانش پشت سرش قرار دارند. این مرد یک جلیقه آبی که نشان دهنده خرد است و شلوار قرمز نشان دهنده اشتیاق انسان است. مرد به دار آویخته نماد تسلیم کامل، تعلیق زمان، شهادت و فدا کردن جان خود برای خیر بزرگتر است.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه مارس:

دادگاه

آماده پذیرش اشتباهات خود باشید و مسئولیت عواقب آن را بپذیرید. کارت عدالت نشان می دهد که در صورت رعایت عدالت اجرا می شود. شما ممکن است درگیر یک دعوی قضایی باشید یا منتظر تصمیم یک نهاد حاکم یا سازمان دیگر باشید. به زودی تصمیم گیری خواهد شد. با کارت عدالت صادقانه محاکمه مجدد یا شانس دوم وجود ندارد. پس از تصمیم گیری، باید آن را بپذیرید و ادامه دهید.

عدالت اساساً جستجوی حقیقت است. همانطور که عمیق تر در واقعیت خود کاوش می کنید، خواهید دید که همه چیز پیچیده تر از آن چیزی است که در ابتدا فکر می کردید. مراقب باورهای خود باشید و همچنین آنچه را که معتقدید منصفانه و اخلاقی است دنبال کنید. ممکن است آنطور که فکر می کنید آسان نباشد، پس آماده باشید تا جنبه های جدیدی از خود و جهان بینی خود را کشف کنید.