فال حافظ 15 خرداد ماه

فال حافظ 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال حافظ فردا برای متولدین فروردین

چشمام از اون کمربند ابرو خون میاد

دنیا از آن چشم و آن ابرو شیطنت های زیادی خواهد دید.

من غلام آن چشمی هستم که در خواب با آن مست می شوی

روی آن گل نگارین است و سایه ابرو سیاه است

نظر: به خاطر مسائل مالی از خدا دور شده اید. با وجود اینکه تلاش کرده اید، به جای نزدیک شدن به هدف، از آن دور شده اید و این نشانه سست شدن ایمان شماست. دوباره به خدا توکل کن راه راست برای شما باز خواهد شد و حسودان و رقبا شکست خواهند خورد.

فال فردای حافظ برای متولدین اردیبهشت

منو میبینی و هر بار اذیتم میکنی

من تو را می بینم و هر بار بیشتر و بیشتر تو را می خواهم

از من نمیپرسی، نمیدانم به چه فکر میکنی

تو برای شفای من تلاش نمیکنی، تو چیزی جز درد من نمیدانی

نظر: حال شهوانی خود را متوقف کنید. با اینکه به وصل یار فکر می کنی، اما مطمئن نیستی که او هم مثل تو فکر می کند. شما حاضرید خود و زندگی خود را فدای شریک زندگی خود کنید و گاهی اوقات می خواهید از سر راه خود خارج شوید و همه چیز را به او بگویید. فقط کمی صبر کنید، دست سرنوشت همه چیز را مطابق میل شما ترتیب می دهد.

فال حافظ فردا برای متولدین خرداد

من هم دوست داشتم دوباره ملاقات کنم

خدمتکار نواز از کار شما بسیار متشکرم

نیاز به خلاص شدن از شر گرد و غبار

سرزمین نیاز کیمیای مراد است

نظر: از مشکلات فرار نکنید، مرد عمل باشید. با خوردن خون دل دلت را خوب نکن، با دعا دلت را آرام کن. شما از نظر ایمان در جایگاه بالایی قرار دارید. به دوستان خود اعتماد کنید.

فال فردای حافظ برای متولدین تیرماه

نفس باد سبا خواهد وزید

دنیای قدیم دوباره جوان خواهد شد

ارغوان جام عقیق به سامان خواهد داد

چشمان نرگس از شقایق ها غمگین خواهد شد

نظر: تغییرات و دگرگونی های زیادی در زندگی شما رخ می دهد. دلت دوباره جوان خواهد شد قدر سلامت خود و اطرافیانتان را بدانید. ماه شعبان و رمضان فرصت مغتنمی برای دعا و برآورده شدن حاجات شماست. شما بسیار خوشحال هستید زیرا همه چیز برای شما ایجاد شده است.

فال حافظ فردا برای متولدین مرداد

من عاشق صورت و موهای زیبا هستم

چشمان مدهوش مست و من خسته ام

گفتی یک کلمه از عهد ابدی بگو

بگذارید به شما بگویم که دو فنجان دارم

نظر: فکر می کنید همیشه جوان خواهید ماند. شما از آینده آگاه نیستید و فقط در حال تفریح ​​هستید. شما می گویید بهشت ​​اینجاست، اما شما زندانی نفس خود هستید و نمی خواهید بپذیرید که جهنم وجود دارد. قاطع نباشید

فال فردا برای حافظ متولد شهریور

صحرام دولت بیدار به رختخواب آمد

گفت برخیز، آن حسرف نازنین آمد

من یک فنجان درک می کنم و خوشحال می شوم که تماشا کنم

تا ببینم به کدام دین می آیی

نظر: برخیز و ببین چگونه دشمنانت شکست می خورند و غم هایت پایان می یابد. پول برای حل مشکلاتتان به سراغتان می آید. گرمای شادی را حس می کنی و ابرهای تیره در آسمان قلبت از بین می روند و پیروز و موفق می شوی.

فال فردای حافظ برای متولدین مهر

غلام نرگس مست است تو ولیعهدی

بدشانسی بیدار هستند

تو را صبا دیدند، من را آب دیدند

و اگر نه، عاشقان و عاشقان پنهانند

نظر: شما خواستگاران زیادی دارید که از نظر رتبه و اعتبار از شما برتر هستند. گاهی در مواردی آخه باز هم ادعا می کنید که دست راست و دست چپ خود را نمی شناسید. از فراز و نشیب ها نترسید. حتی اگر گاهی گناه کنید، آینده بسیار شاد و زیبایی خواهید داشت.

فال فردای حافظ برای متولدین آبان ماه

مهر چشم سیاه من از سرم بیرون نمی آید

این سرنوشت بهشت ​​است و تغییر نخواهد کرد

رقیب سوء استفاده ها را صدا زد، جایی برای سازش باقی نگذاشت

آیا آه های سحرخیزان به گوروند باز نمی گردد؟

نظر: امیدوارم از طرف شما. از حریف خود دوری کنید، کار را با دلیل و منطق انجام دهید. عجله نکنید، همه چیز با گذشت زمان بهتر می شود. هیچ چیز با گریه بهتر نمی شود. شروع کن به دعا کردن نماز صبح را فراموش نکنید، هر چه نیاز دارید از نماز صبح می آید.

فال حافظ فردا برای متولدین آذر

برگها را با سنبل سیاه بپوشانید

یعنی نابود کردن و نابود کردن دنیا

عرق صورت و باغ خود را پاک کنید

چون عینکی که می بینیم پر از گل رز است

نظر: همه جذب شما می شوند و شما از مهربانی بی بهره هستید. چشمان شما همه را مجذوب خود می کند و بدون هیچ کلمه ای با همه صحبت می کنید. قرارداد یک بسته بسیار مبارک و فرخنده است، زندگی شما روز به روز زیباتر می شود. مهربانی و محبت شخص همیشه به دولت سرایت می کند. شما به آرزوی خود خواهید رسید و جوان خواهید شد.

فال فردای حافظ برای متولدین آذرماه

برای مدت طولانی ما شما را به مسیر غم و اندوه هدایت کرده ایم

نفاق مردم را کنار گذاشتیم

طاق و رواق مدرسه و قال و قیل علم

در مسیر لیوان و ساقی مه می گذاریم

نظر: به شما تبریک می گویم که در زندگی شما ریا و ریا نیست و اساس زندگی خود را بر پایه عشق و محبت بنا کرده اید. اما شما مدتها منتظر خبر بودید. شما سالم خواهید بود و وضعیت شما روز به روز بهتر می شود. همیشه امیدوار باشید. فقط از خدا انتظار داشته باشید که به شما مژده دهد که نیازها و خواسته های شما برآورده می شود.

فال فردا حافظ متولد بهمن

بهتر است گلها را ملاقات نکنید

او جز ساغر چیزی ندارد

زمان یابنده و یابنده

که همیشه در صدف مروارید نیست

نظر: قدر جوانی خود را بدانید و از مسائل کوچک ناراحت نشوید. وجودت مانند باغ گلی است که چند روزی شکوفا می شود و خود را نو می کند، سپس زوال زندگی آن را ویران می کند. اگر می خواهید عمر طولانی داشته باشید، به فقرا کمک کنید. نجات دهنده شما جز خدا نیست و اوست که زینت دهنده دلهاست.

فال حافظ فردا برای متولدین اسفند

چه کسی شعر را بیشتر به دلیل غم انگیز بودن الهام می بخشد؟

ما در مورد این معنا نکته ای را بیان کردیم، همین

انگشتر زنهار را از تو خواهم یافت

پادشاه صورتم زیر جواهر باشد

نظر: تا زمانی که غمگین و ناراحت هستید نمی توانید تصمیم درستی بگیرید. فضا را با تمسخر افراد حسود خالی نکنید، با چرخاندن آنها به سمت خود خود را هدف قرار ندهید. از خدا کمک بخواهید. فعلا اوضاع همینه، باید بسازی ولی دست بد نیت ها برمیگرده و دوباره اسمت میاد، زندگیت بهتر از قبل میشه.