فال حافظ 21 مرداد ماه

فال حافظ 31 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

حافظ یکی از آیینه‌های کهن ادبیات ایران است که به ما اجازه می‌دهد در هر لحظه از زندگی‌مان با تفکر و تأمل در اشعار او راهنما و پاسخی برای پرسش‌ها و مشکلات خود بیابیم. این ابیات شاعرانه که زبانی زیبا و عمیق دارند به ما کمک می کنند تا با خود و دنیای اطرافمان ارتباط عمیق تری برقرار کنیم. آرزو می کنم در این سفر به دنیای شعر و فال حافظ لحظاتی سرشار از شادی و آرامش را تجربه کنید و پاسخ پرسش ها و دغدغه های خود را بیابید. فال حافظ را هر ماه در سایت انتخابتوانه زیر بخوانید:

فال برای متولدین فروردین

صبا لطفا بگو: غزال رعنا
تو به ما کوه و بیابان دادی
زنده باد مرد شیرینی
با طوطی قاطی نکن

نظر: شما متولد آوریل هستید، در این ماه احساس خواهید کرد که عشق شما را به جستجو و خواستن بیشتر سوق می دهد. ممکن است به دنبال کسی یا چیزی باشید که هنوز به آن نرسیده اید. حافظ به شما می گوید این تلاش ها به ثمر می رسد، اما یادتان باشد که باید با دلسوزی و عشق به دنبال خواسته هایتان بروید. اگرچه ممکن است در مسیر عشق و رویاهای شما مشکلاتی وجود داشته باشد، اما در نهایت به هدف خود خواهید رسید.

فال برای متولدین اردیبهشت

دلم به سوی صاحب دل خدا می رود
دردی که در آن راز آشکارا پنهان خواهد شد
کشتی شکسته ما، ای باد، برخیز
آیا می توانم دوباره ملاقات آشنا را ببینم؟

تعبیر: شما متولد اردیبهشت هستید، قلب شما در این ماه دستخوش تغییرات و احساسات شدید است. حافظ به شما هشدار می دهد که اسرار شما ممکن است فاش شود. اما نگران نباشید؛ این ماه ممکن است فرصتی برای اتحاد دوباره با افرادی باشد که از دست داده اید یا از آنها دور شده اید. امید به بازیابی عشق یا دوستی از دست رفته هنوز در قلب شما زنده است.

فال برای متولدین خرداد

میدان سبز آسمان و داس نو را دیدم
یاد مردگانم و هنگام درو افتادم
به سرچشمه خورشید رفتم
من یک ذره بودم و مهر تو مرا بلند کرد

نظر: متولدین خرداد، این ماه فرصتی است برای دیدن و بهره مندی از ثمره زحمات شما. ممکن است احساس کنید به مرحله ای از زندگی خود رسیده اید که می توانید از نتایج کاری که انجام می دهید بهره مند شوید. حافظ می گوید این دستاوردها حاصل عشق و شفقت دیگری است که تو را بلند کرده و به اینجا رسانده است. از این فرصت برای ابراز سپاس و قدردانی خود استفاده کنید.

فال برای متولدین تیرماه

شب گره خورد و حجر نامه گذشت
سلام حتی قبل از نماز صبح
در عشق محکم باش
اگر نه، بی فایده است.

نظر: متولدین تیرماه به پیوندی که می خواهید می رسند و شب های هجری به پایان می رسد. حافظ به شما توصیه می کند که در عشق خود استوار بمانید و مطمئن باشید که تلاش شما بی ثمر نخواهد ماند. این ماه زمانی است که با ایمان و اطمینان به جلو حرکت کنید زیرا عشق و محبت شما به زودی به ثمر خواهد رسید.

فال برای متولدین مرداد

شیراز و جایگاه بی نظیرش مبارک
خدا حفظش کنه از افتادن
به شیراز بیایید و از فیض روح القدس بهره مند شوید
برآمده از هنر نظم ملودیک

نظر: متولدین مرداد ماه حافظ اهمیت هنر، فرهنگ و زیبایی های زندگی را به شما یادآوری می کند. شیراز نماد هنر و زندگی معنادار است و در این ماه به دنبال زیبایی ها و لذت های زندگی خواهید بود. اگرچه ممکن است در گذشته مشکلاتی را تجربه کرده باشید، اما اکنون زمان آن است که از هنر و زیبایی اطراف خود بهره ببرید و به سمت یک زندگی معنادار حرکت کنید.

فال برای متولدین شهریور ماه

او گفت: «صبح، مرغ‌های یونجه با گل‌های تازه شکوفا شده
در این باغ خیلی ناز نباش فقط به این دلیل که شکوفه دادی
از سمت راست به من نخند
هیچ عاشقی به معشوق سخنان تند نگفت

نظر: به متولدین شهریور توصیه می شود در این ماه ناز و معاشقه را در روابط عاشقانه خود کنار بگذارید و با صداقت و سادگی پیش بروید. حافظ به تو می گوید که امثال تو در این باغ زندگی شکوفا می شوند، اما آنچه تو را از دیگران متمایز می کند صداقت و سادگی در عشق است. این ماه فرصتی است برای در آغوش کشیدن عشق و زندگی با قلبی باز و لذت بردن از لحظات زیبا.

فال متولدین مهر

در گذشته نور مهربانی تو نمایان شد
عشق پیدا شد و آتش تمام دنیا را تکان داد
او طوری رفتار کرد که انگار مالک را دوست ندارد
اشتباه را در حکومت خود دید و از خود انتقام گرفت

تعبیر: برای متولدین مهر، عشق و زیبایی در این ماه با تمام وجود به سراغ شما خواهد آمد. حافظ به ما یادآوری می کند که عشق و جذابیت شما می تواند تأثیر زیادی بر اطرافیانتان بگذارد و مانند آتشی است که دل های بسیاری را به خود جذب می کند. حتی اگر در زندگی با مشکلات یا نقص هایی مواجه شدید، بدانید که عشق چیزی است که به زندگی شما معنا می بخشد. این ماه زمانی است که با اعتماد به نفس به جلو حرکت کنید و به جذابیت درونی خود کمک کنید.

فال برای متولدین آبان

دلم به سوی صاحب دل خدا می رود
دردی که در آن راز آشکارا پنهان خواهد شد
کشتی شکسته ما، ای باد، برخیز
آیا می توانم دوباره ملاقات آشنا را ببینم؟

تعبیر: شما متولد آبان هستید، این ماهی است که رازهای پنهان شما آشکار می شود. حافظ به شما هشدار می دهد که چه دلتان درگیر عشق باشد و چه موضوعی که کنترل آن دشوار است، فاش شدن این رازها می تواند فرصتی برای شروعی دوباره و بازگشت به روابط گذشته باشد. حتی اگر این وضعیت ممکن است شما را نگران کند، بدانید که هر اتفاقی هم بیفتد، به نفع شما خواهد بود و به شما فرصتی برای بهبودی و اصلاح اوضاع می دهد.

فال متولدین آذر

دیدی ای دل باز غم عشق چه کرده است؟
وقتی به دوستی محبوب و وفادار تبدیل شد چه کرد؟
آه، چه نرگس جادویی که الهام بخش یک بازی بود
آه این مست با مردم هوشیار چه کرد؟

نظر: متولدین آذر ممکن است در این ماه دوباره با غم عشقی مواجه شوید. حافظ به ما یادآوری می کند که عشق همیشه عوارض و مشکلاتی به همراه دارد. معشوق شما ممکن است به گونه ای رفتار کند که شما انتظارش را ندارید، یا عشق شما ممکن است با تحولات غیرمنتظره ای روبرو شود. اما این دردها و رنج ها شما را قوی تر می کند و به شما کمک می کند با چشمانی روشن تر و قلبی آگاه تر به زندگی ادامه دهید.

فال برای متولدین آذر ماه

ای پادشاه، غم تنهایی را به خوبی تسکین داد
قلب بدون تو زنده شد، وقت آن است که برگردی
گل این باغ تا ابد تازه نمی ماند

نقطه ضعف را در لحظه استعداد پیدا کنید

نظر: متولدین این ماه، ممکن است در این ماه احساس تنهایی بیشتری کنید و به دنبال بازگشت کسی باشید که در گذشته از شما دور بوده است. حافظ به شما یادآوری می کند که این احساسات موقتی است و باید در این دوران از فرصت ها استفاده کرد. اگر در موقعیتی هستید که می توانید به دیگران کمک کنید، دریغ نکنید. این کمک‌ها می‌توانند شما را به اهداف و رویاهایتان نزدیک‌تر کنند و شاید فردی را که منتظرش بوده‌اید بازگردانند.

فال متولدین بهمن

حسنات دنیا را طوفان کرد
بله، در سراسر جهان موجود است
شما خواستار افشای راز خلوتیان شد
خدا را شکر که این را به دل گرفت

نظر: شما متولد بهمن ماه هستید، زیبایی و جذابیت شما در این ماه توجه بسیاری را به خود جلب می کند. حافظ به شما می گوید که این جذابیت و راحتی به شما قدرت و نفوذ می دهد تا بر دنیای اطرافتان تأثیر بگذارید. ممکن است اسرار در این ماه فاش شود، اما این به نفع شما خواهد بود. با قدرت و اعتماد به نفس به جلو حرکت کنید زیرا این ماه زمانی است که می توانید به اهداف بزرگ خود برسید.

فال برای متولدین اسفند

شیدا را هم دوست دارم.
بقیه بارمن کجاست؟
داستان عشق من را به همه بگو
زن میان فحش داد و گفت که او را زمین بگذارم

نظر: متولدین اسفند، عشقی پرشور و پرشور در این ماه در دل شما جای می گیرد. حافظ به شما توصیه می کند که محبت خود را با دقت بیشتری به دیگران نشان دهید، زیرا ممکن است اطرافیان شما این احساسات را درک نکنند و حتی نسبت به شما واکنش منفی نشان دهند. اما این عشق شیدایی به شما انگیزه و قدرت می دهد تا اهداف و رویاهای خود را دنبال کنید. در این ماه تعادل را حفظ کنید و سعی کنید احساسات خود را به درستی مدیریت کنید تا به نتایجی که می خواهید برسید.

امیدوارم این طالع بینی و تعابیر برای شما مفید و الهام بخش باشد و شما را در مسیر عشق و زندگی یاری دهد.