فال حافظ 13 تیر ماه

فال حافظ 31 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. با این حال باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

مثل من شمع تنهایی ام را روشن کن و ببین که من مثل سپری هستم.

چینین که دلم را گرم می کند، سرکش تست رلف بنفشه، متاسفم که از دنیا رفتم

در آستانه امید تو، من به روی چشمانی که تو از چشمان من نگاه می کنی باز هستم

نتیجه تفال:

1- در خرگوش خواجه به ترتیب 5-6-7- (من غلام شاگردم اگر سیاه و ظالم باشد ولی وقتی درد را بیان می کنم قطرات اشک می ریزد) (عاشق ما بر اوست) هر الف. چشم زیبایی می بخشد اما این لبخند دوست داشتنی را که از او می بینم هیچ کس پیدا نمی کند) (ریار اگر مثل نسیم ملایم از روی قبر حافظ می گذشت لباس مرگ را از حسرت دیدن او در آن حالت پاره می کردم. نظر در تنگ و جای تاریک قبر برای خودت

2- بنابراین در انتخاب دوستان مواظب باشید معیارهای لازم زندگی خانوادگی را در نظر بگیرید، چون خانواده محترم و بافرهبی هستید پس باید با فردی که به ساختار خانواده شما نزدیک است و درد دل می شود دوست باشید، سپس بمانید. دور از افیون ها و فریبکاران.

3- نگران نباشید، همه چیز درست می شود، اما صبر می خواهد. متأسفانه زمان تلف می شود، اما می توانید با افکار جدید خلاق باشید، پس نگران گذشته نباشید، به حال و آینده فکر کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اگر جرعه ای شراب بخوری، گناه است، به دردت می خورد، اما دیگر چه می شود؟

برو هر چی هست بخور

سرو من از خاک پای تو متنعم است، روز واقعه پاهایم را از آتش قرض می کنم.

نتایج تفال:

1- در آیات 4-5-6- هوجه به ترتیب چنین می فرماید: «چه اهل جهنم و چه بهشتی، چه انسان و چه فرشته، حریص و حسد و کینه مکن که کفر و مکروه است». به عبارت دیگر، خداوند شش ضلع جهان را به گونه ای بسته است که از زیر چاله قبر هیچ راه خروجی نیست. ما را از غم نجات می دهد.) خودت نظر بده که خواجه چقدر زیبا می خواند

2- انسان پاک و مهربانی باشید اما سعی کنید منفعت شما به افراد بیشتری برسد و تاکید می کنم با دیگران به خصوص پدر و مادر و خواهر و برادر و همسرتان که برای شما بهترین است مهربان تر و محبت کنید. این دنیا.

3- از وضعیت دیگران شاد باشید و مطمئن باشید که خداوند شما را یاری خواهد کرد. این نیت با فراز و نشیب های زیادی همراه است و عجله در اجرا به دلیل آماده نبودن کامل به نفع شما نیست.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

فکر بلبل این است که گل دوست اوست و به نظر می رسد گل در افکار و کارهایش با او معاشقه می کند.

جذابیت هر چیزی این نیست که دوستش داشته باشی، غم و اندوه بنده اش بودن.

اینجاست که خون در دل لعل زین تغبان که بازارش را گشوده بیرون می زند.

نتیجه تفال:

1- خواجه در آیات 5-6-8- می فرماید: (ای کسانی که از غار حبیب ما عبور می کنید، اگر چه رقیب هستید، مواظب باشید، دیوار این غار سرها می شکند و این لقمه بیشتر می شود. دهن تو) آن که دلش صد قافله و کاروان دارد، هر کجا که باشد (اگر صوفی مستی که کلاهش کج است دو تا دیگر بنوشد، روسری و عمامه اش هم خراب می شود) و در بیت آخر می گوید. : «دل حافظ تعبیر به عیادت می کند که او را به لطف و مهربانی خود پرورش دادی)

2- مشکل خاصی را تجربه کرده اید که نمی توانید آن را بیان کنید، پس سعی کنید به یکی از اماکن مقدسه بروید و دعا کنید و سپس راز خود را با یک دوست مهربان در میان بگذارید، زیرا وضوح زیادی وجود دارد.

3- سعی کنید خانه خود را تکان دهید، افکار بد و نگرانی را از خود دور کنید، معتادان و دوستان مصرف کننده را کنار بگذارید، صداقت و درستی را بیش از هر چیز حفظ کنید و مانند بسیاری از مخالفان خود با تلاش، سرعت و دقت عمل کنید. باهوش باش او هم همین کار را خواهد کرد

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

بیا صوفی، شیشه آینه ای زلال است تا به پاکی صورتت نگاه کنی

عمیق ترین راز صوفی عالی رتبه در دسترس نیست

شکارچی نباش تله را باز نکن چون باد همیشه در دست توست تا تله را بردارد

نتیجه تفال:

1- معذرت خواهی، عجله کن تا پاهای صورتی شفاف و ناب را در آینه شیشه ببینی تا بدانی چه نگین درخشانی است که قدرش را نمی دانی و با ناشنیده بودن آن را بی ارزش می کنی. در سرای کلمات نیز نگین ارزشمندی وجود دارد.

2- دلی چون آینه روشن و پاکیزه آب زلال داری، اما کمی جاه طلبی و به اصطلاح، موهای فرشت را بیشتر دراز می کنی و آدم ریسک پذیری هستی که اغلب در این عمل موفق هستید. اگر نمی خواهید با شکست همراه شوید، مراقب باشید و همیشه به خدا اعتماد کنید.

3- راه حل مشکلات خود را به کسی بدهید که اولاً شما را خیلی دوست دارد و ثانیاً شما را به درستی راهنمایی می کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… روزگار و شرایط برای همه سخت شده و تنها تو نیستی که این بار سخت را به دوش می کشی. خیانت دیگران برای شما مشکلاتی ایجاد کرده است، بنابراین باید دوستان و دشمنان را بشناسید و از هم تشخیص دهید. برخی از افراد می خواهند از شما سوء استفاده کنند، مراقب باشید از شما به عنوان نردبان خود استفاده نکنند. هرگز فریب ظاهر افراد را نخورید. چرا نسبت به دیگران مغرور باشید وقتی می توانید با صرف اندکی عشق و محبت دل آنها را به دست آورید؟ کمی ملایم تر باش اگر قصد انجام کاری را داری در انجام آن مصمم باش و خداوند تو را در راه رسیدن به هدفت یاری می دهد.

میدونی چنگ و عود یعنی چی؟

پنهان کن و بخور چون مجازات می کنند

افتخار عشق و سعادت عاشقان را دریافت می کنند

اشتباهات جوان هستند، اتهامات قدیمی

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… خسته ای از همه چیز و همه کس رنج می کشی و روزها را با آه و ناله می گذرانی. تقصیر توست که همه چیز را از دست دادی تو سزاوار همه چیز بودی، اما حالا با حسرت فقط به گذشته فکر می کنی. دست از ناله بردارید و برای فراموش کردن غم به چیزی متوسل نشوید. روحیه خوبی ندارید و احساس پیری می کنید. همه میدونن که تو درد و غصه داری اما هیچکس به کمکت نمیاد پس قوی باش، به خودت کمک کن، باید تنها و با توکل به خدا همه چیز رو از نو بسازی.

تقدیر این نبود که این مرد خسته را با شمشیر بکشی

نه هیچی تقصیر قلب بی رحم تو نبود

من شما را دیوانه می کنم

هیچ چیز به اندازه یک حلقه زنجیر برای من ارزش نداشت

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… زندگی فرصتی کوتاه و پر فراز و نشیب است. گاهی اوقات سخت است، گاهی اوقات سرگرم کننده است. سعی کنید با دوستان خود صادق و مهربان باشید تا در مواقعی که دچار مشکل می شوید به شما کمک کنند. ریا و کینه را از خود دور کنید و وقت خود را برای تحقق خواسته های ناممکن و دست نیافتنی خود تلف نکنید. به خدا و یاری او اعتماد کنید. اگر می خواهید رازها را بدانید، قلب خود را اصلاح کنید و به سخنان افراد با تجربه گوش دهید. در انتخاب دوستان دقت کنید.

شما در کنار لاله مغرور و ریا هستید

تو همسفر خوشبوی صبا

من به شما نگفتم که هر سال عبادت می کنید

سه ماه می خوری، نه ماه تقوا می کنی

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… این روزها که همه شرایط شادی مهیا است مثل بهار زندگیت است، حالا نباید زیاد به چیزها فشار بیاوری و تا میتوانی با دوستانت شاد باش. غم ها و غم ها را از دل خود دور کنید و به شادی ها و شادی های زندگی فکر کنید. اگر باهوش باشید می توانید غم را به شادی تبدیل کنید. حتی اگر هیچ حامی در اطراف خود نداشته باشید و دیگران به پای شما سنگ پرتاب کنند، از تلاش برای رسیدن به هدف خود دست برنمی دارید. اگر به نتیجه دلخواهتان نرسیدید ناامید نشوید، زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد. از چشم حسودان به خدا پناه ببر. این روزها بهتر است احساسات خود را با صدای بلند بیان نکنید.

دوستان وقت آن است که برای شاد بودن تلاش کنید

این وعده مرد دل است، ما را زنده نگه دار

چیزی به نام کرم یا کرم وجود ندارد

راه حل فروش فرش است

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

صبا از خانه کنعان، انتقال وزیر به آشیک بیدل به تعویق افتاد، اخبار تاخیری

زیرا شکوفه تو مانند گل نسیم است و نمازت در سحر به تأخیر می افتد

من از دوران نوجوانی رقیب عشقی او بودم، زمانی که همه نظرات محفوظ بود.

نتیجه تفال:

1- دنیا زیباتر از آن است که اعلیحضرت تصور می‌کردند، هر چند سختی‌ها و دردها را متحمل شده‌اید، در نهایت به برکت صبر شما، پیروزی فرا خواهد رسید، زیرا شما فردی هستید که خیر مردم را می‌خواهید.

2- دنیا هر چند موقتی باشد، خیر در آن می ماند. افراد پاک دل مثل شما همیشه موفق می شوند. اگر این موفقیت با رنج حاصل شود، صداقت، همت و سرعت عمل از بین می رود. برای شکست دادن رقبای خود

3- حجه در ابیات 1-2-4 (ای باد سبا، معبر خانه عاشق را مزاحم مکن و خبر آن را به معشوق بیچاره برسان) بلبل سحر را دوست دارد، او را مزاحم مکن (اکنون) لبهای شیرینش در بهار قند و شکر شیرین است، پس صحبت کن و مزاحم نبات طوطی نشو) نظر بده

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

دی ماهی جان… زندگی فرصت محدودی است که خداوند در اختیار انسان قرار داده تا به خود توشه ای عنایت کند، هرکس باید به فکر عاقبت کار خود باشد و تا فرصت باقیست چیزی برای فصل برداشت بکارد. مردم همیشه به آنچه می خواهند نمی رسند، پس ناامید نشوید. هر کاری انجام دهید در آینده نتیجه آن را خواهید دید. تکبر را کنار بگذارید و عاقلانه فکر کنید. از شکست های گذشته درس بگیرید و آنها را به راهنمای آینده تبدیل کنید. زمان شادی می گذرد، زمان درد و بلا نیز می گذرد. مغرور مباش که توشه ای برای آخرتت آماده کنی و نفاق و عبادت را رها کن تا مردم را فریب دهی.

میدان سبز آسمان و داس نو را دیدم

یاد مردگانم و هنگام درو افتادم

گفتم تو خوش شانسی و خورشید می درخشد

گفت از این همه تاریخ ناامید نشو

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

عاقبت من چه شد ای گوشه نشین خدا به من بگو گناه من چیست؟

چرا این گناه را از کسی که به هنگام مرگ جام به او داده شد، بخواهند؟

بگو صوفی سالوس که یک لباس دو سینه با آستین بلند و آستین کوتاه می پوشد.

نتیجه تفال:

1- هرکسی در زندگی سهمی دارد که هیچ راهی برای خروج از آن وجود ندارد، اما با تفکر، تلاش و اعتماد به چهره خود می توانید پیروز شوید.

2- مردم را می توان فریب داد، اما خدا و خدا را نمی توان فریب داد. به غلام همت رندانی استم بگو که در نظر آنها دو دنیا یک ریال ارزش ندارند و در فقر مطلق به سر می برند.

3- دیگر از صحبت های مدرسه و خانقاه بیزار نیستی، چرا نمی توانی به هدفت برسی مگر اینکه به خدا پناه ببری چون ایمانت سست شده و شک و ریا در دلت نفوذ کرده است؟ مقدسین او

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… فکری که تمام زندگیت را تحت تاثیر قرار می دهد ذهنت را به خود مشغول کرده و تحقق این نیت پایان آرزوی توست. احساس بدی نداشته باشید زیرا تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود انجام دادید. در این روزهایی که هنوز نمی توانید به نتیجه ای که می خواهید برسید، همه چیز برای شما تمام شده و زندگی تاریک است. او عهدش را شکست و تو خوب بودنت را ثابت کردی، اما همچنان امیدوارم راز موفقیت همین است. صبور باشید و صبور باشید.

تمام تلاشم را کردم که دوستت باشم

معنی دل بی قرار من باش

تو چراغ شب منی

انیس، امید من باش