پودر شربت نندند و نوشیدنی فوری ست 50 عددی

پودر شربت نندند و نوشیدنی فوری ست 50 عددی
مشاهده محصول در دیجی کالا

نوشیدنی فوری و شربت پودر نندند جعبه ای پر از نوشیدنی های هیجان انگیز است. اگر از جستجوی پودر شربت و نوشیدنی های آماده خسته شده اید یا همیشه با مقدار زیادی پودر شربت سر و کار دارید و در تهیه انواع پودر شربت برای مهمانی های خود مشکل دارید، باید بدانید که این جعبه جادویی از 8 نوع مختلف تشکیل شده است. . مدل های نوشیدنی پودری رایحه ای لذیذ و جذاب دارند و با آب گرم، آب سرد و شیر قابل تهیه هستند. از هر مدل نوشیدنی پودری 5 کیسه در این جعبه وجود دارد که در مجموع 40 کیسه در جعبه خریداری شده خواهید داشت.

جعبه این محصول به زیبایی طراحی و ساخته شده و برای پذیرایی از مهمانان خاص شما و همچنین هدیه دادن مناسب می باشد. مجموعه ای متنوع از نوشیدنی ها برای سلیقه ها و ذائقه های مختلف، محبوب و خاطره انگیز. در مواقعی که مهمانان مختلف با سلیقه های مختلف دارید، زمانی که وقت کمی دارید و زمانی که برای مهمانی خود به نوشیدنی های خوشمزه و خوشبو نیاز دارید، می توانید این نوشیدنی آماده و جعبه ملاس پودری را تهیه کنید و با خیال راحت از مهمانان خود پذیرایی کنید. این محصول همان چیزی است که هنگام میزبانی آن گردهمایی، همراه دلپذیر و محبوب شما خواهد بود.

طرز تهیه شربت زعفران به ۳ روش + خواص شربت زعفران

چگونه شربت زعفران خوش رنگ و خوشمزه را به چند روش مختلف تهیه کنیم؟

انتخابتو تلنت پلتفرمی برای کشف، توسعه، به دست آوردن و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. برای دیجی کالا، بستری برای افرادی است که مهارت ساخت انواع ویدیو با «محتوای حرفه ای و استانداردهای بصری» را دارند. افرادی که در پروژه استعدادیابی هستند با ساختن ویدیو برای دیجی کالا مستقیماً از دیجی کالا درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محصولات را برای افرادی که مهارت ساخت ویدیوهای حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، استعداد، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، با انتخابتو تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره انتخابتو تلنت

گردآوری شده از رسانه دیجیکالا